הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
MDC Indústria

חברת MDC Indústria משיקה מרכזי נתונים מיקרו, בעלות נמוכה, אשר מותקנים במכולה ומיועדים לספק קישוריות אינטרנט לערים קטנות ובינוניות במדינות מתפתחות

11/12/2012 12:00
מנאוס, אמזונס, ברזיל --(BUSINESS WIRE)-- חברת MDC Indústria de Contêineres Inteligentes Ltda. הודיעה היום על השקה של אבות טיפוס ראשונים ממשפחת המוצרים P³ - Plug & Play POP  - מרכזי נתונים מיקרו (Micro Data Centers) מוכווני קישוריות בעלות נמוכה, בעלי צריכת אנרגיה חסכונית, אשר מותקנים במכולות פלדה בגודל של שישה, שלושה ו-2.4 מטרים. היחידות תוכננו להאיץ, לפשט ולצמצם את העלויות של ההתקנה והתחזוקה של נקודות הנוכחות (Points of Presence - POP) בערים קטנות ובינוניות או בקהילות מרוחקות.

המוצרים ממשפחתPlug & Play POP  הם יחידות שתוכננו עבור סוכנויות ממשלתיות, מפעילות, ספקיות אינטרנט וארגונים נוספים אשר מבקשים ליישם פרויקטים של מיחשוב ואינטרנט בערי ספר או לקשר אותן באמצעות רשתות אינטראנט, בצורה מהירה ואמינה. יחידות אלה, שהן ידידותיות לסביבה, מיוצרות לעמוד בתנאי סביבה קשים ומתוכננות לפעול בצורה רציפה, במשך פרקי זמן ארוכים במיוחד, בתנאים של הפסקות חשמל תכופות או תנודות ברשת החשמל.

כל יחידה מספקת נפח מיחשוב בשיטת collocation במסדים סטנדרטיים בגודל 19 אינץ'. סביבת האירוח מוגנת בתת-מערכות תמך מתקדמות שכוללות, בין השאר: כוח וגיבוי כוח, הארקה והגנה מפני נחשולי מתח, קירור ובידוד, ניטור ובקרה של האקלים, אבטחה וגילוי שריפה או הצפה. מלבד יחידות P³ - Plug & Play POP ניתן לספק גם פיתרון מיחשוב מוכן, שבו מותקנים כבר כל אמצעי הקישוריות ופלטפורמות המיחשוב הנחוצות, דוגמת: נתבים, מתגים, מאזני עומס, כלי פיירוול, מטמון, וירטואליזציה, אירוח ושרתי אירוח.

"יחידות Plug & Play POP פועלות כאיים של יציבות טכנולוגית בים סוער של תנודות באקלים וברשת החשמל. הן מעניקות את הקישוריות האמינה וההכרחית בין ערים מרוחקות לבין הענן" אמר יורם יעלי, מנכ"ל MDC Indústria de Contêineres Inteligentes Ltda.. "השלמנו בהצלחה את הפיתוח של יחידות MDC (מרכז נתונים מיקרו) בגודל של שישה מטרים ויחידות PDC (מרכז נתונים פיקו) בגודל של 2.4 מטרים, כאשר הפיתוח של יחידות NDC (מרכז נתונים ננו) נמשך. כאשר יוצגו יחידות NDC תושלם ההשקה של מערך מוצרי P³ של החברה".

מוצרי MDC, NDC ו-PDC הם יחידות עצמאיות שתוכננו להפעלה ובקרה מרחוק על ידי אנשי רשת המחשבים של הלקוח. מחשב הבקרה המובנה והמתקדם מסוג HAL2D2 מבוסס על הטכנולוגיה הקניינית של החברה והוא חלק בלתי נפרד מכל יחידה. מחשב HAL2D2 יוצר תקשורת עם פלטפורמת בקרה מרוחקת - iMAMS (מערכת משולבת לניטור ותחזוקה - Integrated Monitoring & Maintenance System). תוכנת iMAMS היא פיתרון NOC מלא ובר הרחבה, שמסוגל להפעיל "ציים" של עשרות, מאות ואף אלפי יחידות של MDC.

החברה קיבלה הזמנה ראשונה של 23 יחידות מחברת Ozônio Telecomunicações Ltda. בחברת Ozônio מתכוונים להשתמש ביחידותMDC  כדי לספק גישה לשדרת האינטרנט ל-23 ערים באזור האמזונס תוך שימוש בתקשורת לוויין של חברת O3b Networks Limited. יחידות Plug & Play POP ירחיבו את ההפצה המקומית ללקוחות גדולים, ובכלל זה סוכנויות ממשל, מפעילות סלולר, חברות חשמל, חברות נפט וגז, אוניברסיטאות, נמלים וספקיות אינטרנט מקומיות. יחידות MDC יכללו גם פלטפורמות לאופטימיזציה של רוחב פס ויספקו שירותי מיחשוב מקומיים בעלי ערך מוסף (דוגמת אירוח ענן מקומי, שרת דואר אלקטרוני וכלי פיירוול).

