הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

הקבוצה הבינלאומית שלWells Fargo מינתה את שוער חסאן לתפקיד מנהל אזורי למזרח התיכון וצפון אפריקה

המנהל הוותיק מצטרף לפעילות של קבוצת Global Financial Institutions

20/5/2012 08:50
דובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- הקבוצה הבינלאומית של Wells Fargo, שהיא חלק מ-Wells Fargo & Company (NYSE:WFC), הודיעה כי שוער חסאן הצטרף לקבוצת Global Financial Institutions (GFI) ויכהן כמנהל אזורי למזרח התיכון וצפון אפריקה. חסאן יפעל מדובאי וידווח לדילק מוטוס, מנהל פעילות GFI לטורקיה, רוסיה, המזרח התיכון ותת יבשת הודו.

קבוצת GFI של Wells Fargo משרתת יותר מ-3,000 בנקים ב-130 מדינות, ומספקת שירותים של תשלומים, גבייה, סחר, הפקדות, אשראי, מטבע זר, נזילות וניהול השקעות למוסדות פיננסיים וסוכנויות רב לאומיות ברחבי העולם. עם ניסיון ניהולי עשיר בשוק ההון, אגרות חוב, הלוואות והשקעות, יופקד שוער על הידוק הקשרים של Wells Fargo עם בנקים מסחריים נבחרים וקרנות הון סוברניות באזור.

"אנו שמחים לקבל את שוער לצוות שלנו ומשוכנעים שהידע הנרחב והניסיון העשיר שלו יחזקו את הפעילות של קבוצת GFI של Wells Fargo באזור" אמר מוטוס.

לפני שהצטרף ל- Wells Fargoשימש שוער כמנהל ביצועי ובנקאי בכיר למזרח התיכון בקבוצת המוסדות הפיננסיים של BNP Paribas. קודם לכן כיהן כמנהל בקבוצת המוסדות הפיננסיים של ABN Amro ומילא מגוון משרות ב- Citibankו- ABN Amroבפקיסטן, בתחומים של Corporate and Correspondent Banking ו-Global Transaction Services. לשוער תואר M.B.A. במימון מ- Lahore University of Management Sciencesבפקיסטן.

הקבוצה הבינלאומית של Wells Fargo מספקת לעסקים קטנים, תאגידים, מוסדות פיננסיים, ארגונים רב לאומיים ולקוחות פרטיים מגוון רחב של פתרונות בינלאומיים מיותר מ-35 מקומות, ובכלל זה סניפים בהוגנ קונג, לונדון, סיאול, שנגחאי, סינגפור, טאייפה, טוקיו ואיי קיימן.

אודות Wells Fargo & Company

Wells Fargo & Company (NYSE: WFC) היא חברה רב לאומית, מגוונת וקהילתית לשירותים פיננסיים, עם נכסים בשווי של 1.3 טריליון דולרים. החברה הוקמה בשנת 1852 ומשרדיה הראשיים שוכנים בסן פרנסיסקו. Wells Fargo מספקת שירותים של בנקאות, ביטוח, השקעות, משכנתאות ומימון ללקוחות פרטיים ומסחריים, ביותר מ-9,000 חנויות, 12,000 מכשירי בנק אוטומטיים, אתר אינטרנט (wellsfargo.com) וערוצי הפצה נוספים, בצפון אמריקה וברחבי העולם. עם יותר מ-270,000 חברי צוות, משרתתWells Fargo  שליש ממשקי הבית באמריקה. Wells Fargo & Company דורגה במקום ה-23 ברשימת החברות הגדולות באמריקה של Fortune לשנת 2011. החזון של Wells Fargo הוא לספק את כל הצרכים הפיננסיים של לקוחותינו לשביעות רצונם המלאה ולסייע להם להשיג הצלחה פיננסית.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50280979&lang=en.


המקור: חברת Wells Fargo & Company

המקור: חברת Wells Fargo & Company

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

שוער חסאן, סגן נשיא בכיר, מנהל אזורי בקבוצת Global Financial Institutions של Wells Fargo (תצלום Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Wells Fargo & Company
קייטי אליס (מדיה), 415-222-3767
kathryn.d.ellis@wellsfargo.com