הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Psion

מחשב כף היד החדשPsion Omnii™ XT15 מסייע לארגונים לחסוך עד כ-30 אחוזים מעלות הבעלות הכוללת1

במסגרת תוכנית Omnii Advantage, הראשונה מסוגה בענף, אפשר לשדרג מודולים בחינם

17/1/2012 09:00
לונדון--(BUSINESS WIRE)-- חברת Psion (LSE: PON) הכריזה היום על מחשב כף היד הקשיח מהדור הבא Omnii™ XT15. עם חוסן, אמינות וחיי סוללה ארוכים מציב מחשב כף היד Omnii™ XT15 רף חדש בתחום של המכשירים הניידים הקשיחים. כדי להעניק תמורה גבוהה עוד יותר מוצעת ללקוחות האפשרות, במסגרת תוכנית Omnii Advantage הראשונה מסוגה בענף, להתאים את המכשירים ליישומים אחרים ללא תוספת תשלום, בכל עת החל מתום שנת הבעלות הראשונה. כך למשל, יכולים לקוחות להתחיל להשתמש בסורק בר-קוד דו-ממדי ובשנה השלישית להחליף את המודול הזה בקורא תגי RFID, כאשר השוק עובר לטכנולוגיה החדשה. כך נחסך הצורך להחליף את המכשיר המלא.
בתקופה זו של חוסר ודאות כלכלית, מכירים בפירמות אנליסטים מובילות ביתרונות המשמעותיים שמעניקות פלטפורמות גמישות למוצרים. "לקוחות מחפשים פתרונות עסקיים ניידים שמסייעים להגביר את התפוקה ולהאריך את חיי השירות של המוצרים מעבר לשלוש שנים. מחשב כף היד Omnii™ XT15 של Psion מעניק ללקוחות את הגמישות הנחוצה כדי להתאים את הציוד לצרכי העתיד, באמצעות החלפה של מודולים לטכנולוגיות המתקדמות ביותר שבנמצא, וכך להאריך את חיי השירות של המוצר" אמר דייוויד קרבס, סגן נשיא למכשירים ניידים וסלולריים בחברת VDC Research.
במסגרת תוכנית Omnii Advantage יכולים הלקוחות לשדרג כל מודול בחינם החל מתום שנת בעלות מלאה. את התנאים המלאים של תוכנית Omnii Advantage אפשר למצוא בכתובת http://www.psion.com/omniiadvantage-terms.
"אף חברה אחרת בענף אינה מציעה רמות כה גבוהות של גמישות ותמורה. כשבוחרים בפלטפורמתOmnii נהנים מיתרונות כלכליים שהם אטרקטיביים לא פחות מהטכנולוגיה המתקדמת" אמר ג'ון קונולי, מנכ"ל Psion. "כשלקוחות רוכשים את מחשב כף היד Omnii XT15, הם רוכשים לא רק מוצר, אלא משפחה ייחודית של מוצרים. פלטפורמתOmnii מציעה את הרמה הגבוהה בענף של התאמה אישית ויכולת שדרוג. כשהצרכים של הלקוחות מתפתחים, יכולים מכשירי Omnii של Psion להתפתח יחד עמם".
המאפיינים העיקריים של מחשבי כף היד Omnii XT15
- מבנה קשיח, מודולארי ובר-שדרוג - אישורים על רמות עמידות של IP65 ו- IP67
- מודולים מרובים ללכידת נתונים - מגוון סורקים, מצלמות ולייזר של יצרניות רבות
- מודול תצוגה גמיש ביותר ובר-שדרוג - ביצועי מגע לעמידות מוכחת בכוחות של 1.25 Joule עם אפס פגיעה
- טכנולוגיה של שלושה חיישנים - מד תאוצה, מצפן דיגיטלי ו-GPS כציוד סטנדרטי - רכיבים חיוניים לטכנולוגיה של Mobile Device Management (MDM)
- חיי סוללה ארוכים - סוללה בעלת קיבול גבוה ומבנה חדש לפעולה רצופה של 20 שעות (כולל שימוש בסורק ותקשורת אלחוטית)
- יכולות אלחוט נרחבות - כולל רשתות WAN, HSPA+מדור 3.8, EDGE מדור שני ו- 802.11b/g/n
