הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

פלימוס מכריזה על BlueSnap, חברה חדשה שתומכת במכירה של סחורות דיגיטליות על בסיס של דמי מנוי

הפלטפורמה החדשה למסחר אלקטרוני ו-'בעלות וירטואלית' מיועדת לספקיות ברמה ארגונית של תכנים מקוונים; השירותים תוכננו לחסוך את הצורך בפרישה יקרה ולהאיץ את ההשקה

3/4/2012 10:00
פרימונט, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- על סמך ניסיון שנצבר במשך יותר מעשור שנים, באספקה של פלטפורמות סחר אלקטרוני לעסקים קטנים ובעלי קצב צמיחה מהיר אשר מבקשים למכור סחורות דיגיטליות, מכריזה היום חברת פלימוס על השקת BlueSnap, חברה חדשה שתתמקד באספקה של תשתיות מלאות לסחר אלקטרוני ופתרון תשלום, עבור חברות בסדר גודל של ארגונים גדולים שמציעות סחורות דיגיטליות ותכנים. חברת BlueSnap תתמוך הן ברכישה של סחורות דיגיטליות והן במנויים, ותתמקד בתמיכה במודלים עסקיים של סחר אלקטרוני אשר מבוססים על בעלות וירטואלית, שבמסגרתם צרכנים ועסקים חוכרים או שוכרים גישה למוצרים ושירותים, במקום לרכוש אותם ישירות. הפיתרון המלא של BlueSnap לסחר אלקטרוני, אשר מוצע כתוכנה במתכונת שירות (SaaS), נועד לסייע לחברות להשיג במהירות יתרונות של 'סחר במתכונת שירות' באמצעות פלטפורמה טכנולוגית, שירותי מומחים ומערכת אקולוגית של שותפים לפיתרון.

המטרה של BlueSnap היא לסייע לארגונים להתגבר על המכשולים הטבעיים הכרוכים ביישום הפלטפורמות הקיימות לסחר אלקטרוני. בעולם שבו גוברת חשיבותן של הרשתות החברתיות, חייבות חברות לאמץ במהירות וברמה האסטרטגית מודלים עסקיים של מסחר ולפתח אותם. חברת BlueSnap מסייעת לחברות ותיקות וחדשות כאחד לספק גישה עולמית, במתכונת של B2B או B2C, למאגרים של תוכן דיגיטלי, למוצרים ולשירותים, במגוון רחב של מודלים - מסורתיים או מתפתחים, או במתכונת של דמי מנוי.

הפלטפורמה של BlueSnap מבוססת על טכנולוגיית SaaS המוכחת של פלימוס, מציעה שפע יכולות והגמישות שלה מאפשרת לא רק לתת מענה לדרישות של השווקים הדיגיטליים הקיימים, אלא גם לתמוך במודלים עסקיים עתידיים ובדרישות העתידיות של הלקוחות. היכולות הייחודיות של BlueSnap מכסות את כל צרכי הליבה של ספקיות של סחורות דיגיטליות ושירותים, בתחומים של מכירות, שיווק והפקת דוחות, וכוללות תמיכה מובנית בשיטות תשלום מקובלות, בשפות ובמיסי המכירה הנהוגים ברחבי העולם.

"הצרכנים המקושרים מכתיבים צמיחה מהירה של הסחר האלקטרוני ברחבי העולם. החזון שלנו הוא להפוך את BlueSnap לספקית הסחר האלקטרוני הנבחרת בעידן של התקנים בחיבור קבוע ומתמשך" אמר חגי טל, מנכ"ל BlueSnap. "אנו מכירים היטב את העולם של הסחר האלקטרוני - צמחנו יחד עמו, במלוא מובן המילה - ויחד עמנו צמחו גם הספקיות המצליחות ביותר שלנו. הפיתרון של BlueSnap מציע לחברות ברמה של ארגונים גדולים את השלב הבא של הסחר האלקטרוני הבשל. היכולת לעבוד עם שותפים כדי להתאים אישית את השירותים החדשים של BlueSnap יוצרת מערכת אקולוגית מתפתחת, מעין חנות ‘app-store’ של פתרונות סחר אלקטרוני של BlueSnap, אשר מסייעת לספקיות לתכנן פיתרון סחר אלקטרוני בהתאם לצרכיהן המיוחדים".

חברת BlueSnap הוקמה על ידי Great Hill Partners, חברת השקעות פרטית מבוסטון שרכשה בשנת 2011 את הבעלות המלאה על פלימוס. בניגוד לפתרונות שמחייבים התאמה אישית נרחבת ויקרה, נועד הפיתרון של BlueSnap להבטיח שעלויות הפרישה יהיו נמוכות והתמורה להשקעה (ROI) תהיה גבוהה. הפיתרון של BlueSnap מאפשר לבצע את ההתאמה האישית בצורה פשוטה מאוד. לצרכים בקנה מידה נרחב יותר, תומך הפיתרון של BlueSnap בהתאמה אישית באמצעות מערכת אקולוגית צומחת של יישומים שמציעים שותפים, במתכונת של תוסף או בשילוב פשוט. הפיתרון של BlueSnap נסמך על הפלטפורמה הטכנולוגית של פלימוס, אשר כוללת חידושים רבים בתחומים של תשלומים וגביית מס ברחבי העולם, ובכלל זה רכישה בלחיצה בודדת ויכולות של סחר אלקטרוני שמוצעות באמצעות ממשק API רב עוצמה.

אודות חברת BlueSnap

BlueSnap היא ספקית עולמית של טכנולוגיית ענן פתוחה לסחר אלקטרוני ושירותים שנותנים מענה לצרכים המשתנים במהירות של המותגים הדיגיטליים בני זמננו, על מנת לסייע לחברות, מכל סדר גודל, להגביר את מעורבות הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות למקסימום. חברת BlueSnap מציעה פתרונות מונטיזציה שמסייעים לחברות להשיג יתרון תחרותי. על בסיס טכנולוגיה מוכחת, שנסמכת על ניסיון של יותר מעשור שנים בסחר דיגיטלי, מספקת BlueSnap סביבה עסקית בטוחה, שעומדת בתקנות, משפרת את חוויית הצריכה והופכת ביקורים לרכישות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.bluesnap.com.

המקור: חברת פלימוס
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת The Racepoint Group עבור BlueSnap
אליסון דה-ליאו, 415-694-6711
adeleo@racepointgroup.com