הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Citigroup

החברות Citi ו- Financial Timesמכריזות על פרסי הצטיינות שיוענקו למנהיגים שיחוללו שינוי בערי העתיד

החברות Citi ו-Financial Times, ובית הספר למנהל עסקים INSEAD, יבחרו פתרונות עירוניים חדשניים בתחומי החינוך, האנרגיה, הבריאות והתשתיות

17/11/2011 02:00
הותורן, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- החברות Citi ו-Financial Times (FT) הכריזו על FT/Citi Ingenuity Awards: Urban Ideas in Action - תוכנית עולמית שבמסגרתה יוענקו פרסי הצטיינות לאנשים שפיתחו פתרונות פורצי דרך לאתגרים עירוניים, לתועלת הערים, האזרחים והקהילות העירוניות, בתחומי החינוך, האנרגיה, הבריאות והתשתיות.
למעלה ממחצית מאוכלוסיית העולם מתגוררת כיום בערים, ובעשורים הקרובים עתיד השיעור לעלות עוד יותר. עקב תחזית זו גובר הלחץ על קברניטי הערים להתמודד עם האתגרים שמציבה מגמת העיור ולמצוא פתרונות לקידום התשתיות, הגברת היעילות והחיסכון, שיפור איכות החיים ועידוד הצמיחה והפיתוח בר הקיימא. התוכנית העולמית גובשה כדי להעלות על נס את המנהיגים שהפתרונות שלהם מסייעים לערים ליהנות מעתיד טוב, מהיר ויעיל יותר.
"מדי יום אנו מיישמים ב-Citi את הניסיון שנצבר כדי להתמודד עם האתגרים בערים ששוכנות ביותר מ-100 מדינות" אמר ויקרם פנדיט, מנכ"ל Citi. "ביובל ה-200 שלנו אנו מציינים את החשיבות הגוברת של הערים ושמחים להעלות על נס את האנשים שהרעיונות שלהם מזינים צמיחה וקדמה כלכלית במרכזים עירוניים אלה".
נוכח הפרישה הרחבה של סניפי Citi ברחבי העולם, מכירים בחברה היטב את המורכבות של הסביבה העירונית. במסגרת Citi for Cities ופרויקטים נוספים פועלים ב- Citiביחד עם לקוחות ושותפים ברחבי העולם, הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר הפרטי, כדי להרחיב את השירותים הציבוריים, לסייע למסחר, לקדם את ההשתתפות הכלכלית ולרתום חידושים טכנולוגיים מהעולם הדיגיטלי, המכשירים הניידים וכרטיסי האשראי.
כדי להעלות על נס את המנהיגים שמחוללים שינוי במרכזים העירוניים, שיתפו החברות Citi ו-Financial Times פעולה עם INSEAD, אחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בעולם למנהל עסקים, אשר שם דגש על חדשנות ומנהיגות, בגיבוש המתודולוגיה של התוכנית והקריטריונים להענקת הפרסים.
"אנו שמחים להצטרף ל-Citi ולהעלות על נס את האנשים שמפתחים חידושים כדי לתת מענה למגמה המואצת של העיור" אמר בן יוז, מנהל מסחרי ראשי וסגן למנכ"ל Financial Times. "נוכח האתגרים המשמעותיים, הפגינו אנשים וארגונים רבים ברחבי העולם יצירתיות, תושיה ושאפתנות ופיתחו פתרונות עתירי השראה. אנו מעלים על נס את המיטב מביניהם במגזינים שאנו מוציאים לאור, בידיעות שמתפרסמות באתר האינטרנט שלנו, בוועידות שאנו עורכים ובפרסים שאנו מעניקים".
"אתגרים חדשים מחייבים חשיבה מחודשת" אמר ברונו לנבין, מנהל בכיר ב-INSEAD eLab. "אנו שמחים לשתף פעולה עם Citi בפלטפורמה העולמית שמגיעה בזמן הנכון ולהעלות על נס את המוחות המבריקים שפותרים אתגרים עירוניים בכל רחבי העולם".
כללי הענקת הפרסים
מועמדויות לפרסי FT/Citi Ingenuity Awards אפשר להגיש באינטרנט מ-17 בנובמבר 2011 עד 26 במרס 2012. העמידה של כל המועמדויות בדרישות תיבדק על ידי FT ו-INSEAD. חבר שופטים שיכלול מומחים בתחומים הרלוונטיים מרחבי העולם יבחר את העולים לשלב הגמר ואת הזוכים.
שמות המועמדים שיעלו לשלב הגמר יוכרזו בסדרה של מגזינים שתוציא לאור FT בשנת 2012, והם יוזמנו להשתתף בוועידות אזוריות שייערכו במהלך שנת 2012 ויעסקו באתגרים העירוניים ובפתרונות שמוצעים על ידי דמויות מובילות בתחומן. שמות הזוכים בקטגוריות השונות והזוכה העולמי יוכרזו בנובמבר 2012, בארוחת הערב שבה יוענקו הפרסים. את טופס הגשת מועמדות, הקריטריונים ופרטים נוספים לגבי התוכנית אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ft.com/ingenuity.
אודות חברת Citi
ל-Citi, החברה העולמית המובילה לשירותים פיננסיים, כ-200 מיליון חשבונות של לקוחות והיא פועלת ביותר מ-160 מדינות ותחומי שיפוט. Citi מספקת ללקוחות פרטיים, חברות עסקיות, גורמי ממשל וגופים פיננסיים מגוון רחב של מוצרים פיננסיים ושירותים, ובכלל זה בנקאות פרטית ואשראי, בנקאות עסקית והשקעות, סחר בניירות ערך, שירותי עסקאות וניהול הון. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.citigroup.com.
פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובות www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | בלוג: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi
אודות פרויקט Citi for Cities
במסגרת פרויקט Citi for Cities מעניקה Citi את המיטב ברחבי העולם כדי לסייע לקברניטים להפוך את הערים ליעילות יותר, לספק מימון לקידום המסחר והמודרניזציה, ולספק לאזרחים גישה לשירותים שמשפרים את איכות החיים ומגבירים את השגשוג. ב- Citiמבקשים לסייע לקברניטי הערים להשיג יעדים שאפתניים בסביבות האקולוגיות החשובות ובכלל זה מינהל, כבישים ותחבורה, דרכי גישה, אנרגיה ותשתיות, תעסוקה והשכלה, בריאות ובטיחות וכן מיחזור ופיתוח. ב- Citiמשתפים פעולה עם גורמים רבים שמשפיעים על החיים בעיר ובכלל זה עם גורמים מהמגזר הציבורי והמגזר הפרטי, המגזר הפיננסי והאזרחים בקהילות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.citiforcities.com.
המקור: חברת Citigroup
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יחסי ציבור של Citi
ליז פוגרטי,212-559-0486