הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
AES Corporation

חברת AES חתמה על הסכם למכירת אחזקותיה בפרויקט בקטאר

ארלינגטון, וירג'יניה--(BUSINESS WIRE)--חברת AES Corporation (NYSE: AES) הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת אחזקותיה (Equity interest) בפרויקט בראס לפאן לשותפה המקומית הקיימת, Qatar Electricity and Water Company.

27/4/2010 10:00
חברת AES החזיקה מאז שנת 2003 בנתח של 55 אחוזים בפרויקט בראס לפאן, אשר כולל מתקן מחזור משולב שפועל בגז טבעי ומפיק 756 מגה-ואט וכן מתקן להתפלת מי ים בתפוקה של 152 מיליון ליטרים ליום. לפרויקט בראס לפאן הסכם לרכישה של חשמל ומים עם חברת Qatar General Electricity and Water Company; ההסכם נחתם ל-25 שנים ותוקפו יפוג בשנת 2029. במסגרת העסקה מוכרת חברת AES גם את אחזקותיה הנלוות בחברת תפעול ואת זכויותיה בהסכם נלווה לשירות טכני.
פול הנרהאן, נשיא AES ומנכ"ל החברה, מסר כי "אנו גאים בביצועי הפרויקט בראס לפאן, שהיה אחד הפרויקטים העצמאיים הראשונים להפקת כוח בקטאר, ושמחים שהגענו להסכם עם השותפה שלנו, חברת Qatar Electricity and Water Company".
העסקה תצא לפועל בכפוף לתיקונים המקובלים במחיר הרכישה ולאישורים הנחוצים, ואמורה להיסגר במחצית השנייה של שנת 2010. חברת AES תמסור עדכונים ביחס לעסקה במהלך פרסום הדוחות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2010, בתחילת מאי 2010.
אודות חברת AES
AES Corporation (NYSE: AES) היא חברת חשמל עולמית שנכללת ברשימת Fortune 500 ועוסקת בהפקה והולכה. באמצעות מערך מגוון של מקורות דלק תרמיים ומתחדשים, אנו מספקים אנרגיה בת-קיימא, במחירים סבירים, ל-29 מדינות. 27,000 העובדים שלנו מחויבים למצוינות תפעולית ולעמידה בדרישות הכוח המשתנות של העולם. בשנת 2009 הסתכמו הכנסותינו ב-14 מיליארד דולרים; בבעלותנו ובניהולנו נכסים בשווי כולל של 40 מיליארד דולרים. מידע נוסף בכתובת www.aes.com.
הצהרת הסרת חבות (Safe Harbor Disclosure)
ההודעה לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוקים Securities Act of 1933 ו- Securities Exchange Act of 1934. הצהרות אלה מתייחסות, בין השאר, לרווחים עתידיים, צמיחה וביצועים כספיים ותפעוליים. אין לראות בהצהרות ביחס לעתיד ערובה לתוצאות שיושגו בפועל, והן משקפות את הציפיות הנוכחיות של AES על סמך הנחות סבירות. התחזיות הכספיות נסמכות על הנחות ממשיות מסוימות. הנחות אלה כוללות, בין השאר, תחזיות מדויקות ביחס לשיעורי ריבית עתידיים, מחירי סחורות ושערים של מטבע זר, הימשכות הרמה הרגילה של הביצועים התפעוליים וקיבולת החשמל של חברות ההולכה שלנו והביצועים התפעוליים של פעילויות ההפקה בהתאם לרמות ההיסטוריות, וכן השגה של השיפורים המתוכננים בתפוקה וגידול הדרגתי של ההשקעות ברמות ההשקעה הרגילות ובשיעורי ההחזר בהתאם לתחזיות המוקדמות.
התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שמשתקפות בהצהרות ביחס לעתיד בשל סיכונים, חוסר ודאות וגורמים נוספים. גורמים חשובים שעשויים להשפיע על התוצאות מפורטים במסמכים שהגישה AES לרשות האמריקנית לניירות ערך (Securities and Exchange Commission - SEC) והם כוללים, בין השאר, את הסיכונים המפורטים בסעיף  1A “Risk Factors” בדוח השנתי של חברת AES לשנת 2009 שהוגש ב-Form 10-K. לקוראים מומלץ לעיין במסמכים שהגישה AES כדי לדעת יותר על גורמי הסיכון הכרוכים בפעילותה של חברת AES. חברת AES אינה מקבלת על עצמה שום חבות לעדכן או לשנות הצהרות ביחס לעתיד בעקבות מידע חדש שיתקבל, אירועים עתידיים או כל סיבה אחרת.
כל בעל מניות שמבקש לקבל עותק מהדוח השנתי של החברה לשנת 2009 שהוגש ל-SEC ב-Form 10-K ב-25 בפברואר 2010 יכול לקבל אותו (למעט חלק Exhibits) ללא תשלום בפנייה לכתובת  Office of the Corporate Secretary, The AES Corporation, 4300 Wilson Boulevard, Arlington, Virginia 22203. ניתן לקבל גם את חלק Exhibits תמורת תשלום של הוצאות השכפול. בעלי המניות יכולים להשיג עותק גם באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.aes.com.
המקור: חברת AES Corporation
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת AES Corporation
קשרי מדיה
מגהאן דוטר, 703-682-6670
או
קשרי משקיעים
אחמד פאשה, 703-682-6451