הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Stallion Oilfield

חברת Stallion Oilfield Services הגיעה להסדר בעניין הקנס במחוז וויליאמס, דקוטה הצפונית

16/1/2014 10:00
וויליסטון, דקוטה הצפונית --Business Wire— חברת Stallion Oilfield Services הודיעה היום שוועדת מחוז וויליאמס אישרה באופן רשמי הסדר פשרה, לפיו יצומצם הקנס המקורי שהוטל בגין הבנייה הזמנית בשטח החברה במחוז וויליאמס, דקוטה הצפונית מ-2.6 מיליון דולר ל 26 אלף דולר.

הטלת הקנס, והפרסום שבא כתוצאה מכך, הביאו לכדי פניה לייעוץ משפטי ולבית המשפט על ידי חברת Stallion. בעוד שבחברת Stallion טוענים שפעלו בהתאם לתנאי הרשיון הזמני שניתנה לה על ידי הוועדה בספטמבר 2013, התקבלה החלטה לפתור את הסוגיה ולבטל את הערעור שהגישה לבית המשפט המחוזי של מחוז וויליאמס. פשרה זו אינה מהווה הודאה באחריות מצד סטליון, וכמו כן אין לראות בביטול הערעור הודאה באחריות.

המחלוקת החלה מחוסר בהירות לגבי המונח "יחידת" דיור, ולא עקב פעולה בלתי תקינה מצד Stallion. אישור הבנייה המותנה אשר הוחזר לתוקפו על ידי הוועדה ב 1 במאי 2014 משקף זאת ומביא את העניין לסיומו.

חברת Stallion מעריכה את יחסיה הטובים עם הוועדה, עם מחוז וויליאמס, תושבי וויליסטון, וממשיכה במחויבותה כלפי הקהילה כפי שעשתה מאז שנת 2005.

המקור: Stallion Oilfield Services Ltd
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Stallion Oilfield Services Ltd.
Robert J. Ryan, (713) 528-5544