הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FlexTrade Systems

חברת FlexTrade נבחרה על ידי Berkeley Futures לניהול סחר מט"ח גלובלי

בחרו ב- MaxxTrader לשיפור הסחר במט"ח בשוק ה-FX, כולל מטבעות ה-G10, NDFs ובמתכות יקרות ובסיסיות

27/10/2014 10:30
גרייט נק, ניו יורק—(BUSINESS WIRE)--חברת FlexTrade Systems, מובילה עולמית בתחום מערכות ניהול וביצוע הוראות סחר מרובות נכסים, הודיעה היום כי חברת Berkeley Futures התקינה את MaxxTrade, פלטפורמת התווית הלבנה, ASP חזית-לקצה שלה, כדי לייעל את המסחר בשוק המט"ח הגלובלי (FX). MaxxTrader, המשמש כפתרון מסחר FX מלא, יאפשר לברקלי לכסות את מלוא פעולות מחזור המסחר כולל בניית מחיר, הפצה, ביצוע סחר, גידור, ניהול פוזיציה, ניתוח שלאחר מסחר במטבעות G10, חוזי סחר ללא מסירה (NDFs), וכן מסחר במתכות יקרות ובמתכות בסיסיות.

"על ידי שימוש ב-MaxxTrader כפתרון מקיף, תוכל ברקלי לייעל ולנווט את המסחר בשווקי המטבע העולמיים", אמר ויקאס קדיא, מנכ"ל  FlexTrade בריטניה שבלונדון. "MaxxTrader ישמש כפלטפורמת צבירה והפצה ללקוחות ברקלי, וישמש לחוזי סחר ללא מסירה (NDFs), ביצועי סחר במטבעות ה-G10, סחר במתכות יקרות ובמתכות בסיסיות, גידור אוטומטי, כמו גם ניתוח עלות עסקה."

"אנחנו רואים עלייה בביקוש לגידור ומסחר באמצעות שווקי NDF ודרישות למרווחים הדוקים יותר ב-G10", אמר מארק קווין, מנהל בכיר שותף,Berkeley Futures . "בעוד בסיס הלקוחות שלנו גדל, דורשים הלקוחות שלנו גם כלי מסחר מתוחכמים יותר וסחר במגוון של סוגי נכסים. לקוחות דורשים את היכולת לבצע גם עסקאות מסחר אלגוריתמי וגם מסחר בלחיצה. ללקוחות ברקלי תינתן גישה למגוון רחב של ספקי נזילות חיצוניים, כמו גם את היכולת לסחור נגד מאגר הנזילות הפנימי של ברקלי. הודות לשותפות עם FlexTrade, יהנו הלקוחות שלנו לא רק מפונקציונליות רבה יותר, אלא יחוו פלטפורמת פתרון מסחר FX ומתכות משופר שתעזור להם לנהל טוב יותר את מסחר ה-FX העולמי שלהם ואת סיכוניו, וכן יזכו לגישה לביצועי מסחר אלגוריתמי משופרים."

אודות חברת FlexTrade Systems

חברת FlexTrade, שנוסדה בשנת 1996, היא חלוצת התעשייה בפלטפורמות מסחר אלגוריתמיות נטולות-ברוקר למניות, למט"ח ולנגזרים רשומים. עם משרדים בארצות הברית, אירופה ואסיה, יש ל-FlexTrade בסיס לקוחות ברחבי העולם ובו יותר מ-175 חברות קנייה ומכירה, ביניהן רבים מבנקי ההשקעות הגדולים, קרנות הגידור, ניהול נכסים, יועצי מסחר בסחורות וברוקרים מוסדיים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר FlexTrade ב- www.flextrade.com

או עקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/flextrade

או בלינקדאין http://www.linkedin.com/company/flextrade?trk=top_nav_home

אודות Berkeley Futures

Berkeley Futures  היא חברת ברוקרים מובילה בבריטניה המציעה מגוון מכשירים פיננסיים הנגזרים מחוזים עתידיים, אופציות, מסחר במט"ח, סחר במטילים ובחוזים להבדלים למוסדות וליחידים. מאז הקמתה בשנת 1986 מנהלת ברקלי את עסקיה על בסיס עיקרון הקבלת ההוצאות עם ההכנסות (Matching principle), מציעה הפרדה בין כספם של הלקוחות, והיא בבעלות חלקית של חברת Macquarie Investments (UK), חברה בת להשקעות בבריטניה של קבוצת Macquarie. Berkeley Futures היא חברה בבורסה לניירות הערך בלונדון, חברה בבורסת הזהב והסחורות של דובאי, חברה ב-FIA אירופה והוא מורשית ותחת רגולציה של הרשות להתנהלות פיננסית. לקבלת מידע נוסף על Berkeley Futures אנא בקרו באתר www.bfl.co.uk , התקשרו +44 (0) 20 7758 4777 או כתבו ל: tradingdesk@bfl.co.uk

המקור: FlexTrade Systems, Inc

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141027005160/en

 



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FlexTrade Systems, Inc.
James Tolve, 516-304-3601;(C)516-395-0549
james.tolve@flextrade.com