הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hines

פירמת Hines פרסמה דוח קיימות ראשון

יוסטון --(BUSINESS WIRE)-- Hines, פירמה הנדל"ן הבינלאומית שנמצאת בבעלות פרטית, הודיעה היום כי פורסם דוח הקיימות הראשון של הפירמה. בדוח המקיף אפשר למצוא סקירה מפורטת של ביצועי Hines בתחומי הסביבה, החברה והממשל, בהתאם ליוזמת הדיווח העולמית (Global Reporting Initiative - GRI).

12/7/2012 03:00
פירמת Hines נחשבת כבר מזה זמן למובילה בתכנון קיימות ובקידום של תוכניות קיימות ברחבי העולם. הפירמה פועלת בשיתוף עם מוסדות רבים כדי לזהות את שיטות הפעולה המומלצות ואת הטכנולוגיות המתקדמות שיסייעו להישאר בחוד החנית של פעילות הבנייה, ובכלל זה ENERGY STAR® ו-USGBC. בעולם הייתה Hines שותפה מייסדת של המועצה הגרמנית לבנייה וקיימות (German Sustainable Building Council) והמועצה לבנייה ירוקה של רוסיה (Russian Green Building Council), והיא פעילה גם במועצה לבנייה ירוקה של ברזיל (Green Building Council Brasil), המועצה לבנייה ירוקה של ספרד (Green Building Council España), המועצה לבנייה ירוקה של איטליה (Green Building Council Italia), המועצה לבנייה ירוקה של הודו (Indian Green Building Council), תוכנית BRE להערכת הסביבה (BRE Environmental Assessment Method) בבריטניה ותוכנית Haute Qualité Environnementale לאיכות הסביבה בצרפת.
נכון ל-31 בדצמבר 2011, ל-Hines יש 403 מבנים בעלי הסמכה ירוקה ברחבי העולם, ובכלל זה 177 מבנים בעלי תו ENERGY STAR ו-189 נכסי LEED במעמד של הסמכה או רישום.
"הקיימות נמצאת במוקד הפירמה שלנו מזה יותר מ-50 שנים, וכיום המשמעות הרחבה שלה כוללת לא רק סוגיות סביבתיות אלא גם סוגיות של חברה וממשל ונהלים רלוונטיים" אמר ג'ף היינס, הנשיא והמנכ"ל של Hines. "תוכנית הקיימות שלנו מתפתחת כל העת ודוח הקיימות הראשון שלנו משקף את היוזמות הקיימות שלנו בתחומים אלה, ואת המחויבות ארוכת הטווח שלנו לקיימות".
"הדוח מאורגן בהתאם לתחומי הפעילות העיקריים שלנו: השקעות; פיתוח בר-קיימא; ניהול נכסים והנדסה; קהילות; ועובדים. בדוח אנו מבקשים לספק מידע לכל הגורמים שמתעניינים בפעילותה של Hines ברחבי העולם, להציג את ההישגים המשמעותיים שלנו בתחום הקיימות ואת היעדים שלנו לשיפור מתמשך" אמר גארי הולצר, מנהלך קיימות עולמי של פירמת Hines.
בדוח הקיימות של Hines אפשר לעיין בכתובת www.hines.com/Sustainability Report.
אודות פירמת Hines
Hines היא פירמת נדל"ן פרטית שעוסקת בהשקעות בנדל"ן, פיתוח וניהול נכסים ברחבי העולם. עם משרדים ב-100 ערים שנמצאות ב-18 מדינות, ונכסים מנוהלים בהיקף של כ-22.9 מיליארד דולרים, Hines היא אחת מפירמות הנדל"ן המוערכות ביותר בעולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.hines.com.
המקור: פירמת Hines
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Hines
ג'ורג' לנקסטר, 713-966-7676
george.lancaster@hines.com