הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS חתמה על הסכם עם בנק NMB לפיתרון PRIME 4

הבנק המוביל בזימבבואה משדרג לגרסה המתקדמת ביותר של הפיתרון של TSYS

12/12/2012 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת ( TSYS (NYSE: TSS  הודיעה היום כי NMB Bank Limited (NMB) מזימבבואה חתם על הסכם להגירת המערך של כרטיסי אשראי Visa שהוא מנפיק ל-PRIME 4, הגרסה המתקדמת ביותר של הפיתרון ברישיון של TSYS לניהול כרטיסים וסוחרים.

בנקNMB  הוא לקוח של TSYS מאז שנת 2001, כאשר רכש לראשונה רישיון לפיתרון לניהול כרטיסים, על מנת להתחיל בהנפקה של כרטיסי אשראי Visa בזימבבואה. בבנק NMB ישתמשו בפיתרון PRIME 4 כדי לנהל הנפקת כרטיסים ורכישת מזומנים מתוך שאיפה להרחיב את המגוון של שירותי הכרטיסים לצרכנים ולעסקים.

"חשוב לנו לפתח את הפעילות של NMB בהתאם לשינויים בצרכים של לקוחותינו ובשוק. חברת TSYS ממשיכה לשמש כספקית המערכות המהימנה שלנו, משום שהיא מוסיפה להציע לנו ביטחון באמצעות פלטפורמה יציבה, שעומדת בתקנות, בשילוב עם גמישות לצמיחה עתידית" אמר בנפיט פיטר וושייה, מנהל בנק NMB. "היכולות הנרחבות של PRIME יאפשרו לנו לספק מגוון של שירותים גמישים וליהנות מיכולות משופרות של אבטחה וניהול סיכונים".

"PRIME הוא הפיתרון המוביל בעולם לניהול של כרטיסים וסוחרים ברישיון, תוך התבססות על מתודולוגיות מוכחות, והוא מגובה בהיסטוריה ארוכה של יישומים מוצלחים ברחבי העולם" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל למזרח התיכון ולאפריקה בחברת TSYS. "עושר התפקודים תוכנן לתת מענה לדרישות השוק בימינו, ואנו מברכים את NMB על הבחירה ב-PRIME כדי להוסיף ולפתח את היצע המוצרים התחרותי של הבנק".

PRIME 4 הוא פיתרון רב לשוני, מרובה מטבעות, שתומך במוסדות מרובים וכולל בפלטפורמה בודדת מוצרים רבים למנפיקים וקונים. טביעת הרגל העולמית שלו כוללת יותר מ-130 לקוחות ביותר מ-70 מדינות. חברת TSYS מספקת פתרונות תשלומים באפריקה מאז שנת 1994 והיא משרתת יותר מתריסר לקוחות, ובכלל זה הבנקים המובילים בדרום אפריקה, ניגריה וקניה. עם משרדים אזוריים בדובאי שבאיחוד הנסיכויות הערביות מפעילה TSYS צוותי תמיכה שכוללים מומחים מקומיים שנהנים מגישה ליותר מ-8,000 אנשי מקצוע ברחבי העולם.

אודות חברת TSYS

אנו בחברת ( TSYS (NYSE: TSS מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.tsys.com.

אודות בנק NMB

NMB Bank Limited  (לשעבר National Merchant Bank of Zimbabwe Limited) הוקם באוקטובר 1992 על ידי קבוצה של יזמים מזימבבואה שכיהנו בעבר במשרות בכירות במוסדות פיננסיים בינלאומיים ידועים דוגמת הבנק העולמי ו-International Finance Corporation. ביוני 1993 נרשם בנק NMB במעמד של accepting house על פי חוק הבנקאות (Banking Act). הצמיחה המתמשכת יצרה הזדמנות להנפקת מניות של הקבוצה לציבור, ובתחילת שנת 1997 נרשמה NMBZ Group בהצלחה למסחר בבורסת המניות של זימבבואה ובמקביל הגישה בקשה להיכלל ברשימה הרשמית (Official List) בבורסת המניות של לונדון (London Stock Exchange).

בדצמבר 1999 זכה בנק NMB ברישיון לבנק מסחרי. כתוצאה מכך הורחבה קיבולת המימון והשתפר היצע המוצרים. הבנק המסחרי פתח את שעריו לציבור ביולי 2000. המשרדים הראשיים של בנק NMB שוכנים בהררה, בירת זימבבואה, והוא מפעיל רשת של 10 סניפים.

המקור: חברתTSYS 



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס
+1.706.644.3110
cylemims@tsys.com
או
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס
+1.706.644.6081
shawnroberts@tsys.com
או
חברת TSYS
שרה רפל
+357.22882600
sararuffell@tsys.com
או
בנק NMB
צונגאיי גוזוזו
+263 4 759651-9
TsungaiG@nmbz.co.zw