הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

שירותים בתחום יחסי הציבור

Business Wire מספקת מגוון רחב של כלים ושירותי יחסי ציבור. החל מהפצת הודעות לעיתונות (תוך עמידה בחובות דיווח של חברות ציבוריות) שירותי מיטוב למנועי חיפוש (SEO), שירותי הפצת מולטימדיה, פקס ודוא"ל ועד להפקת דוחות שימושיים לאחר הפצת הודעות לצורך ניטור מדידה ותובנה של השימוש במדיה.

להלן מספר עצות מועילות לכתיבה, לשימוש במידע, קישורים וכלים אחרים המסייעים בניהול פעילות יחסי הציבור וקשרי המשקיעים:

מדוע BusinessWire?

בעולם התחרותי של היום הדרך המהירה והחסכונית ביותר להגיע לשולחנם של מקבלי ההחלטות, לקהל היעד וצרכני מטרה הינה באמצעות יחסי ציבור ותקשורת שיווקית ממוקדת. על המסרים של החברה לעבור במהירות, בדייקנות ובאפקטיביות לקהלי מטרה רחבים המפוזרים ברחבי העולם (ראה הנחיות וטיפים לכתיבת הודעה לעיתונות). תכנים תקשורתיים נתפסים כאובייקטיביים ואמינים יותר. הפצת הודעות לתקשורת באמצעות רשת הפצה גלובלית תורמת ותומכת בחשיפת החברה לשווקים גלובליים ועשויה לשמש קרש קפיצה ופריצה לשווקים חדשים.

רשת הפצת ההודעות של Business Wire מאפשרת לחברות להגיע לקהלי היעד שלהן בכל מקום בעולם ובכל תחום מקצועי.

רשת החדשות של Business Wire מפיצה הודעות לעיתונות באופן סימולטני ישירות למסופים של עורכי העיתונים, שירותי חדשות, שירותי דיווח, תחנות טלוויזיה ואמצעי תקשורת אחרים. כמו כן, (בזכות שורה של הסכמי תוכן עם Business Wire) גרסת הטקסט המלאה של ההודעה נגישה באמצעות RSS ומופצת בפורטלים ואתרי אינטרנט מובילים, מערכות תעשייה וצריכה ומסדי נתונים חשובים. מערכת Business Wire מחדירה תגיות עבור רשתות חברתיות ומוסיפה פונקציות של מיטוב למנועי חיפוש, כולל קישורי היפרטקסט, טקסט מודגש ורשימות עם סימני תבליט ((Bullets.

מערכת ההפצה של Business Wire מזינה את הודעות החברות באופן ישיר למסופי העורכים במערכות האלקטרוניות של העיתונות, רדיו, טלוויזיה, המגזינים המקצועיים, עורכי האתרים, שירותים מקוונים, עיתונאים עצמאיים ועוד, ובעצם מגיעה לכל סוגי המדיה ואמצעי התקשורת בכל רחבי הגלובוס.

הודעות המופצות באמצעות Business Wire נכללות במלואן במאות אתרים ופורטלים פיננסיים מובילים בעולם, באמצעות שורה של הסכמי תוכן בלעדיים כמו לדוגמא AOL Money & Finance , Bloomberg, Dow Jones, FactSet, Factiva, Forbes.com, Google News, Hoovers, LexisNexis, MarketWatch, Morningstar, MSN Money, NASDAQ.com, NYSE.com, NYTimes.com, Thomson Reuters, WSJ.com, Yahoo! Finance. בנוסף לכך ההודעות מועברות באמצעות המסופים של הרשתות הפיננסיות המובילות ללמעלה ממיליון אנשי מקצוע בשוק ההון, מנהלי קרנות, משקיעים ואנליסטים.

דוחות הפצה - מדידה ותובנה

NewsTrak - חבילת שירותי המדידה והמעקב של Business Wire, מספקת סטטיסטיקות על הפצת הודעות לעיתונות, דוחות על פרסום באתרי אינטרנט, נתונים על קהל הגולשים, קטעי מדיה,media intelligence, ניהול מוניטין וניתוחים.

על כל הודעה לעיתונות הנשלחת באמצעות Business Wire מופקים דוחות סטטיסטיקה ומעקב –

  1. NewsTrak Posting הכוללים קישורים מיידיים להודעה כאשר היא מופיעה באתרי חדשות ומידע חשובים ומובילים.
  2. NewsTrak Access - דוחות סטטיסטיים המציגים תמונה מפורטת עם נתונים כוללים ושוטפים על מספר הכניסות להודעה ולקישורים שבה כפי שעולה משירותי הסטטיסטיקה של מנועי החיפוש המובילים.

ההודעות המופצות באמצעות Business Wire נשמרות במאגרי המידע המובילים והחשובים בעולם וכן מסומנות וזמינות דרך מערכת RSS feeds.

תמונות, וידיאו ומולטימדיה

לקוחות יכולים לכלול תמונות, וידיאו ומולטימדיה (הודעה חכמה לעיתונות) יחד עם ידיעות חדשותיות ממוקדות המבוססות על גיאוגרפיה, תעשייה או נושא, בהתאם לקהל היעד.

