הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

Hytera מקדמת פרויקט TETRA, שזכה בפרס, במטרו של הונג קונג

13/3/2014 12:00
שנזן, סין—(BUSINESS WIRE)— חברת MTR, לקוחה של חברת Hytera, זכתה בפרס "השימוש הטוב ביותר ב-TETRA בתחבורה" בתחרות TETRA הבינלאומית לשנת 2014, שעל זוכיה הכריזו לאחרונה. התחרות אורגנה על ידי TETRA Today בשיתוף עם TETRA ו- Critical Communications Association (TCCA).

 חברת MTR מפעילה בהונג קונג את אחת ממערכות התחבורה המהירה והרכבת הקלה העמוסות בעולם. כ-5.1 מיליון איש נוסעים מדי יום בקווי MTR ובשעות השיא יוצאות רכבות כל 2.1 דקות. מערכות תקשורת אמינות הן חיוניות לשמירה על הפעילות היומית של החברה. מזה 10 שנים עושה MTR שימוש בטכנולוגיות TETRA והחברה התחייבה להתקין מערכת בתדרי 800 מגה-הרץ של TETRA לשימושם של שישה קווי תחבורה נוספים, כתחליף למערכת הרדיו האנלוגי המקורי המשמש לתקשורת בין הרכבות לתחנה.  

 כספקית הטכנולוגיה המרכזית, סיפקה חברת Hytera עד כה ל-MTR תחנות עבודה ממוחשבות, ציוד לחדר חירום (Fallback room), מערכות ניהול רשתות ומכשירי קשר ניידים לרכבת. במהלך השנה האחרונה שירתה בהצלחה מערכת TETRA החדשה כ-140 רכבות ומעל 60 תחנות עבודה במרכזי בקרה וחדר בקרת חירום.

 עצם זכיית הפרויקט של MTR בפרס " השימוש הטוב ביותר ב-TETRA בתחבורה" מעידה על יכולותיה של TETRA בסביבת תחבורת הרכבות. לחברת Hytera יכולות מוכחות וניסיון עשיר במתן פתרונות תקשורת רדיו לתחבורת הרכבות והיא התקינה עד כה רשתות תקשורת למטרו בערים גדולות בסין ובעולם.

 אודות Hytera

חברת Hytera, שנוסדה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה עם הזמן לשחקנית מפתח בתעשיית ה-PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) ולבעלת בסיס לקוחות גדול המשתרע על מעל ל-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת Hytera מאמינה בחדשנות ומשקיעה מדי שנה לא פחות מ-15% מסך הכנסותיה במחקר ופיתוח. חברת Hytera מעורבת מעורבות פעילה בפיתוח הסטנדרטים הבינלאומיים של PMR, והיא אחת ממספר מוגבל של יצרניות מכשירי הקשר השולטת בשלושת הסטנדרטים הדיגיטליים של  הזרם מרכזי;  TETRA (Terrestrial Trunked Radio), DMR (Digital Mobile Radio) ו-PDT (Professional Digital Trunking) .

 חברת Hytera ביססה רשת מכירות חובקת עולם וחזקה הכוללת שלוש חברות בת בארה"ב, בריטניה וגרמניה, 14 סניפים ו-8 משרדים. החברה מגיבה לצרכי הלקוחות באופן מיידי באמצעות שיתוף פעולה עם למעלה מ-600 שותפים ברחבי העולם. מאז הקמתה הקימה Hytera מעל 1,000 רשתות תקשורת אלחוטיות ומקצועיות וסיפקה שירותים ליותר מחמישה מיליון לקוחות.

 המקור: Hytera

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20140313005030/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hytera
Iris Wang, +86-755-26972999
iris.wang@hytera.com
www.hytera.com