הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Labs SR

ריצ'רד קורהמר, ותיק טכנולוגיות הפיננסים, מצטרף ל-Sr Labs כמנכ"ל

4/9/2014 12:20
ניו יורק—Labs SR, ספקית מובילה של פתרונות נתוני שוק בהשהיה נמוכה ופתרונות גישת שוק לתעשייה הפיננסית, הודיעה היום כי ריצ'רד קורהמר, מייסד שותף, יו"ר ומנכ"ל לשעבר של חברת Lava Trading, הצטרף לחברה כמנכ"ל וכחבר במועצת המנהלים. מר קורהמר מביא עימו רקע נרחב בשווקי טכנולוגיה פיננסית ושווקי ההון ויעזור להוביל את Labs SR לאחר התרחבותה ורכישתה את חברת Wombat לאחרונה.

"ריצ'רד יקדם את הדרך האסטרטגית שלנו ואת הפיתוח המתמשך של היצע מוצרים מן המעלה הראשונה באמצעות נסיונו היזמי שלא יסולא בפז והידע הנרחב שלו בנתוני שווקי הון וניתוב פקודות מסחר במבחר סוגי נכסים", אמר סריניוואסן רמיה, מייסד Labs SR, העתיד להפוך ליו"ר הדירקטוריון של Labs SR עם כניסתו של קרוהמר לתפקיד המכנ"לות. "העיתוי לא היה יכול להיות מושלם יותר - השילוב בין חזונו של ריצ'רד לבין הסינרגיה העוצמתית בין Labs SR ל-Wombat יוצר פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל."

בשנת 1999 ייסד קורהמר בשותפות את חברת Lava Trading, ספקית מערכת ניהול חדשנית לגישה ישירה ופקודות מסחר בשווקי ההון והמט"ח. קורהמר הוביל בהצלחה את החברה מיום הקמתה ועד לרכישתה על ידי סיטיגרופ ב-2004. לאחר הרכישה נשאר קורהמר בסיטיגרופ כמנכ"ל וראש המסחר האלקטרוני בשווקי ההון העולמי. מר קורהמר משמש גם כיו"ר Yieldbroker, שוק אוסטרלי בו פועלים שווקים אלקטרוניים מבוססים לניירות ערך אוסטרליים מבוססיי ריבית ונגזרים, בבעלות קונסורציום של בנקים גלובליים. הוא בוגר אוניברסיטת פרינסטון ובעל תואר BSE כפול בהנדסת חשמל ומדעי המחשב וכן בעל תעודה בחקר ביצועים מהמחלקה להנדסה אזרחית.

"אני שמח ונרגש שמנהל ברמתו של ריצ'רד יצעיד קדימה את Labs SR," אמר דוון פרה, מנכ"ל Insight Venture Partners, שהשקיעו ב-Labs SR בשנת 2013 ותמכו ברכישה האחרונה של החברה את Wombat מ-ICE/NYSE. "הוא הצטרף אלינו בעקבות רכישת Wombat ואני מאמין שיש לו את הפוטנציאל לבנות את החברה ולהפוך אותה לאחת החברות המובילות במרחב הטכנולוגיה הפיננסית. הייתה לנו הזכות לעבוד עם סריני רמיה שהוא מייסד דינמי, חדור מטרה ובעל חזון. אני שמח שהוא יישאר כיו"ר Labs SR."

מר קורהמר הוסיף: "גישה לנתוני סחר ושוק ההון היא עורק החיים של תשתיות מסחר. זהו הבסיס עליו מתבססות החלטות מסחר, ניהול סיכונים וניהול ציות לרגולציה. עדכונים בזמן אמת, בהשהיה מזערית, ודריסת רגל גלובלית הם דרישות סף לאפליקציות המסחר של היום. הסינרגיה בין Labs SR ל-Wombat מספקת ללקוחות פתרונות בקנה מידה ובמגוון שלא נראה כמותו. התווספותו של הצוות המקצועי לעילא, המוכשר והחדשני של Wombat משפרת באופן משמעותי את יכולתנו לספק את נתוני השוק ושירותי המסחר הטובים ביותר בסביבת מסחר המשתנה תדיר. אני מצפה לעבוד צד לצד עם סריני במהלך תקופה חשובה זו בהיסטוריה של Labs SR."

אודות Labs SR

חברת Labs Street Response (SR) מספקת שירותי נתוני שוק בהשהיה נמוכה ופתרונות קישוריות מסחר לתעשייה הפיננסית. שירותי נתוני השוק של Labs SR מספקים כיסוי הזנה רחב בו נכללות הבורסות החשובות באמריקה הצפונית, אירופה ואסיה. מוצרי הדגל שלנו, SMDS ו-SREX נמצאים כיום בשימוש בנקי השקעות וקרנות גידור מהמדרגה הראשונה.

אודות Wombat

חברת Wombat היא מובילה עולמית בשירותי ניהול נתוני שוק פיננסיים בעלי ביצועים גבוהים המציעה ללקוחותיה פתרונות מקיפים קצה לקצה למסחר אלקטרוני וניהול גישה. כחלק מחבילת מוצרי Wombat חברת Labs SR אף רוכשת את SuperFeed™, המציעה גישה מיידית לשלל שווקי מסחר עולמי, מפחיתה מן המורכבות ומתקורת הלקוח על ידי כך שהיא מאפשרת ללקוחות לאחד טכנולוגיות מקוטעות ואפשרויות קישוריות מסובכות. פלטפורמת Wombat כוללת גם את ה-Feed Handlers לנתוני שוק ישירים של Wombat, המספקים נורמליזציה ליותר מ-200 פידים של סחר בשוק ההון והזנות ספק מצטברות; זכאויות DART, המספקות שימושי נתוני שוק וניתוח ציות לרגולציה וכן כלי דיווח; כמו גם תכנת הביניים של Wombat, המאפשרת שליחת הודעות במהירות גבוהה ובריבוי פרוטוקולים בחברה כולה.

אודות Insight Venture Partners

Insight Venture Partners היא חברת הון סיכון והשקעות פרטית מובילה בעולם, המשקיעה בחברות טכנולוגיה מהירות צמיחה ובחברות תוכנה המניעות שינויים טרנספורמטיביים בתעשיותיהם. החברה, שנוסדה בשנת 1995, גייסה מעל ל-8 מליארד דולר והשקיע בלמעלה מ-200 חברות ברחבי העולם. המשימה שלנו היא למצוא, לממן ולעבוד בהצלחה עם מנהלים בעלי חזון ולספק להם מיומנויות צמיחה הלכה למעשה המטפחות הצלחה לטווח ארוך. לקבלת מידע נוסף על Insight וכל השקעותיה בקרו באתר www.insightpartners.com או עקבו אחרינו בטוויטר: @insightpartners.com.

המקור: SR Labs

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140903005164/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
MWW
Chrissie Marra, 646-215-6888
cmarra@mww.com