הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES מודיעה על מינויים חדשים במועצת המנהלים

6/4/2014 12:00
לוקסמבורג--(BUSINESS WIRE)-- במפגשה הראשון לאחר האסיפה הכללית השנתית של בעלי המניות, שנערך היום בבצדורף שבלוקסמבורג, מינתה מועצת המנהלים של SES  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) את רנה סטייכן (René Steichen) ליו"ר המועצה ואת פרנסואה טש (François Tesch) וז'אן פול זנץ (Jean-Paul Zens) לסגניו.

לאחר הבחירה בו, הודיע רנה סטייכן כי בהתאם לדרישות הגיל של משרה זו המופיעות בתקנות הפנים של החברה, יהיה עליו לפרוש מתפקיד היו"ר של מועצת המנהלים ב-SES בתום השנה הנוכחית.

בעקבות הכרזתו של סטייכן, ובהתבסס על הצעתו, בחרה מועצת המנהלים של SES ברומאן באוש (Romain Bausch) כממשיכו בתפקיד יו"ר המועצה החל ב-1 בינואר, 2015.

כפי שהודיעה SES ביוני 2013, פרש רומאן באוש היום מתפקיד הנשיא והמנכ"ל של SES לאחר שעמד בראש החברה ב-19 השנים האחרונות. במקומו, יכהן מעתה בתפקיד כרים מישל סבאג (Karim Michel Sabbagh), שהיה חבר מועצת המנהלים של SES מאז אפריל 2011. לאחר שהתפטר מהחברות במועצה, הצטרף סבאג לחברה בספטמבר 2013 כמנכ"ל מיועד.

נוסף על כך, בחרה מועצת המנהלים חבר חדש לשורותיה, ראמו פוטראזו (Ramu Potarazu).

מר פוטראזו הוא מנכ"ל Binary Fountain. כמו כן, הקים את Vubiquity וכיהן כמנכ"ל הקודם שלה. עוד בטרם הקים את Vubiquity, מילא מר פוטראזו שורת תפקידים בחברת Intelsat במשך 15 שנים (2006-1991): את עבודתו בחברה החל כסגן נשיא תפעולי ומנמ"ר (מנהל מערכות מידע ראשי) ב-1996 ובהמשך עבר לתפקיד לסגן נשיא לרה-ארגון מסחרי ב-2000. ב-2001, הפך פוטראזו לנשיא Intelsat Global Service Corporation ובין השנים 2006-2002 כיהן כנשיא ומנהל תפעול ראשי של Intelsat Ltd.. לפני הצטרפותו ל-Intelsat, מילא פוטראזו שורה של תפקידים בתחום ההנדסה. הוא מחזיק בתואר B.S. במדעי המחשב ובמתמטיקה מהאוניברסיטה הנוצרית של אוקלהומה ובתואר M.Sc. בהנדסת חשמל מאוניברסיטת ג'ון הופקינס. בעברו, היה גם חבר בתוכנית המנהלים של אוניברסיטת סטנפורד. מר פוטראזו הוא דירקטור בלתי תלוי ובעל אזרחות אמריקנית.  

עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה:


 אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

 המקור: SES

 לצפייה בהודעה בשפת המקור:


 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Yves Feltes
Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com