PR Picture Exmaple

Business Wire מציעה הפצת מולטימדיה חדשנית. תמונות, וידיאו, מצגת שקופיות, XBRL ועוד. ההפצה חינם באמצעות AP PhotoExpress וכוללת מיטוב למנועי חיפוש ורשתות חברתיות.

ההודעה החכמה לעיתונות היא הדרך היעילה ביותר להעביר תמונות של מוצרים, מנהלים, תרשימים וגרפים, סרטוני וידיאו, PodCasts, קבצי XBRL ועוד למדיה, לבלוגרים ולצרכנים ברחבי העולם.

Business Wire מפיצה הודעות חכמות לעיתונות באתרי האינטרנט המובילים והנצפים ביותר בעולם, ביניהם Yahoo! Finance, Dow Jones Marketwatch, CNN Money*, CNET News* ועשרות אתרי חדשות ממוקדי אזור גיאוגרפי או ענף תעשייה מסוים.

* חדשות של חברות ציבוריות בלבד.



הפצה רחבה באינטרנט ובסוכנויות התמונות

הודעות ומולטימדיה נשלחות אל מנועי החיפוש המרכזיים ואל יישומי חדשות כגון Google News. ניתן בקלות להמליץ עליהם לאחרים באמצעות אתרי שיתוף חדשות וסימניות כגון Digg ו Delicious.

קבצי הווידיאו מופצים גם ברזולוציה גבוהה וגם ברזולוציה רגילה בכל הפורמטים המקובלים, כולל Windows Media, Quicktime ו RealPlayer.

הפצה ממוקדת לקהלים של ענפים וצרכנים כלולה באמצעות RSS, PressPass ושירותי סינדיקציה. ניתן לקבל את כל טווח ההפצה הגיאוגרפית של Business Wire שנבחרה, בתוספת דוחות NewsTrak על ההפצה, הפרסום והגישה.

איתור הודעות ומחקר

NewsTrak Clips מציע את השירות המקיף והמדויק ביותר שקיים היום למעקב מקוון אחרי חדשות ודיונים בין צרכנים והוא מספק יותר הודעות בפחות כסף. את שירותי ה-DataSearch מספקים אנשי מחקר מקצועיים פנימיים שעובדים איתכם להשגת יתרון תחרותי ולמציאת המידע הנחוץ לכם – במהירות, בצורה חסכונית ותוך שמירת סודיות.

שירותי פקס ודוא"ל

Business Wire יכולה להפיץ הודעות באמצעות דוא"ל ופקס לכל רשימת דיוור שתסופק על ידי הלקוח. ניתן להגיע באופן סימולטני וחסכוני לאנשי קשר במדיה, לעובדים ברחבי העולם ולקהלים אחרים עם הפצת ההודעה לעיתונות.

מומחים ומקורות מדיה

ExpertSource היא מערכת דחיפה/משיכה ללא תשלום שפותחה כדי לאפשר למומחים בנושאים שונים מטעם חברתכם להוות אנשי קשר ומקור מידע ותגובה לערוצי התקשורת ולעיתונאים. ניתן להכין רשימה של מומחים ומקורות לציטוט, למסור תקצירי חדשות ולהגיב לשאלות מהתקשורת בשידור חי באמצעות ממשק נוח אחד.

חשיפה נוספת לענפי תעשייה

Business Wire משתפת פעולה עם חברת המדיה SmartBrief, Inc. כדי לאפשר ללקוחות לפרסם הודעות לעיתונות ב-12 Newsletters של ענפים ספציפיים המופצים בדוא"ל. כך ניתן להרחיב את ההפצה באופן משמעותי ולהגיע לשולחנות העבודה של מנהלים בכירים בחברות Fortune 500 ושל מובילי תעשייה אחרים.

הפצה גלובלית וממוקדת

Business Wire היא שירות החדשות המסחריות היחידי עם גישת הפצה מלאה לכל סוכנויות הידיעות המובילות בעולם, ביניהן Associated Press (AP), סוכנות הידיעות הצרפתית, דאו ג'ונס, רויטרס, ג'יג'י פרס, אינטרפקס ועוד.Business Wire מפיצה הודעות כמעט לכל שוק מדיה בעולם וביותר מ-150 מדינות בעשרות שפות מקומיות.

באמצעות מעגלי הפצה ממוקדי תחום ניתן לשלוח את ההודעות לקהלים של ענפי תעשייה ספציפיים, כגון רכב, בידור, בריאות וספורט או לקהלים לפי נושאים, כגון אחריות חברתית תאגידית או מדיניות ציבורית. ניתן לדוגמא לבחור היספאנים ברחבי ארצות הברית כקהל המטרה באמצעות LatinoWire. מעגלי הפצה נוספים מבוססי דמוגרפיה כוללים את הקהילה האפרו-אמריקנית והאסיאתית-אמריקנית.

שירותי מיטוב למנועי חיפוש - EON

פלטפורמת המיטוב וההפצה EON: Enhanced Online News המוצעת על ידי Busineness Wire מפיצה את ההודעות למדיה המקוונות, לצרכנים ולבלוגרים ובו בזמן מאכסנת את ההודעה ברשת לזמן בלתי מוגבל (Long Tail).