הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
דוניצה תקשורת שיווקית

דוניצה תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של שבוע ביומד ישראל 2010

משרד דוניצה תקשורת - DMC, זכה בתקציב יחסי הציבור של שבוע ILSI-BioMed Israel 2010, המפגש השנתי הבינלאומי של תעשיית מדעי החיים. האירוע, שנחשב כיום למפגש מדעי החיים הגדול ביותר מחוץ לארה"ב, יתקיים במהלך יוני 2009 בתל אביב ויכלול כנס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים ותערוכה, הכוללת את החידושים ה"חמים" בתחום הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי.

17/3/2010 09:00
לדברי משה לילוס, מנכ"ל "כנס תערוכות", המפיקה את הכנס ואת התערוכה, פעילות יחסי הציבור נועדה לסייע בהגדלת מספר הנרשמים, מהארץ ומחו"ל ובחשיפת הבשורות הרפואיות והכלכליות של המרצים והמציגים באירוע לכלל הציבור. "מדובר בהזדמנות נהדרת להראות את הקידמה הטכנולוגית והחדשנות הישראלית וגם לקדם עסקאות חדשות", אומר לילוס. "עם היציאה מאווירת המשבר של השנה שעברה יש התעניינות גוברת באירוע שלנו, שחוזר ומפנה זרקור לאחת התעשיות היותר מבטיחות שצמחו בישראל".
דוניצה תקשורת - DMC, שבבעלות נחום דוניצה, נוסד בשנת 1995 ומתמחה מאז בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק, אינטרנט, טכנולוגיה, ביומד וננוטק. המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של סאנדיסק, רד תקשורת מחשבים, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, פריסקייל סמיקונדקטור, YCD, אפסון ואחרות.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
נחום דוניצה/דורון ברקת 03-5167336

אתר הכנס: http://www2.kenes.com/biomed/Pages/Home.aspx
אתר דוניצה תקשורת: http://www.dmc.co.il