הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Itron

חברת Itron מרחיבה את הפרויקט של מונים חכמים לתשלום חשבונות גז באזרבייג'ן

במסגרת השלב השני של פרויקט ארצי תספק חברתItron יותר מ-400,000 מונים חכמים לתשלום חשבונות גז

1/2/2012 11:00
ליברטי לייק, וושינגטון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Itron (NASDAQ: ITRI) הודיעה היום כי תספק יותר מ-400,000 מונים חכמים לתשלום חשבונות גז לתאגיד ההפקה Azeri Gas (Azeri Gas Production Union - PU) של SOCAR (State Oil Company of Azerbaijan), חברת הנפט הארצית של אזרבייג'ן. המונים החדשים ייפרשו בהמשך לפרויקט קודם שכלל התקנה של 250,000 מונים חכמים לתשלום חשבונות גז בעיר הבירה בקו. כעת מתחיל השלב השני של הפרויקט, שבמסגרתו יכוסו שאר האזורים של המדינה. תוכנית הפרישה מעניקה לאזרבייג'ן הזדמנות ליהנות מהיתרונות של הטכנולוגיה החדשה למנייה ותשלום בכל רחבי המדינה.
התקנת המונים נמצאת כיום בעיצומה והשלמתה צפויה בפברואר 2013. הפרישה של המונים החכמים של Itron ברחבי אזרבייג'ן תאפשר לצרכנים ליהנות מטעינה של כרטיסי החיוב שלהם בנקודות מכירה רבות ברחבי המדינה, ובכלל זה מסופים לשירות עצמי. הזמינות הגבוהה והגישה הנוחה יסייעו לצרכנים לנהל את צריכת הגז שלהם בצורה יעילה יותר.
"אנו שואפים כל העת לפשט את פעילותנו ולהציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. הטכנולוגיה של Itron מסייעת לנו להשיג יעדים אלה" אמר אכבר חג'יב, מנהל תאגיד ההפקה Azeri Gas של חברת SOCAR. "בחרנו בחברת Itron לביצוע השלב השני של הפרויקט בעקבות הצלחת השלב הראשון של הפרויקט. לאחר שפרשנו 250,000 מונים בשנת 2010, אנו מרחיבים את הפרויקט לכל רחבי המדינה מתוך ידיעה שהפיתרון של Itron נותן מענה טוב לצרכינו".
"אנו מחויבים להמשיך בשיתוף הפעולה ארוך הטווח עם תאגיד ההפקה Azeri Gas של חברת SOCAR" אמר מונס חרארה, מנהל אזורי בחטיבת Middle East Energy של חברת Itron. "אנו מספקים לאזרבייג'ן מונים חכמים לתשלום חשבונות גז מאז תחילת 2010, ומאמינים שהשירות והתמיכה שסיפקנו יסייעו לנו להקים פלטפורמה איתנה למנייה חכמה ותשלום חשבונות גז באזור הים הכספי ומרכז אסיה".
אודות חברת Itron
חברת Itron היא ספקית מובילה של פתרונות לניהול משאבים של אנרגיה ומים עבור קרוב ל-8,000 ארגוני תשתית ברחבי העולם. אנו מציעים פתרונות מקיפים שכוללים טכנולוגיות למדידה ובקרה של צריכת חשמל, גז, מים, ואנרגיה תרמית; מערכות תקשורת; תוכנות; וכן שירותים מקצועיים. עם קרוב ל-9,000 עובדים ופעילות ביותר מ-130 מדינות, מסייעת Itron לארגוני תשתית לנהל בצורה אחראית ויעילה משאבים של אנרגיה ומים. לעתיד בר קיימא, בקרו באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.
אודות חברת SOCAR
SOCAR (State Oil Company of Azerbaijan), חברת הנפט הארצית של אזרבייג'ן, עוסקת בחיפושי נפט וגז, הפקה, עיבוד והובלה של נפט, גז ותעביות גז, שיווק של נפט ומוצרים פטרוכימיים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי, ואספקה של גז טבעי לתעשיה ולציבור הרחב באזרבייג'ן. חברת SOCAR מאגדת שלוש חטיבות ייצור, שני בתי זיקוק לנפט ומפעל אחד לעיבוד גז, צי של מיכליות גז, פלטפורמת ייצור בעומק הים, שתי נאמנויות, גוף מוסדי אחד ו-22 חטיבות משנה. מיזמים משותפים (ובכלל זה מיזמים בגאורגיה ובטורקיהׂ(, קונסורציום וחברות תפעול שהוקמו בשיתוף עם חברת SOCAR פועלים במגזרים שונים של תעשיית הנפט. לחברת SOCAR נציגויות בגאורגיה, טורקיה, רומניה, אוסטריה, שווייץ, קזחסטן, בריטניה, גרמניה ואוקראינה, וכן חברות מסחריות בשווייץ, סינגפור, איחוד הנסיכויות הערביות ומדינות נוספות.
תאגיד ההפקה Azeri Gas של חברת SOCAR (Azeri Gas Production Union - PU) עוסק בהולכה, הפצה ושיווק של גז טבעי ברפובליקה של אזרבייג'ן. התאגיד עוסק גם בהולכת הגז שמפיקה חברת SOCAR לרפובליקה האיסלמית של איראן, גאורגיה ורוסיה.
המקור: חברת Itron
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Itron
לין קולינס, +33 5 49 62 70 46
שיווק ותקשורת, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
lynn.collins@itron.com
או
שרלין מור, 509-891-3524
סגנית נשיא, תקשורת שיווקית
sharelynn.moore@itron.com
או
ברברה דויל, +1 509-891-3443
סגנית נשיא, קשרי משקיעים
barbara.doyle@itron.com