הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rockwell Automation

חברת רוקוול אוטומציה ממנה נשיא לאזור ה-EMEA

25/5/2015 12:00
בריסל—(BUSINESS WIRE)—תומס דונאטו מונה לתפקיד נשיא חברת רוקוול אוטומציה במדינות אזור ה-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

עד לאחרונה היה דונאטו סגן נשיא רוקוול אוטומציה בקנדה. כמו כן כיהן בעבר כמנהל מכירות באזורי צפון ומזרח אירופה בחברת רוקוול אוטומציה. לפני כן היה מנהל עסקים לשירותים ופתרונות עסקיים של החברה באזור EMEA. כעת אחראי דונאטו לעידוד צמיחת החברה באזור חשוב זה. הוא בעל 18 שנות ניסיון בתעשיית האוטומציה, בכללן אחד עשר השנים האחרונות בחברת רוקוול אוטומציה.

"ניסיונו הנרחב של תומס הופך אותו למועמד האידיאלי לתפקיד מפתח זה," אמר ג'ון מקדרמוט, סגן נשיא בכיר בחברת רוקוול אוטומציה, שיווק ומכירות גלובליים. "הניסיון המוכח שלו בבניית צוותים בעלי יכולות ביצוע גבוהות ובפיתוח מנהיגים יעזור להשיג את המטרות העסקיות שלנו באזור EMEA."

"אנו נמשיך לבנות את העסק שלנו על ידי תמיכה בלקוחות משתמשי קצה ובבוני מכונות בשתי דרכים," אמר דונאטו. "האחת היא על ידי סיוע למשתמשי הקצה בהבנה שהמפעל המרושת, 'The Connected Enterprise' ,  חיוני היום לכל חברה המבקשת ליישם בעתיד אסטרטגיות ייצור מתקדמות כגון תעשיית 4.0. הדרך השנייה היא על ידי אפשור אינטגרציה חלקה לבוני המכונות שלנו. אסטרטגיות אלה יתרמו להצלחת שתי הקבוצות."

דונאטו הוא בעל תואר Diplom-Ingenieur בהנדסת ובקרת אוטומציה מהאוניברסיטה למדעים שימושיים בדרמשטט, גרמניה. כמו כן הוא למד במכון הטכנולוגי של דבלין באירלנד.

חברת רוקוול אוטומציה (סימול: ROK), החברה הגדולה בעולם המוקדשת לנושא האוטומציה והמידע עבור יישומים תעשייתיים, הופכת את לקוחותיה לפרודוקטיביים יותר ואת והעולם לבר קיימא יותר. משרדיה הראשיים ממוקמים במילווקי, ויסקונסין. חברת רוקוול אוטומציה מעסיקה כ-22,500 עובדים המשרתים לקוחות במעל ל-80 מדינות.

מקור: Rockwell Automation, Inc.

גלריית מדיה חכמה

תמונה: תומס דונאטו, נשיא רוקוול אוטומציה באזור ה-EMEA (תמונה: Business Wire)

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150521005204/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Rockwell Automation
Susanne Bergmann
T: +49 211 41553-229
M: +49 151 589 57 379