הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Mobli

אפליקציית MIRAGE מתוצרת mobli: דרך תקשורת חדשה לחלוטין בנקישה אחת בלבד

MIRAGE מתוצרת mobli, הפועלת עם ממשק משתמש בעיקרון של נקישה בודדת, מעניקה למשתמשים דרך יעילה, מהירה ופשוטה ליצירת תקשורת בשליחת מסרי וידיאו ותמונות. MIRAGE מדמה את השיחות בעולם האמיתי, שאינן מוקלטות ומתפוגגות לאחר מספר שניות בלבד. מיד לאחר הכניסה לאפליקציה, כל אנשי הקשר בטלפון מתווספים ואפשר להתחיל.

30/7/2014 11:10
תל אביב -מובלי (www.mobli.com), פלטפורמה חברתית מובילה לשיתוף בתמונות, בסרטוני וידיאו ובשידורים חיים, הודיעה היום על השקתה של MIRAGE, אפליקציה חדשה ועצמאית לשליחת מסרים באמצעות מצלמה. האפליקציה מעניקה למשתמשיה דרך קלה ביותר לשליחת מסרים הכוללים תמונות וסרטוני וידיאו באורך מספר שניות בלבד.

MIRAGE, שפותחה בדגש על פשטות, מבוססת על עיקרון הנקישה היחידה ולכן ניתן לגשת בה לכל הפונקציות העיקריות בנקישה או לחיצה בודדת. בדומה לחיים בעולם האמיתי, שבהם אנשים מנהלים שיחות חד-פעמיות שאינן מוקלטות, גם המסרים המיידיים באפליקציה נמשכים שניות ספורות בלבד.

קישורים להורדה:

https://itunes.apple.com/us/app/mirage-camera-messaging/id899589483?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobli.mirage

אנשי הקשר של המשתמש מתווספים אוטומטית לאפליקציה מרשימת אנשי הקשר שבמכשיר הטלפון שלהם. בדרך זו, יכולים המשתמשים לשלוח לחבריהם מסרי קול, טקסט, וידיאו או תמונה באופן מיידי, בין אם החברים התקינו את האפליקציה ובין אם לא.

כמו כן, ממשק המשתמש של MIRAGE הוא פשוט ביותר וחף מכל סיבוכים ותפריטים לא נחוצים. צילום תמונה ושליחתה מתאפשרים בנקישה אחת בלבד על תמונת הפרופיל של איש הקשר. בדומה לכך, המשתמשים יכולים לשלוח גם סרטון וידיאו: החזקה של האצבע לכמה שניות על תמונת איש הקשר תאפשר להקליט סרטון באורך של עד 15 שניות. כשהמשתמש מרים את אצבעו מתמונת הפרופיל, סרטון הוידיאו נשלח מייד.

עיקרון הפשטות מיושם בכל תכונותיה של האפליקציה, המבוססות על מחוות נקישה אחת:

• נקישה על איש קשר לשליחת תמונה

• נקישה על איש הקשר והחזקת האצבע עליו לשליחת סרטון וידיאו

• נקישה כפולה על תמונת המסך להוספת טקסט

• נקישה על תמונת המסך למעבר בין המצלמה הקדמית לאחורית

משה חוגג, מנכ"ל mobli, ציין: "חזוננו כחברה עסק תמיד ביצירת קשר בין אנשים באמצעות תוכן חזותי. בנינו את MIRAGE ככלי לשליחת מסרים, שביכולתו להרחיב את טווח היריעה של השיחות אותן אנחנו מנהלים בין כה וכה בעולם האמיתי מדי יום, שהן גם פשוטות וגם וגם לא מוקלטות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשלוח מסרים זריזים וארעיים לכל אחד, ללא תלות במערכת האקולוגית של האפליקציה".

באמצעות MIRAGE, כל אנשי הקשר של המשתמש זמינים לו מיידית. אנשי הקשר הפופולריים ביותר יופיעו בתחילת הרשימה. אם איש קשר מסוים לא התקין את אפליקציית MIRAGE, נשלחת לו הודעת SMS עם קישור לתצלום או לסרטון הוידיאו. אל הקישור ניתן להיכנס באמצעות הדפדפן של המכשיר הסלולרי. חווית הגלישה בדפדפן משחזרת את חווית המשתמש באפליקציה במדויק ומאפשרת למשתמשי MIRAGE לשלוח מסרים מצולמים לכל אנשי הקשר במכשיר הטלפון שלהם.

אודות MIRAGE ו-mobli

MIRAGE היא אפליקציה חדשה, מהנה ואינטואיטיבית ביותר לשליחת מסרים באמצעות מצלמה. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשלוח לכל אנשי הקשר שלהם מסרי קול, טקסט, וידיאו ותמונה לא מוקלטים באורך מספר שניות בלבד. הודות להתמקדות ניכרת במהירות ובפשטות, מתירה MIRAGE למשתמשיה לשלוח תמונות וסרטוני וידיאו לכל נמען, גם אם זה האחרון לא התקין את האפליקציה. בנקישה אחת בלבד, ניתן להוסיף מסרי קול או טקסט לתמונות ולסרטונים.

MIRAGE. Your life, unrecorded.– ( מיראג' - החיים שלכם, ללא הקלטה).

-- mobli מספקת דרך עשירה ומתוחכמת יותר לצילום תמונות וסרטוני וידיאו ולשיתופם עם חברים ועם העולם לצד אפשרות שימוש באפקטים חזותיים יוצאי דופן. המשתמשים ב-mobli יכולים לעקוב אחר אנשים וליצור עימם קשר וכן לעקוב אחר קהילות וליצור עימן קשר על בסיס תחומי עניין ומיקומים ספציפיים. חזונה של mobli עוסק ביצירת קשר בין אנשים מכל רחבי העולם ובסיוע למשתמשים לחוות את העולם דרך עיניהם של אנשים אחרים.

המקור: mobli

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswirecom/news/home/20140728005813/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
mobli Media Contact:
Jonah Balfour, +972-54-617-5584
jonah@blonde20.com