הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

חברת Southco מרחיבה את הפרישה של מערכת SAP ECC 6.0 ברחבי העולם בתמיכה של חברת Rimini Street

הפרישה המוצלחת בבריטניה ובאסיה מומנה בחלקה הודות לחיסכון שהושג כתוצאה מהמעבר לתמיכה של Rimini Street

16/5/2013 12:00
ועידת SAPPHIRE NOW 2013

אורלנדו, פלורידה --(BUSINESS WIRE)-- ועידת SAPPHIRE NOW 2013 של SAP - חברת Rimini Street, הספקית המובילה של תחזוקה ותמיכה מצד שלישי לתוכנות ארגוניות, ובכלל זה תוכנות של SAP AG (NYSE:SAP) ותוכנות של תאגיד Oracle  (NASDAQ: ORCL) - Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database ו-Hyperion, הודיעה היום כי Southco, ספקית בינלאומית מובילה של ציוד הנדסי קשיח לגישה, השלימה לא מכבר את השלב הראשוני של הפרישה העולמית האסטרטגית של יישומי SAP תוך שהיא נעזרת בתמיכה של  Rimini Street במערכת SAP ECC 6.0. בדומה ל-Southco, מאות חברות ברחבי העולם נעזרות בתמיכה של Rimini Street מצד שלישי כדי לצמצם את עלות התמיכה הכוללת בשיעור של עד 90 אחוזים תוך קידום מתמשך של ההיקף, סדר הגודל והשימוש בתוכנה הארגונית על מנת לעמוד ביעדים העסקיים. כתוצאה מכך, רבים מהלקוחות של Rimini Street, ובכלל זה Southco, יכולים לנצל את החיסכון המשמעותי שהם משיגים בכך שהם נעזרים בתמיכה מצד שלישי, על מנת לממן שיפורים חשובים בעסקים ובמיחשוב, אשר משפיעים ישירות על יכולתם להתחרות טוב יותר בשוק העולמי.

העלויות של תחזוקת התוכנה ב- Southcoהיו ההוצאה השנייה בגובהה בתקציב המיחשוב

חברת Southco משרתת עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם, במגוון רחב של ענפי תעשייה, ובכלל זה תעופה, רכב, אלקטרוניקה בידורית ורפואה. החברה פרשה את היישום הנוכחי של SAP ECC 6.0 בצפון אמריקה בשנת 2008, על מנת לסייע בניהול של פעילויות קריטיות ובכלל זה ייצור, ניהול של שרשרת אספקה, מכירות והפצה ומימון, מתוך כוונה לפרוש מופע עולמי בודד של SAP בכל מיקום שבו פועלת Southco ברחבי העולם. מעט לאחר שהמיתון העולמי החל לפגוע בכלכלה העולמית, דחה מנהל המיחשוב הראשי של Southco, ברייס סאל, את הפרויקט העולמי על מנת לאמוד את הערך של כל דולר בתקציב המיחשוב שלו. במסגרת ההערכה הוא מצא כי העלויות של תחזוקת התוכנה היו הפריט השני בגובהו בין שורות ההוצאות שבתקציב המיחשוב. לאחר שבחן את התמיכה של Rimini Street מצד שלישי במהלך שנת 2009, התקבלה ב- Southcoההחלטה להעביר את התמיכה במערכת SAP ECC 6.0 מ- SAPל-Rimini Street.

החיסכון מסייע לממן את הרחבת הפרישה העולמית של SAP לבריטניה ומזרח אסיה

בעקבות המעבר ל-Rimini Street, ירדו מיד דמי התחזוקה השנתיים של SAP שמשלמת Southco ב-50 אחוזים. מלבד זאת, לחיסכון הכולל שהשיגה Southco יש להוסיף גם את קיצוץ העלויות הגבוהות של התמיכה והתחזוקה הנובעות מהתמיכה המסורתית של ספקיות התוכנה, הודות לתוכנית התמיכה היעילה יותר, והמותאמת אישית, של Rimini Street, אשר כוללת שירות ברמת פרימיום במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, 365 ימים בשנה, הקצאה של מהנדס תמיכה ראשי (PSE - Primary Support Engineer), תמיכה בהתאמות אישיות ללא חיוב נוסף, תמיכה במשך עשר שנים לפחות בגרסאות יוצאות ללא צורך בשדרוגים. לכך יש להוסיף גם את החיסכון הנובע מכך שאין צורך במשאבי תחזוקה נוספים, אשר גורמים לתקורה מיותרת הנובעת מהתמיכה של הספקיות. החיסכון המשמעותי שהושג הודות לשימוש בתמיכה של Rimini Street מצד שלישי אפשר ל- Southcoלממן ולחדש את פרויקט הגלובליזציה, שיוחסה לו עדיפות גבוהה, בשנת 2010.  Southcoהשלימה את הפרישה בבריטניה בשנת 2011, ולאחר מכן השלימה פרישה מוצלחת בארבעה מקומות נוספים - בסין, טייוואן והונג קונג - ביולי 2012.

