הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Atlassian

חברת Atlassian משיקה את חבילת התוכנה לפיתוח מתארח – JIRA Studio 2.1, המשולבת עם Google Apps

חברת Atlassian הודיעה היום כי הוסיפה את חבילת התוכנה JIRA Studio לשוק Google Apps Marketplace™, החנות המקוונת שהושקה לאחרונה על ידי Google למוצרים ושירותים של Google Apps™.

11/3/2010 11:30
סן פרנסיסקו—(BUSINESS WIRE)—חברת Atlassian הודיעה היום כי הוסיפה את חבילת התוכנה JIRA Studio לשוק Google Apps Marketplace™, החנות המקוונת שהושקה לאחרונה על ידי Google למוצרים ושירותים של Google Apps™. חבילת התוכנה JIRA Studio היא חבילת פיתוח מתארח התומכת בכל התפקידים הקיימים בצוות פיתוח איכותי לאורך כל תהליך הפיתוח. החבילה JIRA Studio משלבת ניהול קוד מקור מתארח Subversion, מעקב אחר בעיות, שיתוף פעולה על גבי פלטפורמת ויקי, תכנון גמיש של פרויקטים, חיפוש קוד מקור, ביקורת קוד, אינטגרציה רציפה ועוד לכדי חוויה מאוחדת עבור צוותי הפיתוח.
"Google Apps היא חבילה מעולה לשיפור פריון העבודה לכל סוגי וגדלי הצוותים" מסר מייק קנון-ברוקס, אחד ממייסדיה של Atlassian ומנכ"ל החברה. "כעת, חבילת התוכנה JIRA Studio היא המוצר הנוסף המושלם למפתחים וצוותים טכניים המשתמשים ביישומי Google Apps, והשילוב בין השניים מאפשר למפתחים לעבור בטבעיות בין יישומי הדואר, לוח השנה, מסמכים, והכלים בהם משתמשים לפיתוח תוכנות מעולות."
חבילת התוכנה JIRA Studio 2.1 לוקחת את כלי הפיתוח הפופולריים ביותר של Atlassian עם בקרת מקור מסוג Subversion מתארח, ומשלבת אותם לכדי מערכת מתארחת משולבת לגמרי המאפשרת לצוותי פיתוח להתחיל לעבוד תוך דקות ספורות. המהדורה החדשה של חבילת התוכנה מוסיפה יכולת שילוב עם Google Apps, חבילת היישומים העסקיים הפופולרית של Google, המאפשרת ללקוחות:
• לשלב בין ניהול משתמשים והתחברות בודדת: המשתמשים בחבילת התוכנה JIRA Studio מסונכרנים עם ספריית מנויי Google Apps, והמשתמשים בחבילת JIRA Studio מתחברים באמצעות שם המשתמש שלהם ב-Google, תוך שימוש ב-OpenID.
• גישה לחבילת JIRA Studio מתוך קישורי ניווט אוניברסאליים של Google: חבילת JIRA Studio 2.1 מופיעה בשוק Google Apps Marketplace, וניתנת להתקנה ישירות אל תחום המשתמש. כאשר מוסיפים את JIRA Studio ליישומי Google Apps, היא זמינה מתוך קישורי הניווט האוניברסאליים של Google ביחד עם שאר מוצרי Google Apps, כמו למשל Google CalendarTM ו-Google DocsTM.
• לחבר מסמכי Google Docs לבעיות במערכת JIRA: משתמשים בחבילת JIRA Studio יכולים לצרף פריטים בתוך Google Docs לכל בעיה במערכת JIRA, ולשלוח פריטים אלה באמצעות תהליך עבודה של JIRA, או לכלול אותם כתוכן הקשור למשימה, לליקוי או לבעיה. כל דבר הזמין מתוך Google Docs ניתן לצירוף, והמשתמשים יכולים להציג פריטים בתצוגה מוקדמת קודם לצירופם לבעיות ב-JIRA/
• להטביע Google Docs בתוך דפי ויקי: משתמשים בחבילת התוכנה JIRA Studio יכולים לצרף ולהטביע פריטי Google Docs בכל דף ויקי, ולמזג בין תוכן משתי המערכות. כל דבר הזמין בחלון ה-Google Docs ניתן לצירוף, והמשתמשים יכולים להציג פריטים בתצוגה מוקדמת קודם לצירופם לדפי ויקי.
