הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
21st Century Fox

21st Century Fox מסכימה לניהול משולב של אחזקותיה בטלוויזיה בלווין באירופה

New Sky תהפוך לעסק המוביל באירופה לשירותי טלוויזיה בתשלום. החברה מעבירה את אחזקותיה ב-Sky באיטליה ובגרמניה ל-BSkyB, תשמור על 39.1% מבעלותה ב- BSkyB המורחבת ותקבל 9.3 מיליארד דולר במזומן ובנכסים. החברה תמשיך ברכישה עצמית של מניות בשנת הכספים 2015 וזאת תחת הרשאה חדשה

28/7/2014 11:30
ניו יורק- B21st Century Fox הודיעה היום על העברת הבעלות על Sky Italia ועל 57.4% מחלקה ב-Sky Deutschland ל-BSkyB. צעד זה יביא ליצירתה של חברה מובילה בתחום שידורי הטלוויזיה הדיגיטליים הכלל-אירופיים באמצעות השילוב בין הנכסים המועברים. 

בתמורה להעברה זו, עתידה 21st Century Fox לקבל כ-9.3 מיליארד דולר מ-BSkyB, מהם כ-8.6 מיליארד דולר במזומן ו-21 אחוזים מבעלותה של BSkyB בערוצי National Geographic International. באמצעות עסקה זו, יעלה שיעור הבעלות של 21st Century Fox בערוצים אלה     ל-73%. נוסף על כך, תשתתף 21st Century Fox בהנפקת ההון עליה הודיעה BSkyB באמצעות רכישת מניות נוספות של זו האחרונה בשווי מוערך של 900 מיליון דולר. הרכישה תשמור על אחזקתה של 21st Century Fox בבעלות על 39.1% מ-BSkyB. כמו כן, מוערך סכום התגמולים נטו במזומן (לאחר מיסוי) שתקבל 21st Century Fox עם סיום כל חלקי העסקה ב-7.2 מיליארד דולר. ההסכם נתון לאישורים רגולטוריים, לאישורם של בעלי המניות ב-BSkyB ולתנאי סגירה מקובלים.

ג'יימס מרדוק, מנהל תפעול ראשי שותף ב-21st Century Fox, ציין: "מאז ומתמיד האמנו כי השילוב בין ערוצי Sky השונים באירופה יוכל להביא עימו יתרונות כבירים לעסקים המשותפים ולבעלי המניות שלנו. בסופו של דבר, רשת Sky כלל-אירופית היא רשת טובה ללקוחות, שיוכלו להפיק תועלת מחדשנות טכנולוגית בקצב מואץ ומחוויית לקוח משודרגת שתתאפשר באמצעות עסק שעבר אינטגרציה מלאה. העסקה הנידונה מדגישה את התמקדותה של 21st Century Fox בהפיכת מבנה החברה לפשוט יותר לצד אספקת תמורה משמעותית ומובהקת לכספם של בעלי המניות שלנו. אנו מצפים בכיליון עיניים לקחת חלק בפרק הבא והמרגש בהיסטוריה של Sky, תחת הנהגתם של ג'רמי דארוק ובכירים, עמיתים וכשרונות יצירתיים נוספים מכל קשת עסקיה של Sky האירופית". 

לדברי צ'ייס קרי, נשיא ומנהל תפעול ראשי ב-21 Century Fox: "בכל הנוגע ל-21st Century Fox, המניע לעסקה זו היה מטרת החברה, השואפת למטב את ערך האחזקות השונות ב-Sky תוך הכרה בשווים ההוגן של עסקים אלה ופתיחת פתח להנאה של החברה מהיתרונות המתמשכים של Sky. הנאה זו מתאפשרת לנו הודות לנתח שבבעלותנו בחברה, שכעת היא גדולה וחזקה יותר". עוד הוסיף קרי: "העסקה משפרת באופן מובהק את הנזילות במאזן שלנו ותומכת בכך בעקרונות התפעול העיקריים שלנו, שעימם נמנה החזר הון עקבי לבעלי המניות. בהקשר זה, אנו עתידים להמשיך בתכניתנו לרכישה עצמית של מניות בשנת הכספים 2015. את הפרטים לגבי ההרשאה המחודשת לרכישה עצמית של מניות נעביר במסגרת ההודעה על הכנסותינו לשנת הכספים 2014. הודעה זו עתידה להתפרסם ב-6 באוגוסט 2014".

