הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NTT Communications Corporation

חברת התקשורת NTT נבחרה על ידי Liquid טלקום לאספקת שירותי ניתוב IP באפריקה

ההתקשרות הוכרזה באירוע Capacity Africa שהתארח בדאר א-סלאם, טנזניה

19/10/2014 02:40
לונדון ואבנה, מאוריציוס—(BUSINESS WIRE)--חברת התקשורת NTT , זרוע שירותי הדאטה וה-IP הגלובלית של חברת הטלקום המובילה ברשימת פורצ'ן 500 הגלובלית, NTT (סימול: NTT), הודיעה היום כי היא נבחרה על ידי Liquid טלקום לספק שירותי ניתוב IP לתמיכה בביקוש הגובר לפס רחב בשוק האפריקאי.

סיימון וולר, מנהל מכירות רשתות IP באזור EMEA בחברת NTT, אמר, "אנו שמחים שנבחרנו על ידי Liquid טלקום לאספקת שירותי ניתוב IP. Liquid טלקום מספקת גישה חיונית לאינטרנט לספקי שירותי אינטרנט ולספקי תוכן בכל רחבי יבשת אפריקה ולפיכך מצפה לשירות באיכות גבוהה. אנו נשמח לספק את השירות שיעלה על ציפיותיהם."

על פי נתונים חדשים משירותי תחזית רוחב פס הגלובלית של TeleGeography, אפריקה צפויה להוביל את הגידול בביקוש לרוחב פס בעולם בשנים הקרובות. ביקוש רוחב הפס הבינלאומי של אפריקה צפוי לצמוח בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 51% בין השנים 2012 ו-2019. בקצב זה צפוי הביקוש אפריקאי לעלות על זה של דרום אמריקה והמזרח התיכון, כאשר בשני האזורים צפוי הביקוש לעלות ב-37% בשנה. צמיחה צפויה זו בתעבורת האינטרנט היא זו שהופכת שותפות זו למרגשת כל כך עבור שני הצדדים.

אנדרו אלסטון, ראש אסטרטגיית IP ב-Liquid טלקום, אמר: "הביקוש לקיבולת IP בתשתית הסיבים שלנו באפריקה ממשיך לגדול מעל ומעבר לתחזיות העולמיות לאפריקה. NTT Com היא ספקית אמינה שתספק לנו שירותי ניתוב IP באיכות גבוהה אל ומרשת האינטרנט הגלובלית על פני כל היבשות. Liquid טלקום חולקת את חזון ה-IPv6 של NTT, עם IPv6 שיתפרש באופן מלא לאורך אפריקה כולה."

אודות חברת התקשורת NTT

NTT Communications מספקת שירותי ייעוץ, ארכיטקטורת, אבטחת ושירותי ענן כדי לייעל את סביבות טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) של חברות. שירותים אלה מגובים בתשתית העולמית של החברה, ובכלל זה הרשת העולמית המובילה tier-1 IP, ורשת ה-VPN Arcstar Universal One™  המגיעה למעל ל-196 מדינות ואזורים, ומעל ל-130 מרכזי דאטה מאובטחים ברחבי העולם. שירותי  NTT Communications ממנפים את המשאבים הגלובליים של חברות קבוצת NTT כולל Dimension Data, NTT DOCOMO ו-NTT DATA.

למידע נוסף ולעדכונים: www.eu.ntt.com | טוויטר @NTT_Europe ו-@NTTCom |Facebook@NTT Com | LinkedIn@NTT Com | www.nttcom.tv

אודות Liquid Telecom Group

Liquid Telecom היא ספקית דאטה, קול ו-IP עצמאית ומובילה במזרח, מרכז ובדרום אפריקה. היא מספקת סיבים אופטיים, שירותי לווין ושירותי CARRIER בינלאומיים למפעילי הרשתות הסלולריות, ספקיות האינטרנט, המוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר באפריקה ולעסקים בכל הגדלים.

Liquid Telecom בנתה את תשתית הסיב האופטי הגדולה ביותר באפריקה שמתחילה בצפון

אוגנדה ומסתיימת בקייפטאון, חוצה גבולות ומשתרעת על פני 17,000 ק"מ ומספקת שירותים לכלכלות הגדלות במהירות של אפריקה, במקומות בהם לא הייתה קיימת רשת קבועה קודם לכן.

Liquid Telecom מספקת את החיבור לחמשת הכבלים התת-הימיים העיקריים בעלי נקודות נחיתה באפריקה; WACS, EASSY, SEACOM, SAT3 ו- TEAMs.

ל- Liquid Telecomגופים הפועלים תחת מותגים שונים בבוצוואנה, ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, קניה, לסוטו, מאוריציוס, ניגריה, רואנדה, דרום אפריקה, אוגנדה, בריטניה, זמביה ובזימבבואה.

החברה נבחרה לספקית ה-CARRIER הסיטונאית הטובה ביותר ב-2012 וב-2013 בפרסי ה-CARRIER הגלובליים.

המקור: NTT Communications Corporation

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141015006803/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
NTT Communications | NTT America
Global IP Network
Fernando Costantino,
425-250-7051
fcostantino@us.ntt.net