הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Welch Allyn

Welch Allyn חוגגת את יובל המאה בתצוגת חדשנות בכנס Arab Health 2015

התמקדות החברה במזרח התיכון כוללת שיפור תוצאות טיפוליות לצד פתרונות להתמודדות עם אתגרים האופייניים לאזור

22/1/2015 11:30


דובאי, איחוד האמירויות הערביות— Welch Allyn, חברה מובילה המספקת חדשנות מעשית בתחום הטיפול והמכשור לאבחון רפואי, תציג דור מוצרים חדש הנותן מענה לדרישות השווקים בהתפתחות מואצת של תחום הטיפול הרפואי, בשבוע הבא בכנס Arab Health 2015.

בנוסף לציון 100 שנים של חדשנות בתחום המכשור הרפואי, החברה תציג פתרונות מצילי ראייה, מכשירי ניטור סימני חיים המתאימים עצמם לרצף העבודה הקלינית וקו שלם של מדי חום רפואיים לרבות ה- Braun PRO 6000 החדש.

כל אחד מהמוצרים החדשים שואב ממאה שנות הניסיון של אספקת פתרונות אבחון מעשיים בעלי תכונות וטכנולוגיה מתקדמת המיועדים לעזור לצוות הרפואי לספק טיפול משופר ולהביא לתוצאות משביעות רצון אצל המטופלים. בביתן Welch Allyn באולם סעיד 1, ביתן מספר S1B50 במרכז הכנסים והאירועים הבינלאומי של דובאי, יהיה נוכח צוות מיומן שידגים לבאי הכנס שיבקרו בביתן בשעות התצוגה את המכשירים הבאים:

• Welch Allyn ABPM 7100 – מכשיר הדור הבא לניטור לחץ דם אמבולטורי (ABPM) המספק תובנות ייחודיות המסייעות לניהול לחץ הדם.

• Welch Allyn Connex® Spot Monitor – המוניטור החדש ממערך מוצרי סימני החיים של Welch Allyn Connex®  המספק גישה מיידית לסימני חיים בתיעוד רפואי-אלקטרוני (EMR) לשיפור בטיחות המטופל ותהליך קבלת החלטות רפואיות חסכוני יותר.

• Braun PRO 6000 – הדור הבא של מדי החום האינפרא אדום לאוזניים, עמיד ומוכח, המספק דיוק מעולה גם כאשר מיקום המדידה אינו מיטבי.

• נורת כיס LED של Welch Allyn אוטוסקופים, אופתלמוסקופים וערכות כיס LED – הערכה הקלה והמתאימה בגודלה לנשיאה בכיס זמינה בארבעה צבעים אופנתיים.

• Welch Allyn® RETeval-DR™ - מכשיר כף היד לאבחון אלקטרוני המספק דרך פשוטה, מהירה, מדויקת, וחסכונית לזיהוי רטינופתיה סוכרתית חמורה בתנאי טיפול ראשוני.

• Welch Allyn Spot™ Vision Screener - מכשיר כף היד הנייד הראשון המזהה בתוך חמש שניות וברמת דיוק גבוהה בעיות ראייה בקרב מטופלים בני שישה חודשים ומעלה.

"עם ציון 100 שנים לחברת Welch Allyn כיצרנית מכשור רפואי מובילה, אנו גאים להציג את מערך המוצרים החדש שלנו בתמהיל של טכנולוגיה חדשנית ופתרוני אבחון," אמר הישאם חאות, סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה ותת היבשת ההודית ב-Welch Allyn. "אין תחליף לנתונים מדיוקים ואבחון מוקדם, בין אם זה תיעוד סימני חיים בקרב אוכלוסיית המטופלים כולה או אבחון ראשיתה של בעיית ראייה. הטכנולוגיה המתקדמת אך הידידותית למשתמש ש- Welch Allyn מציגה ב- Arab Health 2015 מספקת לצוות הרפואי כלים שיסייעו למזער סיכון למטופל, לשפר את התוצאות ואת פרודוקטיביות הצוות הרפואי על ידי מתן יותר זמן ומידע לקבלת ההחלטה הטיפולית הטובה ביותר עבור המטופלים שלהם."

Welch Allyn המציא את אופתלמוסקופ כף היד הראשון בעל תאורה ישירה בשנת 1915, ומאז פיתח מוצרים וטכנולוגיות פורצי דרך רבים שעזרו לעצב את פני תעשיית הבריאות. רק בעשור האחרון הביאה Welch Allyn חידושים משמעותיים לספקים ברחבי העולם, ובכלל זה שרוול חד פעמי למדידת לחץ דם, טכנולוגיית הדמיה לעיניים לשימוש באייפון, ומערכת מעקב קלינית למחלקות כירורגיות/רפואיות - המחזקים את העמדה של החברה כמובילת שוק במוצרי ליבה של בדיקות גופניות לצד הרחבת פעילותה בתחום המוצרים הדיגיטליים והמחוברים. כדי ללמוד עוד בקרו באתר www.welchallyn.com/en/about-us/100-Year-Anniversary.html

אודות Welch Allyn

חברת Welch Allyn עוזרת לצמצם סיכונים ולשפר את בטחון המטופלים, את שביעות רצונם ואת התוצאות הרפואיות במגוון סביבות קליניות, באמצעות מערך מלא של פתרונות אבחון בעלי ממשק EMR למדידת סימנים חיוניים ולניטור לבבי, מכשירים לאבחון גופני, ומוצרים למניעת זיהום. החברה מתמחה בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים במטרה לשפר את שטף העבודה על ידי פיתוח פתרונות חדשניים המאפשרים גישה מיידית לנתונים מדויקים אודות המטופל. Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא חברה בבעלות משפחתית המעסיקה קרוב ל-2,600 עובדים ב-26 מדינות. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.welchallyn.com. סמנו "לייק" ברשת Facebook ועקבו אחרינו בשירות Twitter.

הערה: הסימן המסחרי RETeval™ הינו בבעלות LKC Technologies, Inc

המקור: Welch Allyn

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150121006187/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Jamie Arnold, APR, 315-685-4599
Public Relations Manager
jamie.arnold@welchallyn.com