"אנו ממשיכים לתת מענה ללקוחותינו בענפי התחבורה וההפצה, הייצור, התעשייה והסחר הסיטונאי, אשר זקוקים למכשירים קשיחים ואמינים. מחשב כף היד Omnii XT15 הוא תוספת חשובה למערך המוצרים שאנו מציעים והוא מייצג צעד חשוב במסגרת המשימה שלנו, לפתח מכשירים שמבוססים על המודל של חדשנות פתוחה כדי לסייע ללקוחותינו לחולל מפנה בעסקיהם" הוסיף קונולי.
מחשב כף היד Omnii XT15 כבר מוצע בהפצה מסחרית בכל המרכזים החשובים בארצות הברית, אירופה ואסיה. מחיר המחירון הוא החל מ-1,999 דולרים.
הערות לעורכים
תיק עיתונות מלא של מחשב כף היד Omnii XT15 אפשר למצוא בכתובת: http://community.psion.com/xt15presspack
מחשב כף היד Omnii XT15 עומד באתגרי ההישרדות של Psion (סרטוני וידאו - Psion Survival Challenge)
אנשי Psion יצאו לדרכים עם המוצר החדש ביותר כדי להתמודד עם אתגרים בתנאי אמת. אתגרי ההישרדות של Psion תוכננו והופקו על ידי עובדי Psion כדי להמחיש את הקשיחות והעמידות של מחשב כף היד Omnii XT15.
הצצה ראשונה לסרטוני Psion Survival Challenge אפשר למצוא בכתובת: http://www.youtube.com/watch?v=X6QfnjO9PJA
את סרטון הווידאו השבועי הראשון אפשר למצוא בכתובת: http://www.youtube.com/watch?v=RA48_0QXNHQ
Psion™, Omnii™ וסמל Psion הם סימנים מסחריים של חברת Psion ושל החברות הבנות. כל הזכויות שמורות.
אודות חברת Psion
Psion היא חלוצה בשוק של מחשבי כף היד האיכותיים והיישום שלהם בענפי התעשייה ברחבי העולם. אנו מציעים חידושים בשוק של המחשבים הניידים מאז שנת 1980, כאשר הומצא מחשב כף היד, וכיום אנו מסייעים ללקוחותינו ברחבי העולם לפתור את הבעיות העסקיות שעמן הם מתמודדים. על לקוחותינו נמנות, בין השאר, החברות Volkswagen, SNCF, RWE nPower, E.ON, BMW, Goodyear, Copenhagen Airports ו-BNSF.
באמצעות המודל העסקי של חדשנות פתוחה אנו יכולים לפעול ישירות, ביחד עם לקוחותינו ושותפינו, כדי ליצור במשותף גרסאות חדשות של החומרה, התוכנה והשירותים, ולתת מענה לדרישות מיוחדות בשוק של המכשירים הניידים. שיתוף הפעולה נעשה באמצעות אתר הקהילה הפתוחה שלנו, בכתובת www.ingenuityworking.com.
Psion plc היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה של לונדון. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים בלונדון והיא מפעילה משרדים באירופה, צפון אמריקה, אסיה, אמריקה הלטינית, אפריקה והמזרח התיכון.
פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת www.psion.com.
הרשמה לקהילה המקוונת של Psion: www.ingenuityworking.com
עדכוני Psion בשירות Twitter: @psionlive
עדכוניOmnii XT15 בשירות Twitter: #psionxt15
סרטוני וידאו על החברה, המוצרים והתרומה של Psion: http://www.youtube.com/psionlive

1 השיעור חושב כאחוז מעלות החומרה והתוכנה. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת: www.psion.com/omnii-platform.htm
המקור: חברת Psion
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ברחבי העולם:
חברת Psion
ג'ונתן בריישואו, +44 7827 345388 / +44 207 025 6858
jonathan.brayshaw@psion.com
או
צפון אמריקה:
חברת Psion
בריאנה ברגמן, +1 859-372-4105
bree.bergman@psion.com
או
משרד יחסי ציבור Schwartz MSL Boston:
סקוט לאב, +1 781-684-0770
psion@schwartzmsl.com