הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GSMA

ארגון ה-GSMA: מפעילי סלולר יקטינו עלויות שירותי נדידה ברחבי אפריקה והמזרח התיכון

ספקיות הסלולר המובילות באזורים אלה יוזמות מהלכים להקטנת עלויות שירותי הנדידה ולשיפור הקישוריות הבינלאומית

27/5/2014 12:00
 

לונדון—(BUSINESS WIRE)—ארגון ה-GSMA הודיע היום כי מנהלים בכירים בתשע קבוצות ספקיות סלולר מובילות, המייצגות מעל לחצי מיליארד משתמשים ב-48 מדינות ברחבי אפריקה והמזרח התיכון, יזמו בנפרד מהלכים שנועדו להוזיל את עלות שירותי הנדידה לצרכנים בשני האזורים. תשע קבוצות ספקיות הסלולר עומדות לפתוח בשלל יוזמות בתחום שירותי הנדידה שישפרו לא רק את המחיר, אלא גם את מידת הקישוריות והניידות האזורית, על ידי הגדלת מספר נקודות הגישה על מנת לספק ללקוחות מבחר גדול יותר, בדגש מיוחד על שיפור ניתוב עבור לקוחות במסלול תשלום מראש (Prepaid). מאמצים משולבים אלה יאפשרו ללקוחות באפריקה ובמזרח התיכון להשתמש בטלפונים הסלולריים שלהם בבטחה וברמת אמינות גבוהה במהלך נסיעות.

 

"ניידות בינלאומית ואזורית היא גורם מרכזי בהגברת סחר חוצה גבולות ושיתוף פעולה כלכלי, הנמצאים בראש סדרי העדיפויות ברחבי אפריקה והמזרח התיכון", אמרה אן בווורו (Anne (Bouverot, מנכ"לית ארגון ה-GSMA. "יוזמות תשע ספקיות הסלולר נועדו להגביר את הקישוריות, להוזיל את שירותי הסלולר למנויים באזורים אלה ולהניח את התשתית לשימוש הולך וגובר בשירותי הסלולר, שימוש שיביא תועלת חברתית וכלכלית חשובה."

 

במסגרת היוזמה יבחנו תשע ספקיות הסלולר מגוון גורמים המשפיעים על תעריפי הנדידה, במטרה לשפר את היעילות הטכנית ולהפחית עלויות. המנהלים הבכירים בתשע ספקיות הסלולר המובילות הם:

 


  • כריסטיאן דה פריה, מנכ"ל אפריקה, Bharti Airtel

  • אחמד ג'ולפר, מנכ"ל קבוצה, Etisalat Group

  • ארתור בסטינגס, סמנכ"ל אפריקה, Millicom

  • סיפיסו דבנגווה, מנכ"ל ונשיא, MTN Group

  • ד"ר נאסר מראפי, מנכ"ל קבוצה, Ooredoo Group

  • מארק רנר, סמנכ"ל בכיר, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה, אורנג'

  • עבדולעזיז א.אלסוג'ייר, יו"ר ומנהל בפועל, STC Group

  • סרפיל טימוריי, מנכ"ל, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה פסיפיק, Vodafone Group

  • סקוט גגנהיימר, מנכ"ל, Zain Group


 

 

מחקרי ארגון ה-GSMA מראים כי שווקים מתעוררים, לרבות מדינות רבות באפריקה ובמזרח התיכון, הם כיום מנועי הצמיחה העיקריים של חיבורי סלולר והצטרפות מנויים. קצב השימוש בסלולר ההולך וגובר הביא עימו תועלת כלכלית משמעותית עד מאד לאזורים אלה – חלקה של תעשיית הסלולר בכלכלת אפריקה שמדרום לסהרה היה כ-60 מיליארד דולר, או  שישה אחוזים מהתמ"ג, ובכלכלות המדינות הערביות היה חלקה 132 מיליארד דולר, כ-5.5 אחוזים מסך התמ"ג.

 

בווורו הוסיפה:"תעשיית הסלולר מתמקדת בחיבור מיליארדי האנשים שאינם מחוברים ברחבי העולם, מספקת גישה לתקשורת חיונית, למידע ולשירותים ומציעה הזדמנויות כלכליות חדשות. דינמיקת השוק מאפשרת תעריפי שירותי נדידה נוחים יותר ותמורה טובה יותר ללקוחות. יהיה זה בעיקר המעבר מקול לצריכת דאטה במחיר גמיש, שיניע התפתחות זו באזורים הללו."

 -סוף-

 הערה לעורכים

 אלא אם כן צוין אחרת, נתוני השוק לקוחים מדוחות ארגון ה-GSMA, לרבות דוח שוק הסלולר במדינות הערביות לשנת 2013: http://www.gsma.com/publicpolicy/wp-content/uploads/2012/03/GSMA_MobileObservatory_ArabStates2013.pdf

וכן מדוח כלכלת הסלולר באפריקה שמדרום לסהרה לשנת 2013: http://www.gsma.com/newsroom/gsma-mobile-economy-sub-saharan-africa-report-2013/#.U0bZn_ldV40  

למידע נוסף אנא בקרו באתר ארגון ה-  GSMAwww.gsma.com או עקבו אחרי ארגון ה-GSMA בטוויטר: @GSMA

אודות GSMA

ארגון ה-GSMA מייצג את האינטרסים של ספקיות סלולר ברחבי העולם. ה-GSMA מתפרש על פני יותר מ-220 מדינות ומאחד כמעט 800 ספקיות סלולר בעולם, ויותר מ-230 חברות של מערכת הסלולר הרחבה, בכללם יצרניות מכשירים, חברות תוכנה, ספקי ציוד וחברות אינטרנט, כמו גם ארגונים במגזרי תעשייה כמו שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, תקשורת, תחבורה ושירותים. ה-GSMA גם מפיק אירועים מובילים בתעשייה כגון קונגרס הסלולר העולמי ותערוכת הסלולר באסיה.

למידע נוסף אנא בקרו באתר ארגון ה-  GSMA

 או עקבו אחרי ארגון ה-GSMA בטוויטר: @GSMA

המקור: GSMA

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
For the GSMA
Charlie Meredith-Hardy
+44 7917 298428
CMeredith-Hardy@webershandwick.com
or
GSMA Press Office
press@gsma.com