"מאחר ותמונה עולמית והיענות ללקוחותינו הם רכיבים חשובים במודל העסקי של Southco, ייחסנו לפרויקט הגלובליזציה של החברה עדיפות עליונה. Rimini Street הייתה שותפה חשובה שסייעה לנו להשיג גלובליזציה של פרויקט SAP מבלי לפגוע בפעילות העסקית שלנו או של לקוחותינו" אמר סאל. "הצלחנו למקד את המשאבים הפנימיים שלנו בפרישה בבריטניה ובאסיה כשאנו בטוחים שמהנדס התמיכה הראשי והצוות של Rimini Street ישמרו על היציבות של פלטפורמת SAP ויתמכו בה".

כעת מתכננים בחברת Southco את השלב הבא של הפרישה העולמית במתקן הגדול ביותר של החברה בעולם - בסין - בשנה הבאה. כן מתוכננת פרישה במקומות נוספים באסיה, ובכלל זה קוריאה, יפאן, אוסטרליה והודו.

ב-Rimini Street ממשיכים בתנופת הצמיחה, כחברה המובילה בענף התמיכה מצד שלישי

Rimini Street היא הספקית הנבחרת של תמיכה מצד שלישי עבור יותר מ-600 חברות מרשימות Global 100  ו-Fortune 500, חברות מסדר גודל בינוני וארגונים מהמגזר הציבורי ברחבי העולם, אשר מבקשים לממן ולקדם חידושים על מנת לתגבר את הביצועים הכוללים של הארגון. הלקוחות כוללים 71 מבין החברות ברשימת Fortune 500 ו-15 מבין התאגידים הגדולים ברשימת Global 100 - כאשר החברה תומכת בפעילות של לקוחות ביותר מ-70 מדינות ומסוגלת לתמוך בלקוחות בקרוב ל-200 מדינות.

"Southco היא דוגמה מצוינת לשימוש שעושים ארגונים שעוברים ל- Rimini Streetבחיסכון שהם משיגים בהוצאות כדי לממן פרישה של תפקודים חדשים; להרחיב את יכולות המערכת לאזורים גיאוגרפיים נוספים, יחידות עסקיות וחברות בנות; ולממן פרויקטים שתורמים לצמיחה ותורמים ישירות לשורה התחתונה" אמר סת רווין (Seth Ravin), מנכ"ל Rimini Street. "הלקוחות של Rimini Street הם ארגונים חדשניים שממשיכים לשגשג ולשפר את הביצועים העסקיים שלהם תוך שהם מפיקים ערך רב יותר מההשקעות שלהם בתוכנות של Oracle ו-SAP. מאות לקוחות של Rimini Street נהנים משירותי התמיכה שלנו ברמת פרימיום, ומפיקים תועלת מהחיסכון שהם משיגים, בשיעור של עד 90 אחוזים, בעלויות התמיכה הכוללות".

אודות חברת Rimini Street

Rimini Street היא ספקית מובילה של שירותי תמיכה מצד שלישי בתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה עם תוכנית חדשנית ועטורת פרסים שמאפשרת לבעלי רישיונות שלOracle  ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מהעלויות הכוללות של התמיכה במשך עשר שנים, ובכלל זה חיסכון של 50 אחוזים בדמי התמיכה השנתיים. הלקוחות יכולים להישאר עם גרסת התוכנה הנוכחית שלהם ואינם מחויבים לשדרג או לבצע הגירה במשך 10 שנים לפחות. מאות ארגונים עולמיים, חברות מרשימת Fortune 500, חברות בסדר גודל בינוני וגופים מהמגזר הציבורי, מכל ענפי התעשייה כמעט, בחרו בחברת Rimini Street כספקית תמיכה מהימנה ובלתי תלויה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.riministreet.com או לקבל בטלפון מספר 888-870-9692 בארה"ב או מספר +1 702-839-9671 מחוץ לארה"ב.

השם Rimini Street ולוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים של חברת Rimini Street. כל שאר השמות של החברות והמסחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים. כל הזכויות שמורות © 2013.

המקור: חברת Rimini Street
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Rimini Street
אלמה פארק 1-323-229-7282
apark@riministreet.com