הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Peryphon

פאריפון פיתוח חתמה על חוזה לאספקת מוצרי תקשורת טקטיים מוקשחים בעשרות מיליוני ש"ח

25/11/2015 10:40
פאריפון פיתוח, חברה ישראלית מובילה בתחום מערכות ומוצרי קשר מתקדמים לחילות אוויר, ים ויבשה, הכריזה היום כי קיבלה הזמנה לאספקת מוצרי תקשורת טקטיים מוקשחים, אשר ישולבו במפקדות פורסות -  ברמת הפלוגה, הגדוד והחטיבה, של צבא במדינה זרה. המוצרים המתקדמים מבוססים על טכנולוגיה מסוג IP , ויספקו שירותי תקשורת מתקדמים למשתמשים בדרגים טקטיים שונים.

ישראל (אייקה) אהרוני, מנכ"ל פאריפון אמר כי "אנו עדים לגידול הולך וגובר בביקוש לפתרונות אשר יאפשרו לצבאות וארגוני ביטחון אחרים לשדרג משמעותית את מערכות הקשר הנפרס שלהם, והזמנה זו מהווה עדות נוספת ליתרונות הטכנולוגים שמספקים מוצרי הקשר הצבאיים של החברה. פאריפון זיהתה את הצורך של צבאות בכל העולם לפתרון אשר יאפשר שדרוג של מערכות תקשורת מבלי לחייב החלפה בעת ובעונה אחת של כל התשתית מהדור הקודם הנמצאת בשימוש הצבא, ופיתחה משפחת מוצרים המספקת פתרון שלם לצורך זה".

אייקה הוסיף ואמר כי פאריפון נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות וגיוס עובדים, וכי בנוסף לחוזה הנוכחי, החברה הגיעה לשלבים מתקדמים לקראת סגירת חוזים דומים עם צבאות של מדינות אחרות לאספקת מוצרי תקשורת צבאיים בכל תחומי העיסוק של החברה, הכוללים, בנוסף למוצרי תקשורת טקטיים, גם מרכזיות וטלפונים צבאיים, מערכות אינטרקום צבאיות, מערכות מתקדמות וייחודיות להפחתת רעשים לשימוש בחילות יבשה, אוויר וים, ועוד.

החוזה הנוכחי מצטרף להזמנות בולטות שקיבלה פאריפון בשנתיים האחרונות, אשר כללו פיתוח ואספקת מערכות קשר מתקדמות, מערכות קשר פנים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת להפחתת רעשים עבור יחידת חילוץ מוטסת, מערכות תקשורת נתונים מתקדמות שפותחו עבור פלטפורמות אזרחיות בתחום התעופה, מערכת קשר קווי תת-קרקעי להעברת קול ותמונה הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים, וכן מערכת תקשורת נתונים המותקנת בסוללות טילים מתקדמות להגנה אווירית. לאחרונה השיקה החברה פיתוח חדשני להגנה על מתקני קשר ומערכות מידע מפני ניסיונות חדירה והתקפות סייבר פיזי, פתרון המשלב מספר שכבות של הגנה כולל מנגנוני התרעה ונעילה ייחודיים.

חברת פאריפון פיתוח היא אחת מהחברות המובילות ועתירות הניסיון ביותר בישראל בתחום הקשר הצבאי והטקטי, ומעסיקה למעלה מ- 20 מהנדסים ואנשי שיווק.



 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ישראל (אייקה) אהרוני
Tel: +972-3-9025682
aike@peryphon-dev.com