הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

קאל סונדרם מונה כחבר במועצת המנהלים של תרו בתפקיד יו"ר

הותורן, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת תרו תעשייה רוקחית ("תרו", NYSE: TARO) הודיעה היום כי דיליפ שנגבי התפטר, בתוקף מיידי, מתפקיד היו"ר ומחברותו במועצת המנהלים של תרו, על מנת להתמקד בהזדמנויות צמיחה נוספות בתחומי חברת Sun Pharmaceutical Industries (Sun Pharma, Reuters: SUN.BO, Bloomberg: SUNP IN, NSE: SUNPHARMA, BSE: 524715). קליאנסונדרם סברמניאן, המכונה בחוגי התעשייה קאל סונדרם, מונה כמחליפו של שנגבי, והוא יכהן במועצת המנהלים של תרו בתפקיד יו"ר עד לאסיפה הכללית השנתית הבאה של בעלי מניות תרו.

19/4/2012 02:00
שנגבי ציין כי "תרו התקדמה כברת דרך ארוכה מאז שהשליטה עברה לידיה של Sun Pharma, וכיום אנו שוב רשומים בבורסה מרכזית לניירות ערך". שנגבי הוסיף כי "אני שמח שסונדרם הסכים להצטרף למועצת המנהלים של תרו ולכהן בתפקיד היו"ר. תפקיד זה משתלב היטב גם בתפקיד החדש שלו, כמנהל הפעילות האסטרטגית של Sun Pharma בצפון אמריקה ובדרומה".

סונדרם כיהן כמנכ"ל Sun Pharma מאז אפריל 2010 ובמסגרת תפקידו הוא התמקד בהאצת הצמיחה של Sun Pharma בהודו ובשווקים מתפתחים נוספים, ובפיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים בהיקף נרחב עם חברות נוספות בענף הפרמצבטיקה. מאחורי סונדרם ניסיון של כמעט שלושה עשורים באזור וברחבי העולם, שחלקו הגדול נצבר בענף הפרמצבטיקה, ובעיקר בחברת GlaxoSmithKline (“GSK,” LSE: GSK, NYSE: GSK), בה מילא תפקידים של ניהול במדינה, ניהול אזור וניהול עולמי. כמנהל הוביל סונדרם מפנה ב-GSK India, וכמנהל אזורי הוא הוביל את אסטרטגיית השווקים המתפתחים המיוחדת לאזור של החברה. לסונדרם תואר בוגר במדעים מ- Madurai Universityוהוא רואה חשבון מוסמך.

תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות שאינן מתארות עובדות היסטוריות והצהרות שמפנות אל או מתייחסות לאירועים או נסיבות שבתרו "מעריכים", "מאמינים" או "מצפים" שיתרחשו, או ביטויים דומים. ההצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות מבוססות על הציפיות הנוכחיות של תרו ונכונות אך ורק למועד שבו פורסמה הודעה זו לעיתונות. מעצם טבען כרוכות ההצהרות ביחס לעתיד בסיכונים ובחוסר ודאות, והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מכפי שצוין בהודעות ביחס לעתיד או השתמע מהן. למעט כנדרש בחוק, תרו אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות או כל סיבה אחרת.

המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת תרו תעשייה רוקחית
וויליאם ג'יי. קוט, 914-345-9001
סגן נשיא וחשב
William.Coote@taro.com