• להטביע רשימות של Google Docs בתוך דפי ויקי: המשתמשים בחבילת JIRA Studio יכולים להציג רשימת פריטים מתוך Google Docs בכל דף ויקי, ולשתף מידע חשוב על פרויקטים עם חבריהם לצוות.
• להחליף גאדג'טים: חבילת התוכנה JIRA Studio מכילה יישומי OpenSocialTM ותומכת בגאדג'טים של OpenSocial. ניתן להוסיף גאדג'טים של OpenSocial ללוח השעונים של JIRA Studio, וכמו כן ניתן להוסיף גאדג'טים של JIRA Studio ליישומי GmailTM או iGoogleTM, הפועלים כמכילי גאדג'טים של OpenSocial.
• לעקוב אחר פעילות ביישומי Google Apps וב-JIRA Studio באמצעות סרגל הפעילות של JIRA Studio: סרגל הפעילות של JIRA Studio הוא חלק חשוב בכל חוויית השימוש ב-JIRA Studio, ומשמש תיבת דואר נכנס אוניברסאלית למידע המגיע מ-JIRA Studio ומ-Google Apps. מתוך Google Apps, מאיר סרגל הפעילות הודעות שלא נקראו ב-Gmail, אירועים קרובים בלוח השנה Google Calendar, מסמכי Google Docs שנפתחו לאחרונה, ואתרי Google SitesTM. מתוך JIRA Studio, מאיר סרגל הפעילות את הפעילות האחרונה מכל אזור במערכת באמצעות זרם פעילות, בעיות JIRA עדכניות, דפי ויקי מועדפים, פעילות בנייה והקצאת ביקורות קוד. כמו כן, סרגל הפעילות משולב עם מערכת Google TalkTM כך שמשתמשים יכולים לצ'אטט עם חבריהם לצוות מתוך כל דף ב-Studio.
"JIRA Studio היא יישום משולב שימושי במיוחד לצוותי פיתוח המשתמשים ביישומי Google Apps," ציין סקוט מקמולן, מנהל שותפי Google Apps בחברת Google Enterprise. "וסרגל הפעילות של JIRA Studio הוא דוגמה מעולה לערך שיישומי צד ג' משולבים מביאים ל-Google Apps."
גירסת חינם של התוכנה JIRA Studio 2.1, להתנסות למשך 30 יום, זמינה כבר עתה בשוק Google Apps Marketplace באתרgoogle.com/appsmarketplace. למידע נוסף אודות תוכנת Atlassian JIRA Studio המשולבת Google Apps, היכנסו לאתר http://www.atlassian.com/google.
אודות Atlassian
חברת Atlassian מפתחת תוכנות קלילות במחיר נגיש, העוזרות לארגונים לשפר את שיתוף הפעולה. מוצרי החברה כוללים את Confluence, תוכנה המוכרת כיישום הויקי המתקדם ביותרלארגונים, ו-JIRA, אחת מתוכנות המעקב הפופולריות בעולם לניהול פרויקטים בתחום טכנולוגיות המידע. לחברה למעלה מ-15,000 לקוחות ברחבי העולם, ובכלל זה 30 מתוך 50 התאגידים המובילים בעולם. למידע נוסף, היכנסו לאתר:  http://www.atlassian.com
Google, Google Apps Marketplace, Google Apps, Gmail, Google Talk, Google Calendar, Google Docs, Google Sites, OpenSocial ו-iGoogle הם סימני מסחר השייכים לתאגיד Google Inc.
גלריית תצלומים/חומרי מולטימדיה ניתן למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6207264&lang=en
מקור: ATLASSIAN
גלריית מולטימדיה חכמה 
  
  
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100309005813/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SS | PR
טוני קלר, +1-719-634-8279
tony@sspr.com