הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

הלוויין ה-50 במספר של SES נכנס למסלול, לאחר שיגור מוצלח באמצעות הרקטה ILS Proton

הלוויין SES-4 יספק קיבולת נוספת ליבשות אמריקה, אירופה, אפריקה והמזרח התיכון

16/2/2012 09:10
בייקונור, קזחסטן ולוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה כי הלוויין SES-4 שוגר לחלל באמצעות הרקטה ILS Proton Breeze M היום בשעה 1:36 לפנות בוקר לפי שעון בייקונור (14 בפברואר 2012 בשעה 20:36 בערב לפי אזור הזמן של מרכז אירופה, CET או בשעה 14:36 בצהריים לפי אזור הזמן המזרחי של צפון אמריקה, EST). בתום המשימה שנמשכה 9 שעות ו-12 דקות שחרר בהצלחה השלב העליון של הרקטה Breeze M את הלוויין SES-4 היישר למסלול שבו הוא ינוע במהירות שווה לזו של כדור הארץ (geostationary transfer orbit).

SES-4 הוא לוויין בעצמה של 20 קילו-ואט אשר מבוסס על הפלטפורמה המוכחת של Space Systems/Loral 1300 עם משדרים-משיבים לתחומי התדרים 52 C-band ו-72 Ku-band. אלומות C-band של הלוויין משרתות את אזורי אירופה ואפריקה בחצי הכדור המזרחי, את כל שטחן של יבשות אמריקה, בעוד שהאלומה העולמית תומכת בלקוחות ניידים וימיים. ארבע אלומות אזוריות ורבות עוצמה בתחום התדרים Ku-band ישרתו את אירופה, המזרח התיכון, מערב אפריקה, צפון אמריקה ודרומה, עם אפשרויות נרחבות למעבר בין המשדרים של תחומי התדרים C-band ו- Ku-bandלקישוריות משופרת.

SES-4 יהיה הלוויין ה-50 במספר בצי העולמי של SES והוא יהיה גם הלוויין הגדול ביותר, ובעל העוצמה הגבוהה ביותר, של SES. הוא יחליף את הלוויין NSS-7 בעמדת המסלול 338 מעלות מזרח ויספק קיבולת נוספת בעמדת המסלול המבוססת היטב של SES מעל האוקיינוס האטלנטי.

רומיין באוש, הנשיא והמנכ"ל של SES, מסר כי "אנו בחברת SES שמחים על השיגור המוצלח של הלוויין ה-50 במספר, לאחר שתי דחיות מצערות של שיגור הרקטה Proton. אנו מודים לצוותי השיגור של Space Systems/Loral, ILS, Khrunichev ו-SES על עבודתם המסורה. המאמצים הרבים שהשקיעו הניבו בסופו של דבר הצלחה מלאה. בתום בחינות יסודיות במסלול יכולים אנשי SES ולקוחותיה ליהנות מקיבולת לוויין חדשה ומתקדמת שיספק הלוויין SES-4 בשלוש יבשות".

"בתום השיגור המוצלח של הלוויין SES-4 אנו מציינים מספר אבני דרך נוספות במסגרת שיתוף הפעולה הממושך עם הלקוחה שלנו SES, ובכלל זה שיגור הלוויין ה-20 במספר על גבי הרקטה ILS Proton, והצטרפות הלוויין ה-50 במספר לצי של SES. זהו גם השיגור ה-70 במספר של הרקטה ILS Proton, מאז השיגור הראשון, עם הלוויין ASTRA 1F של SES, בשנת 1996. אנו בחברות ILS ו- Khrunichevמודים על האמון, כפי שבא לידי ביטוי הן בשיגור של הלוויין רב העוצמה SES-4, הן בעבר והן בשיגורים הבאים של הרקטה ILS Proton למשימות של SES" אמר פרנק מק'קנה, נשיא ILS.

ג'ון סלי, הנשיא של Space Systems/Loral, הוסיף כי "אני מברך את החברות SES, ILS ו- Khrunichev, על השיגור המוצלח וכן את הצוותים של כל החברות שהשקיעו מאמצים כה רבים על מנת להבטיח שיגור מושלם. אנו בחברת Space Systems/Loral שמחים לקחת חלק בהרחבת הצי שמספק שירותי תקשורת ברחבי העולם".

הערה לעורכים:

שיגור הלוויין הבא של SES אמור להיערך ברבעון השני של שנת 2012, כאשר הרקטה ILS Proton תביא את הלוויין SES-5, שיוצר גם הוא על ידי Space Systems/Loral, למסלול. השיגור ייערך מבסיס Baikonur Cosmodrome בקזחסטן.

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50168218&lang=en.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
איב פלטז
קשרי מדיה
טל. +352 710 725 311
Markus.Payer@ses.com