"ההרשאה המחודשת של חברתנו לתכנית הרכישה העצמית של המניות תיכנס לתוקפה ללא תלות בכל רכישה או השקעה פוטנציאליות או בכל פעילות לצורך השקעה מצד החברה", אמר רופרט מרדוק, יו"ר 21st Century Fox ומנכ"לה. בהמשך לכך, הוסיף מרדוק: "בראש סדר העדיפויות של 21st Century Fox ניצבת הגדלת הערך לבעלי מניות באופן מווסת היטב. אי לכך, העסקאות היחידות שאנו שוקלים הן כאלה שתומכות במטרה זו באופן מלא".

גילוי דעת לאזהרה על הצהרות צופות פני עתיד

מסמך זה כולל "הצהרות צופות פני עתיד" בהתאם למשמעותן המופיעה בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה מבוססות על הנחות ומערבות סיכונים ידועים ולא ידועים, אי-ודאויות וגורמים נוספים שעשויים לגרום לתוצאותיה, לביצועיה ולהישגיה של החברה בפועל להיות שונים באופן משמעותי מאלה המופיעים בהצהרות ובמידע צופני פני עתיד אלה או משתמעים מהם. בעת שאנו מביעים ציפייה או אמונה לגבי תוצאות או אירועים עתידיים, בהתאם למקובל בכל הצהרה צופנת פני עתיד, ציפיות ואמונות שכאלה מבוססות על תוכניותיה וציפיותיה הנוכחיות של הנהלתנו, נכתבות בתום לב ומוערכות כבעלות בסיס הגיוני. עם זאת, אין כל ערובה לכך שציפייה או אמונה מסוימת אכן תתממש ותניב הישגים. ה"הצהרות צופות פני העתיד" הכלולות במסמך זה מתבססות אך ורק על התאריך הרשום עליו. אנו מסירים כל התחייבות לעדכונה הפומבי של כל אחת מ"הצהרות צופות פני עתיד" אלה כך שישקף נסיבות או אירועים עתידיים, פרט לנדרש בהתאם לחוק ולרגולציה.

אודות 21st Century Fox

21st Century Fox היא חברה המחזיקה בנכסי התקשורת המובילים בעולם בתחומי הטלוויזיה בכבלים, גופי השידור, הסרטים, הטלוויזיה בתשלום ושידורי הטלוויזיה המועברים באמצעות לווין. נכסים אלה מתפרשים על פני שש יבשות ברחבי כדור הארץ. שירותי החברה, המופצים ליותר מ-1.5 מיליארד מנויים בכ-50 שפות מקומיות מדי יום, הופכים אותה למותג האם של מערך שלם של רשתות שידור וכבלים ונכסים כלל-עולמיים. בין רשתות ונכסים אלה נמנים FOX, FX, FXX, FXM, FS1, ערוץ Fox News, Fox Business Network, Fox Sports, Fox Sports Network, ערוצי National Geographic, MundoFox, STAR India וכן 28 תחנות טלוויזיה מקומיות בארצות הברית ויותר מ-300 ערוצים המהווים יחדיו את ערוצי Fox International. כמו כן, מחזיקה החברה בבעלות על אולפני הקולנוע Twentieth Century Fox Film, אולפני ההפקה הטלוויזיונית Twentieth Century Fox Television ו-Shine Group ומספקת תכני פרימיום למיליוני מנויים באמצעות שירותי טלוויזיה בתשלום באירופה ובאסיה. שירותי הטלוויזיה בתשלום כוללים את Sky Deutschland, Sky Italia ואת הנתחים שבבעלותה של החברה ב-BSkyB וב-Tata Sky. לפרטים נוספים אודות 21st Century Fox, ניתן לבקר באתר www.21CF.com.

המקור: 21st Century Fox

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140724006598/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
21st Century Fox
Press:
LA: Julie Henderson, 310-369-0773
jhenderson@21cf.com
or
NY: Nathaniel Brown, 212-852-7746
nbrown@21cf.com
or
UK: Miranda Higham, 011-44-207-0195632
mhigham@21cf.com
or
Investor Relations:
Reed Nolte, 212-852-7092
rnolte@21cf.com
or
Joe Dorrego, 212-852-7856
jdorrego@21cf.com