הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GoComb

מנוע החיפוש החדש GoComb.com™ משיק את שירות הדואר GoComb Mail ששומר על פרטיות הצרכנים

20/9/2012 12:00
מיאמי --(BUSINESS WIRE)-- GoComb.com™ (www.gocomb.com), מנוע החיפוש שהושק לא מכבר, הכריז על שירות חדש וחופשי לדואר אלקטרוני - GoComb Mail - אשר שומר על פרטיות הצרכנים.

מנוע החיפוש GoComb.com, אשר הושק לפני כשבועיים על ידי Go Comb, חברת היי-טק שמתמחה בפיתוח של יישומי אינטרנט, תקשורת, שירותים ואביזרים, משרת כבר אלפי משתמשים. ההוספה של שירות דואר אלקטרוני בחינם צפויה להגדיל עוד יותר את מספר המשתמשים.

"כשהשקנו לראשונה את מנוע החיפוש GoComb.com, הדגשנו שהוא מספק תוצאות מקיפות ברחבי העולם מבלי לאחסן פרטים אישיים, בניגוד למנועי חיפוש ותיקים יותר בענף" אמר איזק דניאל, מנכ"ל Isaac Daniel Group (IDG), אשר מנהל את חברת Go Comb. "עם GoComb Mail, אנו עושים צעד נוסף לשמירה על הפרטיות".

על פי דניאל, מנהל ידוע בתחום של הטכנולוגיות המתפתחות, שנעלי הספורט עם GPS שהשיק בשנת 2007 זכו לתשומת לב רבה ברחבי העולם, בשירות GoComb Mail:

- לא שומרים את הודעות הדואר של המשתמשים בארכיון

- לא מבצעים 'כריית נתונים' בחיפוש של הצרכנים

- מוחקים באופן אוטומטי דואר זבל

"למרות שהמשתמשים ב- GoComb Mailיכולים, כמובן, לשמור בעצמם את ההתכתבויות שלהם בדואר האלקטרוני, הם יכולים לדעת לבטח שאנו לא ניגש למידע" הדגיש דניאל. "כמו כן, על מנת לשמור על פרטיות החיפושים של המשתמשים, אנו לא נבצע את מה שמכונה 'כריית נתונים'. בחברות חיפוש ותיקות בודקים מה הצרכנים מחפשים - כלומר, הם כורים בנתונים שלהם - על מנת להפנות אליהם מפרסמים מתאימים מבלי שהצרכנים ביקשו זאת. זה לא יקרה ב-GoComb.com  או ב-GoComb Mail. עבורנו, פרטיות הצרכנים היא החלק החשוב ביותר בשירות שאנו מספקים".

פרטים נוספים על GoComb.com אפשר לקבל ב-Isaac Daniel Group, טלפון 954.674.2800.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50411227&lang=en.

 

המקור: GoComb

 

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום

http://mms.businesswire.com/bwapps/mediaserver/ViewMedia?mgid=339970&vid=4

איזק דניאל, מנכ"ל Isaac Daniel Group  ומנהל ידוע בתחום של הטכנולוגיות המתפתחות, הכריז על השקת GoComb Mail - שירות חדש של מנוע החיפוש GoComb.com שהוכרז לא מכבר. (תצלום: Business Wire)

לוגו

http://mms.businesswire.com/bwapps/mediaserver/ViewMedia?mgid=339845&vid=4

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמתDigital Vision
לואיס מטוסו, 305-238-1889