הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES ממנה מנהל פיתוח ראשי חדש

4/3/2015 04:20
לוקסמבורג --חברת אס.אי.אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום כי מועצת המנהלים של החברה מינתה את כריסטוף דה האוואר למנהל פיתוח ראשי (CDO) ולחבר בוועד המנהל. המינוי ייכנס לתוקפו ב-1 באוגוסט 2015.

כריסטוף דה האוואר יחליף בתפקיד את ז'רסון סואוטו, מנהל הפיתוח של החברה כיום, שהחליט להתפטר מסיבות אישיות ולהעתיק את מגוריו לברזיל, מולדתו. ז'רסון ימשיך לייעץ ל-SES ולעבוד עם הוועד המנהל במסגרת מיזמי פיתוח באמריקה הלטינית ובמקומות נוספים. 

כריסטוף עתיד להיכנס רשמית לתפקיד ה-CDO ב-1 באוגוסט 2015. הוא עובד בחברה למעלה מ-10 שנים ומילא כמה תפקידים בהם היה אחראי לתחומי השיווק האסטרטגי, התכנון העסקי והאסטרטגי והפיתוח הארגוני. בתפקידו הנוכחי, כסגן נשיא בכיר לפיתוח צי ולניהול תשואה, מפקח כריסטוף על כלל דרכי המיטוב של צי הלוויינים ב-SES ועל פיתוחו העתידי.

כמו כן, סייע כריסטוף ברכישת New Skies  בפדיון מניותיה של GE  ובהשקעה  ב-O3b Networks ,שבמועצת המנהלים שלה היה חבר מאז 2010. לפני שהצטרף ל-SES, עבד כריסטוף כיועץ, ראשית ב- Arthur Andersen Business Consultingובהמשך  ב-Deloitte & Touche. כריסטוף הוא אזרח בלגיה ומחזיק בתארי מהנדס וד"ר להנדסה מהאוניברסיטה של בריסל.

ז'רסון סואוטו עבד ב-SES יותר מ-16 שנים וכיהן כחבר בוועד המנהל וכמנהל פיתוח ראשי מ-2011. בעברו, היה חבר בדירקטוריון SES NEW SKIES ובהמשך בדירקטוריון SES WORLD SKIES.

כרים מישל סבאג, נשיא SES ומנכ"לה, ציין: "אנו מכבדים את החלטתו של ז'רסון, מבינים אותה ושמחים על כך שהסכים להמשיך ולתמוך ב-SES כיועץ אסטרטגי. ז'רסון סייע ועודנו מסייע להתרחבותה של SES בעולם ולאינטגרציה של חטיבותיה העסקיות השונות. תחת הנהגתו, נוסחה      ב-SES אסטרטגיה הוליסטית ומנצחת המשרתת את החברה כיום כפלטפורמה להתמקדות באסטרטגיית ה-go-to-market, בהשקעות שהחברה מבצעת ובסדר היום של פיתוח הקיבולות שהיא מציעה. אנו מאחלים לז'רסון כל טוב בעתיד. במקביל לכך, במינויו של כריסטוף דה האוואר, הבטיחו מועצת המנהלים והוועד המנהל כי התפקיד יועבר באופן חלק לאדם בעל יכולות וכישורים משכנעים. היכרותו המעמיקה של כריסטוף עם התעשייה ועם SES ויכולותיו הניהוליות יסייעו לנו לצעוד צעד נוסף בדרך להגשמת פוטנציאל הצמיחה שלנו."

עקבו אחרינו בערוצים הבאים:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות של SES זמינות בקישור https://extranet.ses.com/18706236/pictures.

דפי מידע שמפרסמת SES זמינים בקישור http://www.ses.com/18681915/white-papers.

אודות SES

SES היא מפעילת הלוויינים המובילה בעולם ומתגאה בצי של יותר מ-50 לוויינים גאוסטציונריים. החברה מספקת שירותי תקשורת לווינית לערוצי שידור, לספקיות תוכן, לספקיות של שירותי אינטרנט, למפעילות של רשתות קוויות וניידות ולארגונים ממשלתיים ועסקיים ברחבי העולם.

SES ידועה ביחסיה העסקיים בני הקיימא, באיכות השירות הגבוהה שהיא מעניקה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה המקומיים של SES, המתאפיינים בשונות תרבותית, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות החברה כדי לספק מענה לדרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לרוחב פס בלווין ולשירותי לוויניים.

SES מחזיקה בחלק מ-Ciel הקנדית ו-QuetSat המקסיקנית ושותפה אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks, העוסקת בתשתית לווינית. למידע נוסף, פנו לקישור www.ses.com.

מקור: SES

ניתן לצפות בהודעה זו לעיתונות גם באינטרנט, בקישור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150302005361/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Markus Payer
Corporate Communications
Tel. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com