הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Atlantis, The Palm

אורחי מלון אטלנטיס באיי הדקל נהנו ממקומות בשורה הראשונה של מופע זיקוקין די-נור הגדול ביותר בהיסטוריה

2/1/2014 10:00
דובאי, איחוד האמירויות –Business Wireנסיכות דובאי שברה את שיא העולם עם תצוגת הזיקוקין הגדולה ביותר אי פעם כאשר מלון אטלנטיס באיי הדקל אירח את המקומות הטובים ביותר לצפייה בחגיגה המפוארת ביותר בכדור הארץ! גדול יותרו בוהק יותר מהשיא העולמי הקודם שקבעה כווית ביום השנה ה-50 להקמתה, אלפי האורחים באטלנטיס חוו רגע היסטורי בליל הסילבסטר כאשר צפו במחזה הזיקוקין המרהיב משטח אתר הנופש והבידור המוביל בדובאי.

 

מופע אור חסר תקדים הפנט אורחים מרחבי העולם, כאשר דובאי השיגה את השיא ה 132 במספר שנרשם באיחוד האמירויות, עם 1200 זיקוקין די נור שנדלקו בשמי דובאי בחצות, כל שניה, במשך שש דקות מלאות. מעל 400 אלף פגזים שוגרו לקול מוזיקה מתואמת להפליא, והשיא הקודם שעמד על 77 אלף פגזים נשבר.

 

סט יוצא דופן של אמנים בידרו את אלפי המבקרים פעורי העיניים בפסטיבל המוזיקה סנדנס, ביניהם די ג'יי אקסוול מה Swedish House Mafia, אמלי סנד ופול אוקנפולד.

 

סועדים מהודרים בארוחת הגאלה נהנו מסעודה באוויר הפתוח ומהופעות חיות על רצועת חוף באורך 1.4 קילומטר, עם אטלנטיס ברקע מאחוריהם.

 

המוניטין של אטלנטיס באירוח חלק מהחגיגות הבולטות בעולם מהווה מקור משיכה עבור אורחים מכל העולם. "השהות באטלנטיס בחגיגות השנה החדשה היא חוויה יוצאת דופן של פעם בחיים. השנה אטלנטיס, איי הדקל,  היה חלק ממופע הזיקוקין הגדול בעולם. בנוסף למיקום המצוין לחזות ממנו במופע מרהיב זה, אורחי המלון נותרו פעורי פה משלל החוויות אותן אנו מציעים, המבטיחות את עמדת אטלנטיס כאתר הנופש המוביל בדובאי," אמר סרג' זאלוף, נשיא ומנהל מלון אטלנטיס באיי הדקל.

 

למידע נוסף אודות אטלנטיס התקשרו למספר +97144261000 או בקרו באתר האינטרנט בכתובת atlantisthepalm.com.

 

אודות אטלנטיס, איי הדקל, דובאי

 

מלון אטלנטיס, איי הדקל הוא אתר הנופש המוביל באזור הממוקם במרכז הסער העליון של הדקל בדובאי. אתר הנופש אשר נפתח ב 2008 עוצב ותוכנן סביב הנושא הימי, ובו מגוון אטרקציות ימיות ובידוריות בנוסף ל 17 הקטרים של פארק המים Aquaventure, כולם בתוך האתר הפרוש על שטח של 46 הקטרים (כ 460 דונם). אטלנטיס, איי הדקל ידוע גם בתור האתר הקולינרי הראשון במעלה באזור עם אוסף של מסעדות בעלות שם עולמי דוגמת Nobu ו Ronda Locatelli.

 

לתמונות נוספות וסרטון המתעד את האירוע הקליקו על הקישור הבא: http://www.businesswire.com/news/home/20131231005281/en

 

המקור: Atlantis, The Palm

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
MEDIA INQUIRIES
Dubai
Atlantis, The Palm
Shareena Ali, Mobile: (+971) 55 889 3718
shareena.ali@atlantisthepalm.com