הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Groupon משיקה פעילות בתאילנד

החלוצה בענף מרחיבה את נוכחותה באסיה

27/2/2012 03:00
בנגקוק--(BUSINESS WIRE)-- חברת Groupon (NASDAQ: GRPN), חלוצת הסחר המקומי והמובילה בשוק העולמי, הכריזה היום על השקת Groupon Thailand. באתר www.mygroupon.co.th יוכלו הלקוחות בתאילנד לגלות את מיטב החוויות - ארוחות, מופעים וקניות - ולקחת בהן חלק.

פעילותה של החברה מושקת קודם כל בבנגקוק, ובמשך הזמן היא תורחב לערים נוספות בתאילנד. תאילנד היא המדינה ה-47 במספר, מחוץ לארצות הברית, שבה השיקה חברת Groupon פעילות.

"אנו שמחים מאוד להרחיב את פעילותנו ולהציע את היתרונות של Groupon ללקוחות ולסוחרים בתאילנד" אמר דמיאן קמנר, מנכ"ל Groupon Thailand. "חברת Groupon מסייעת לצרכנים בתאילנד ליהנות ממגוון רחב של מבצעים מדהימים וחוויות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. בעזרת הסוחרים הנבחרים שלנו אנו יוצרים מסעות פרסום ייחודיים שמעניקים להם גישה חסרת תקדים למסד הלקוחות שלנו וחשיפה שמקדמת עסקים חדשים".

מאז ההשקה בשנת 2008 חוללה חברתGroupon  מהפכה בסחר המקומי והעניקה לסוחרים ברחבי העולם פלטפורמה שיווקית חסרת תקדים לגיוס לקוחות חדשים וניהול הצמיחה של העסק. כיום משתפת החברה פעולה עם מאות אלפי עסקים ברחבי העולם ומנהלת מסד של יותר מ- 33 מיליון לקוחות פעילים, אשר רכשו לפחות גרופון אחד בשנה האחרונה.

כדי לגלות מגוון רחב של מבצעים ולהירשם ל-Groupon Thailand, בקרו בכתובת www.mygroupon.co.th. סוחרים שמעוניינים להציג את הפעילות שלהם ב- Groupon Thailand מוזמנים לפנות לכתובת b2b@mygroupon.co.th.

אודות חברת Groupon:

חברת Groupon, שהוקמה בנובמבר 2008 בשיקאגו שבארצות הברית, מציעה מבצעים יומיים על מיטב החוויות - ארוחות, מופעים וקניות - ב-48 מדינות ברחבי העולם. חברת Groupon פועלת בשיתוף עם עסקים נבחרים ומציעה למעלה מ-1,000 מבצעים מדי יום ברחבי העולם, שמהם יוצאים נשכרים הן הצרכנים והן בתי העסק. כדי ליהנות ממיטב המבצעים בעיר שלכם הירשמו בכתובת http://www.groupon.com.

המקור: חברת Groupon 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
Groupon Thailand
צ'ונראוטאיי דאו-נגרן
מנהלת שיווק ותקשורת
טלפון: +66 (81) 402 9876
דואר אלקטרוני: chonreutai@mygroupon.co.th
או
חברת Groupon
היתר דיקינסון
מנהלת, תקשורת בינלאומית
טלפון: +44 77 8856 4810
דואר אלקטרוני: heatherd@groupon.com