הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Groupon מכריזה על שיאים חדשים של רכישות במכשירים ניידים ושימוש ביישומים על ידי סוחרים ולקוחות

ועידת Mobile World Congress 2012

27/2/2012 10:00
ברצלונה, ספרד --(BUSINESS WIRE)-- חברת Groupon (NASDAQ: GRPN) (http://www.groupon.com), הכריזה היום על ביצועי שיא שהושגו בחודש דצמבר 2011 במכשירים ניידים בצפון אמריקה, כאשר רבע מכלל הקופונים של Groupon נרכשו במכשיר נייד, והיקף השימוש ביישומים, הן מצד הסוחרים והן מצד הצרכנים, עלה בשיעור משמעותי בהשוואה לשנה הקודמת.

ביצועים במכשירים ניידים בדצמבר 2011 בצפון אמריקה:

- 25 אחוזים מכלל הגרופונים נרכשו במכשירים ניידים

- מספר המשתמשים ביישומים למכשירים ניידים עלה ביותר מפי שלושה בהשוואה לחודש דצמבר הקודם, והגיע ליותר מתשעה מיליון

- למעלה מ-12,000 סוחרים שמשתפים פעולה עם Groupon השתמשו ביישום לסוחרים המיועד למכשירים ניידים כדי לכבד גרופונים ולעקוב אחר הרכישות במכשירי טלפון עם מערכות iOS ו-Android.

בשנה האחרונה שופר היישום של Groupon למכשירים ניידים, יושמו חידושים בממשק המשתמש ונוספו עסקאות מסוגים חדשים, דוגמת הצעות נופש של Groupon Getaways (http://www.groupon.com/getaways), מוצרי Groupon Goods (http://www.groupon.com/goods) ומבצעי Groupon Now! בזמן אמת ((http://www.groupon.com/now.

"חברת Groupon ממשיכה לשנות את האופן שבו עורכים קניות מקומיות" אמר מיהיר שאה, סגן נשיא למכשירים ניידים בחברת Groupon. "ככל שהאימוץ של הטלפונים החכמים גובר, והיכולות של המוצרים שאנו מציעים למכשירים ניידים מתפתחות, אנו צופים שהעוצמה של המכשירים הניידים תסייע לסוחרים שמשתפים עמנו פעולה ברחבי העולם לנהל ולשווק את פעילותם בצורה קלה עוד יותר".

בחברת Groupon ממשיכים להרחיב עוד יותר את הפעילות במכשירים ניידים ברחבי העולם, להשיק מוצרים ביותר מ-30 מדינות ולכונן שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים חשובים בענף. החברה הכריזה גם על הרחבה של הקשרים הקיימים עם Nokia בתחום של שירותים מבוססי מיקום ללקוחות ברחבי העולם. בשתי החברות מתכוונים להשיק במשותף את חוויית השימוש הטובה מסוגה ביישום Groupon עבור פלטפורמת המכשירים של Nokia, על מנת לאפשר ללקוחות לבצע עסקאות בכל מקום ובכל עת.

אודות חברת Groupon

חברת Groupon, שהוקמה בנובמבר 2008 בשיקאגו שבארצות הברית, מציעה מבצעים יומיים על מיטב החוויות - ארוחות, מופעים וקניות - ב-48 מדינות ברחבי העולם. חברת Groupon פועלת בשיתוף עם עסקים נבחרים ומציעה למעלה מ-1,000 מבצעים מדי יום ברחבי העולם, שמהם יוצאים נשכרים הן הצרכנים והן בתי העסק.

הצהרות ביחס לעתיד

הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד שמטבע הדברים כרוכות בסיכונים ובחוסר ודאות. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שצוינו. הגורמים שעשויים להוביל להבדלים אלה או לתרום להם כוללים, בין השאר, את הגורמים המפורטים בסעיפים Risk Factors ו- Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations  של הצהרת הרישום שהגישה החברה במתכונת של Form S-1, נוסח מתוקן, לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) ב-1 בנובמבר 2011. עותקים מהדוח ניתן להשיג באתר Investor Relations של החברה, בכתובת http://investor.groupon.com, או באתר האינטרנט של הרשות האמריקנית לניירות ערך, בכתובת www.sec.gov. התוצאות הכספיות של Groupon בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהתוצאות החזויות או הנרמזות, וכמו כן, אין לראות בתוצאות המופיעות בדוחות ערובה לתוצאות עתידיות.

אין לראות בהצהרות ביחס לעתיד תחזיות על הצפוי בעתיד. למרות שאנו מאמינים כי הציפיות, כפי שהן באות לידי ביטוי בהצהרות ביחס לעתיד, הן סבירות, איננו יכולים להבטיח שהתוצאות העתידיות, היקפי הפעילות, הביצועים או האירועים והנסיבות שמשקפות ההצהרות ביחס לעתיד יושגו או יתרחשו. מלבד זאת, איננו (אנו או גורמים אחרים כלשהם) לא יכולים לערוב לכך שההצהרות ביחס לעתיד הן מדויקות או מלאות. לאחר מועד הפרסום של הודעה זו לעיתונות, איננו מקבלים על עצמנו שום התחייבות לעדכן הצהרות כל שהן ביחס לעתיד ולפרסמן לציבור מסיבה כלשהי, כך שישקפו את התוצאות בפועל או שינויים בציפיות שלנו.

המקור: חברת Groupon 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Groupon
ג'ולי מוסלר, +1-312-242-2033
מנהלת תקשורת
Julie@groupon.com