אודות חברת MDC Indústria de Containers Inteligentes Ltda.

חברת MDC Indústria de Contêineres Inteligentes Ltda. היא יצרנית ברזילאית שממוקמת בפארק תעשייה שבאזור סחר חופשי בעיר מנאוס, אמזונס. בעזרת השקעות ותמיכה תפעולית מחברת IIN Tecnologias Ltda., מטמיעת מערכות ברזילאית, פיתחה החברה את סדרת המוצרים P³ - Plug & Play POP. המוצרים ממשפחתPlug & Play POP  הם מרכזי נתונים מיקרו (Micro Data Centers) מוכווני קישוריות בעלות נמוכה, בעלי צריכת אנרגיה נמוכה, אשר מותקנים במכולות פלדה בגודל של שישה, שלושה ו-2.4 מטרים. מוצרי החברה תוכננו להאיץ, לפשט ולצמצם את העלויות של ההתקנה והתחזוקה של נקודות הנוכחות (Points of Presence - POP) בערים קטנות ובינוניות או בקהילות מרוחקות. יחידות P³ יכולות לתת מענה גם לצרכים של סוכנויות ממשלתיות וארגונים נוספים אשר מבקשים ליישם פרויקטים של מיחשוב ואינטרנט בערי ספר או לקשר אותן באמצעות רשתות אינטראנט, בצורה מהירה ואמינה.

אודות חברת Ozônio Telecomunicações Ltda.

חברת Ozônio Telecomunicações Ltda. היא ספקית ברזילאית של שירותי תקשורת ומולטימדיה, אשר מחזיקה ברישיון ארצי מאז שנת 2008. החברה מתמחה באספקת פתרונות מוכנים לקול ונתונים באזורים שאינם מחוברים לרשת הסיבים האופטיים של המדינה, ולפיכך תלויים בתקשורת לוויין. המשרדים של חברת Ozônio ממוקמים במנאוס, אמזונס ו-60 אחוזים מהבעלות עליה הם בידי IIN Tecnologias Ltda.. החברה פועלת בברזיל מאז שנת 1999 ו-40 האחוזים הנותרים של הבעלות עליה הם בידי Ozônio Telecom Inc. (תאגיד מדלאוור) אשר מייצג בצורה מאוחדת את האינטרסים של כלל המשקיעים הזרים בחברה.

אודות חברת O3b Networks Limited.

חברת O3b Networks מקימה שדרת אינטרנט עולמית חדשה שמבוססת על תקשורת לוויין באיכות של סיב אופטי למפעילות טלקומוניקציה (חברות טלקום) וספקיות של שירותי אינטרנט (חברות ISP) בשווקים מתפתחים. המערכת של חברת O3b Networks תשלב בין טווח הגעה עולמי לבין קצב של רשת סיבים אופטיים. בעזרת השקעות ותמיכה תפעולית מהחברות SES, Google, Liberty Global, HSBC Principal Investments, Northbridge Venture Partners ו- Allen & Company, תציע המערכת של O3b Networks לחברות טלקום וספקיות אינטרנט חלופה בקצב מהיר ובעלות נמוכה לקישור רשתות מדור שלישי, WiMAX ורשתות נייחות לשאר חלקי העולם. כך יוכלו מיליארדי צרכנים פרטיים וחברות עסקיות ביותר מ-150 מדינות ליהנות מקישוריות מהירה לאינטרנט לצרכי חינוך, רפואה ומסחר. המשרדים הראשיים של חברת O3b Networks שוכנים ב-סיינט. ג'ון, ג'רזי, איי התעלה.

הודעה זו לעיתונות נועדה למטרות מידע בלבד ואין לראות בה הצעה למניות למכירה בארצות הברית. מניות לא יוצעו או יימכרו בארצות הברית ללא רישום או פטור מרישום. כל הצעה של מניות לציבור בארצות הברית תיעשה באמצעות תשקיף שאותו ניתן יהיה להשיג מהמנפיק ואשר יכיל מידע מפורט על המנפיק וההנהלה, וכן הצהרות פיננסיות. החברה אינה מתכוונת לרשום חלק כלשהו של ההיצע הנוכחי בארצות הברית.

המקור: חברת O3b Networks Limited
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת MDC Indústria de Containers Inteligentes Ltda.
אנדרה לואיס סוסה, 55 92 92376685
מנהל כללי
andre.souza@mdcindustria.com.br
או
לקבלת מידע למשקיעים נא לפנות אל:
חברת MDC Indústria de Containers Inteligentes Ltda.
מרק גרין, +1 917 945 2706 / +55 92 92757171
דירקטור
marc.green@mdcindustria.com.br
www.mdcindustria.com.br