הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Hilton Worldwide

Hilton Worldwide מכריזה על מבצע The Great Getaway

במסגרת המבצע יכולים האורחים להזמין חופשה נפלאה ולחסוך עד 30 אחוזים מתעריפי הלינה בבתי מלון ב-81 מדינות

10/5/2010 03:00
מק'לין, וירג'יניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת Hilton Worldwide הכריזה היום על מבצע The Great Getaway - המבצע העולמי החדש של החברה. האורחים יכולים להזמין חופשה בהנחה של עד 30 אחוזים מתעריפי הלינה, לשהייה בתאריכים 28 במאי עד 6 בספטמבר 2010, באתר האינטרנט hhonors.com/thegreatgetaway. התעריפים המוזלים כוללים גם ארוחת בוקר משלימה מדי יום. המותגים של חברת Hilton Worldwide אשר משתתפים במבצע כוללים את Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels ו-Homewood Suites by Hilton.
נוסעים שמבקשים ליהנות מחופשה מושלמת יכולים לבחור מבין למעלה מ-2,800 בתי מלון שמשתתפים במבצע ברחבי העולם. ההזמנות חייבות להתקבל עד 15 ביולי 2010, כאשר ההזמנה מתבצעת שבעה ימים מראש ובתשלום מלא במועד ההזמנה. שיעור ההנחה משתנה בהתאם למותג המלון.
"מבצע The Great Getaway מעניק לאורחינו בדיוק את מה שהם מחפשים - עסקה מצוינת לסידורי הנסיעה" אמר ג'ף דיסקין, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ללקוחות בחברת Hilton Worldwide. "אנו מזמינים את אורחינו לנצל את ההזדמנות כדי לגלות יעדים חדשים לחופשה או לשוב ולבקר ביעדים אהובים, תוך שהם נהנים מאירוח ברמה עולמית באלפי המלונות שלנו ברחבי העולם".
בין המלונות והיעדים שמשתתפים במבצע:
Rome Cavalieri - חלק מהאוסף של Waldorf Astoria, נכס בעל 5 כוכבים שמוקף בגנים ים תיכוניים פורחים בשטח של שישים דונמים ומשקיף על קו הרקיע המרהיב של רומא.
Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort - נכס מפואר על חוף הים, באחד החופים השלווים והמרהיבים של מכסיקו, אשר זכה בפרס AAA Four Diamond Award.
Doubletree by Hilton San Juan, PR - המלון המודרני, אשר מעניק את מלוא השירותים העסקיים, שוכן באזור Condado הפופולארי בעיר הבירה של פוארטו ריקו ומציע רוגע ונוחות - לצד האירוח החם בו נודעת העיר.
Hilton Garden Inn Sonoma County - הנכס שוכן במרחק נסיעה קצר מהיקבים הרבים ועטורי הפרסים של צפון קליפורניה, ובכלל זה Kendall-Jackson Wine Center - מקום אידיאלי לאיש העסקים ולחופשת סוף שבוע.
Hampton Inn & Suites Williamsburg-Central - האורחים שבים למעלה מ-220 שנים לאחור, לערב המהפכה האמריקנית, כאשר הם מבקרים ב- Colonial Williamsburg, Virginia- אך יכולים, כמובן, ליהנות מכל הנוחות של המאה ה-21 כאשר הם מתארחים ב-Hampton.
Homewood Suites by Hilton Tampa - Port Richey - המלון בפלורידה מציע סוויטות מרווחות - סטודיו, חדר שינה אחד או שני חדרי שינה - עם מטבח וציוד מלא. הנכס ידידותי לבעלי חיים והאורחים יכולים להביא עמם לחופשה את חיית המחמד.
אורחים שהם חברי מועדון Hilton HHonors יזכו כרגיל בכל הנקודות והמיילים עבור השהייה.
מידע נוסף על מבצע The Great Getaway, שבמסגרתו אפשר ליהנות מהנחות בשיעור של עד 30 אחוזים כאשר מזמינים לינה בבתי מלון ממבחר המותגים של חברת Hilton Worldwide, בכתובת  hhonors.com/thegreatgetaway.
אודות חברת Hilton Worldwide
Hilton Worldwide היא חברת אירוח עולמית מובילה, שפועלת בענף המלונאות - מבתי מלון מפוארים שמעניקים שירותים עסקיים מלאים ועד אתרי נופש, סוויטות לשהייה ממושכת ומלונות ברמת מחיר בינונית. במשך למעלה מ-90 שנים מציעה חברת Hilton Worldwide לאנשי עסקים ולנופשים את סידורי הלינה, השירותים והמתקנים הטובים ביותר, והתמורה הגבוהה ביותר. החברה מחויבת להמשיך במסורת ולספק לאורחים חוויה יוצאת דופן בכל המותגים העולמיים. המותגים כוללים למעלה מ-3,500 בתי מלון ב-81 מדינות, ובכלל זה Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. כן מנהלת החברה את תוכנית ההטבות לאורחים ברמה עולמית, Hilton HHonors.
מידע נוסף על החברה מופיע בכתובת www.hiltonworldwide.com.
תנאי המבצע:
בכפוף לזמינות בבתי המלון המשתתפים במבצע ברחבי העולם. להזמנות שיבוצעו בין התאריכים 10 במאי 2010 ו-15 ביולי 2010, לשהייה בין התאריכים 28 במאי 2010 ו-6 בספטמבר 2010. במועד ההזמנה יש לשלם את מלוא הסכום שלא יוחזר. חובה להזמין לפחות שבעה (7) ימים לפני מועד ההגעה. במלונות Hilton Grand Vacations המשתתפים במבצע יש להזמין לינה של שלושה (3) לילות לפחות והמחיר אינו כולל ארוחת בוקר. במלונות Homewood Suites המשתתפים במבצע יש להזמין לינה של שלושה (3) לילות אם מגיעים ביום ג' ולינה של שני (2) לילות אם מגיעים ביום ד'. שיעור ההנחה משתנה בהתאם למותג המלון (אלא אם צוין אחרת על ידי המלון, 30% ב-Doubletree, 25% ב-Hilton, 20% ב-Hampton, Homewood Suites, Hilton Grand Vacations, Hilton Garden Inn, Waldorf Astoria Hotels & Resorts ו-Conrad Hotels & Resorts). ההנחה ניתנת מתעריף Best Available Bed and Breakfast Rate במלונות Doubletree, Hilton ו- Hilton Garden Inn. ההנחה ניתנת מתעריף Best Available Rate במלונות Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hampton, Homewood Suites ו-Hilton Grand Vacations. המבצע אינו בתוקף במלונות Embassy Suites, למעט מספר מצומצם של בתי מלון (20% הנחה מתעריף Best Available Rate). חלות מגבלות נוספות. פרטים מלאים בכתובת hhonors.com/thegreatgetaway. לא ניתן לשלב עם מבצעים נבחרים אחרים. החברות במועדון Hilton HHonors, צבירה של נקודות ומיילים וניצול של נקודות כפופים לתנאי HHonors Terms and Conditions.
המקור: חברת Hilton Worldwide
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
סקוט קרמן
Hilton Worldwide
(703) 883-5803
scott.carman@hilton.com