הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

אודות Business Wire

Business Wire, חברה בבעלות Berkshire Hathaway, מתמחה בהפצה אלקטרונית של הודעות כלכליות וידיעות עסקיות מטעם חברות למגוון ערוצים: עיתונות ומגזינים מקצועיים, שוק ההון, משקיעים, בנקים להשקעות, מאגרי מידע, אתרי אינטרנט ושירותים מקוונים.Business Wire הינה כיום החברה המובילה בעולם להפצת הודעות למדיה והקהילייה הפיננסית ברחבי תבל.

רוב החברות המובילות בצפון אמריקה,כולל רוב חברות ה-1000 Fortune והחברות הנסחרות ב-NASDAQ וב-NYSE משתמשות דרך קבע בשירותי Business Wire. לחברה משרדים ונציגויות ברחבי ארה"ב וברחבי תבל.

Business Wire מגיעה ליותר עיתונים בכל תחומי הטכנולוגיה מאשר כל שירות הפצה אחר. החברה מפיצה הודעות יומיות מטעמן של תעשיות ההיי-טק והביוטכנולוגיה, ארגונים מקצועיים, חברות Start-Up ופירמות גלובליות. למעשה, שירות ההפצה של Business Wire הינו חלק אינטגרלי של תכנון המדיה של חברות היי-טק ברחבי תבל.

לאתר www.businesswire.com נרשמות למעלה ממיליון כניסות ביום ונכללות בו כל ההודעות המופצות על ידי Business Wire. האתר משמש באופן קבוע ושוטף הן את העיתונאים והעורכים לצורך קבלת הודעות של החברות והן את הקהילייה הפיננסית העולמית - משקיעים, אנליסטים, קרנות וכד', כמו גם מנהלי חברות וגופים מוסדיים ברחבי העולם, לצורך קבלת עדכונים מהחברות.

בישראל משתמשות ב-Business Wire חברות מובילות גדולות וגם קטנות מתחומי הטכנולוגיה השונים, חברות ציבוריות שרבות מהן נסחרות בוול סטריט, חברות הנסחרות בבורסה בתל אביב, חברות פרטיות, מוסדות וארגונים מובילים.


בישראל מיוצגת Business Wire על ידי מ.ג.מ. פרסומים בע"מ.