הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Madison Realty Capital

חברת Madison Realty Capital מספקת מימון בסך 107.25 מיליון דולר לרכישת 33,166 מ"ר מתיק ההשקעות של בית החולים של מכללת לונג-איילנד בקובל היל, ברוקלין

תספק את המימון לשלב הראשון של הרכישה של Fortis Property Group הכוללת שטחי מסחר, משרדים רפואיים, בתי מגורים ומגרשים לפיתוח

16/9/2015 11:40
ניו יורק— ( Madison Realty Capital (MRC, חברת השקעות נדל"ן מגובה מוסדית שמתמקדת בהשקעות הון עצמי וחוב בנדל"ן בשווקי הביניים, סיפקה מימון משכנתא ראשון בסך 107.25 מיליון דולר לשלב הראשון של הרכישה של Fortis Property Group את תיק השקעות הנדל"ן של בית החולים של מכללת לונג איילנד (LICH) בברוקלין. בטחונות להלוואה הן שילוב של נכסי LICH לשעבר בסך של 33,166 מ"ר  בהם שטחי קמעונאות, משרדים רפואיים, שורות בתים עירונים צמודי קרקע ומגרשים לפיתוח הממוקמים בכתובות הבאות: רחוב פסיפיק 91-95, רחוב היקס 350-352, רחוב הנרי 349, רחוב פסיפיק  112, רחוב  אמיטי 82, רחוב אמיטי 84, שדרות אטלנטיק 124-134, רחוב הקונגרס 113, שדרת פלטבוש 336, וסטרלינג פלייס 184.

MRC עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם Fortis כדי לספק פתרון מימון גמיש שיאפשר את הרכישה המהווה את שיאה של עסקה מורכבת ורב צדדית הנוגעת לתיק LICH. בעקבות תהליך RFP תחרותי שהושלם לפני כ-18 חודשים, Fortis זכו בזכות לרכוש ולפתח את תיק ההשקעות שהיה  בבעלות האוניברסיטה של מדינת ניו-יורק (SUNY). במסגרת עסקת המשא ומתן, Fortis ירכשו את תיק ההשקעות של LICH בשני שלבים ויפתחו את מתחם בית החולים לשעבר לפרויקט לשימוש מעורב, ואוניברסיטת NYU תבנה מתקן רפואי חדש שישרת את השכונה.

"MRC מתמחה במימון עסקות שוק אמצע מורכבות בהן רכיב הזמן חשוב, כך שבמובנים רבים התאמנו באופן טבעי לעסקת LICH," אמר ג'וש זגן, מייסד שותף ומנהל MRC. "אנחנו פעילים בברוקלין כמלווים וכמשקיעים כבר שנים רבות, ולצוות המשולב שלנו היכולת להעריך ולחתום במהירות נכסים קיימים כמו גם מיזמי פיתוח חדשים. קובל היל היא אחת השכונות המבוקשות ביותר בברוקלין, ועם זאת נכסים נסחרים בה רק לעיתים רחוקות ומעט מאוד מהם מפותחים בשל הגבלות אזוריות. נכסים אלה הם ייחודיים שכן יש בהם פוטנציאל פיתוח חופשי ואין עליהם הגבלות תוחמות כך שמרגש במיוחד עבורנו לשחק תפקיד בעסקה זו. הצוות שלנו התעדכן במהירות ובסופו של דבר סגר עסקה מצוינת."

לצד עסקה זו סגרה MRC עד כה ב-2015 23 השקעות חוב בהיקף של 465 מיליון דולר, שהורכבו מהלוואות מיוחדות, הזדמנויות מקור ועסקות רכישת הלוואות. המשרד נמצא בדרכו להשלמת יותר ממיליארד דולר בשילוב עסקות חוב והון עצמי ב-2015.

אודות (Madison Realty Capital (MRC

MRC היא חברת השקעות נדל"ן בניו-יורק העוסקת בהשקעות הון וחוב של נדל"ן בשוק הביניים. MRC, שנוסדה ב-2004, השקיעה כ-3.5 מיליארד דולר בעסקות במגזר הנדל"ן לדיור, הקמעונאות, משרדים, התעשייה ומלונאות.

מקור: Madison Realty Capital

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Great Ink Communications: 212-741-2977
Eric Waters – eric.waters@greatink.com
Tom Nolan – tom@greatink.com