הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Earth Networks

טכנולוגיית ניטור והתרעת מזג אוויר קשה מבוססת ברקים רשמה פטנט בארצות הברית

הטכנולוגיה הרשומה מאפשרת את התרעות סכנת סופות הרעמים האוטומטיות של Earth Networks

14/10/2014 09:20
ג'רמנטאון, מרילנד –(BUSINESS WIRE)--טכנולוגיה מתקדמת, המשתמשת במהירות הבזקי ברקים כדי לעקוב אחר תאי סערה ולהתריע מהר יותר התרעות העשויות להציל חיים על מזג אוויר קשה, היא במוקד פטנט שהוענק על ידי רשם הפטנטים וסימני המסחר בארצות הברית. Earth Networks, חברת האם של WeatherBug, קיבלה את הפטנט על הטכנולוגיה הנעזרת בטכניקות העושות שימוש במיקום, מהירות, כיוון ובעוצמת פעילות הברקים כדי לזהות ולהזהיר באופן אוטומטי אזורים גיאוגרפיים הנמצאים בסיכון גבוה למזג אוויר קשה.

טכנולוגיית הפטנט מתריעה התרעות מבוססות ברקים, הנקראות Dangerous Thunderstorm Alerts (DTAs).  התרעות ה-DTAs מופצות דרך האפליקציה WeatherBug לסמארטפונים, דרך פתרונות מקצועיים לחברות בתחומי תעשייה - כגון תעופה, נפט וגז, כרייה וחברות חשמל – שחייבות לנהל סיכוני מזג אוויר, ודרך זרמי נתונים מ-Earth Networks – WeatherBug. התרעות DTAs, המסוגלות לשפר את זמני ההתרעה ב-50% לעומת התרעות מוכרות אחרות, מופצות כיום בארצות הברית וגם מחוץ לארצות הברית דרך זרמי הנתונים של החברה באזורים כגון מרכז ודרום אמריקה, אירופה, יפן ואוסטרליה. צפויה התרחבות לאזורים גיאוגרפיים נוספים.

"כאשר מדובר במזג אוויר קשה מספר דקות עשויות להיות חשובות מאד", אמר בוב מרשל, מנכ"ל Earth Networks. "בעוד מזג אוויר קיצוני ממשיך לגבות מחיר טרגי, אנו מחוייבים לאספקת התרעות חיוניות העוזרות להציל חיים ומחיה ברחבי העולם. טכנולוגיית התרעה זו, מוגנת בפטנט ומבוססת על הבזקי ברקים, בשילוב עם גישת שותפות פרטית-ציבורית עם גופים ממשלתיים ברחבי העולם, תתריע בפני כל אדם עם טלפון סלולרי שמזג האוויר קשה נמצא בקרבתו."

הטכנולוגיה הרשומה מנצלת נתוני הבזק בזמן אמת שנאספו על ידי רשת חיישני הברקים הגדולה בעולם, ה-Earth Networks Total Lightning Network (ENTLN) . הרשת "Total" כוללת גם ברקים ענן-לקרקע וחשוב מכך גם ברקים בתוך הענן. קפיצות בסך שיעורי הבזקי הברק משמשות כדי לחזות את תחילתו של מזג אוויר קשה, כולל גשם כבד, כדורי ברד גדולים, פגיעות ברק ענן-לקרקע מסוכנות, סופות טורנדו ופרצי רוח. כאשר סך שיעורי הברקים עולים מעל לרף "חמור" יש סיכוי גבוה למזג אוויר קשה והתראות לסופות רעמים מסוכנות, DTAs, מונפקות באופן אוטומטי.

המוניטורים של רשת Earth Networks Total Lightning מנטרים דקה אחר דקה ברקים ברחבי ארצות הברית ואזורים רבים נוספים ביניהם ברזיל, אוסטרליה, הודו, יפן, טורקיה, סין ומערב אפריקה. נתונים מה-ENTLN משמשים את השירות המטראולוגי הארצי של NOAA, את נאס"א, את מנהל התעופה הפדרלי (FAA) ואת חיל האוויר האמריקאי.

אודות Earth Networks - WeatherBug

מזה 20 שנים אנחנו בודקים את דופק כדור הארץ® באמצעות רשתות מזג האוויר והאקלים הגדולות בעולם. החיישנים שלנו על פני כדור הארץ מיידעים, מעדכנים ומזהירים צרכנים, עסקים וממשלות. האפליקציה הפופולרית WeatherBug® והאתר שלנו מספקים תחזיות מזג אוויר מקומיות עד לרמת השכונה, רמת דיוק גבוהה והתראות מתקדמות על מזג אוויר קשה למעל ל-30 מיליון איש מדי חודש. ארגונים וחברות כגון בתי ספר, נמלי תעופה, קבוצות ספורט מקצועיות, שירותים חיוניים וסוכנויות ממשלתיות מסתמכים על פתרונות האזהרה המוקדמת שלנו כדי להגן על חיים, להתכונן למזגי אוויר שונים ולהתאים ולייעל את עבודתם. למידע נוסף בקרו ב-http://www.earthnetworks.com/.

המקור: Earth Networks – WeatherBug

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141013005003/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Earth Networks
Rachel Hunt, 301-250-4046
rhunt@earthnetworks.com