הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Physio-Control

חברת RasGas יצרה מקום עבודה בטוח ללב עם דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים של Physio-Control

ספקית האנרגיה העולמית יישמה את המכשירים מצילי החיים במסגרת פרויקט בטיחות

22/8/2012 12:00
דוחה, קטאר ורדמונד, וושינגטון --(BUSINESS WIRE)-- Physio-Control, Inc., ספקית של פתרונות לתגובה רפואית במקרי חירום ברחבי העולם, הודיעה היום כי ספקית האנרגיה העולמית RasGas Company Limited (RasGas) מיסדה מקום עבודה בטוח ללב והתקינה את הדפיברילטורים החיצוניים האוטומטיים (מכשירי AED) LIFEPAK CR® Plus. חברת RasGas התקינה את הדפיברילטורים החיצוניים האוטומטיים במסגרת פרויקט בטיחות על מנת להבטיח שעובדים או מבקרים שחווים דום לב פתאומי (sudden cardiac arrest) יזכו להחייאת לב-ריאות (cardio-pulmonary resuscitation - CPR) מיידית, מאנשים שנמצאים בסביבה, במכת חשמל מדפיברילטור חיצוני אוטומטי זמין.

"אנו רואים ביישום התוכנית החדשה רכיב חשוב בתרבות 'קודם כל האנשים' (‘People First’) שלנו, ובפרויקטים הבטיחותיים שאנו מפעילים" אמר ד"ר נייג'ל שנקס, מנהל לשירותים רפואיים בחברת RasGas. "רצינו להבטיח שכל הטיפולים להחייאת לב-ריאות באמצעות דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים יהיו זמינים בכל המתקנים שלנו, לכל מי שיזדקק להם".

"העובדה שחברת RasGas מעמידה לרשות עובדיה במתקנים השונים - מבארות ומרכזי עיבוד בשטח ועד למשרדים ברחבי העולם - את התוכנית של הדפיברילטורים החיצוניים האוטומטיים מעידה על השקעה חשובה באנשים" אמר קם פולוק, סגן נשיא לשיווק עולמי בחברת Physio-Control. "היישום הנרחב של המכשירים בחברת RasGas נסמך על מוניטין הבטיחות האיתן של החברה".

דום לב פתאומי הוא אחד מגורמי המוות המובילים, אשר גובה מדי שנה את חייהם של כמיליון בני אדם ברחבי העולם. למרות שלא ניתן להציל את חייהם של כל מי שלוקים בו, הרי שהחייאת לב-ריאות וטיפול מוקדם בדפיברילטור משפרים בשיעור דרמטי את ההישרדות במקרים של דום לב פתאומי. למשך הזמן מההתמוטטות ועד לתחילת הטיפול נודעת חשיבות קריטית, משום שכל דקה של עיכוב בטיפול בדפיברליטור מפחיתה את שיעור ההישרדות בשבעה עד עשרה אחוזים. הזמינות של מכשירי CR Plus באתר מאפשרת למי שנמצאים בסביבה לספק טיפול בדפיבריטור במסגרת הזמן של שלוש עד חמש דקות, אשר מומלצת על ידי האיגוד האמריקני ללב (AHA - American Heart Association) והמועצה האירופאית להחייאה (ERC - European Resuscitation Council)



אודות חברת RasGas

RasGas Company Limited (חברת RasGas) מפעילה את כל הפרויקטים של RasGas ונמצאת בבעלות החברות Qatar Petroleum ו-ExxonMobil RasGas Inc. חברת RasGas מפעילה מתקני ייצור לטיפול, זיקוק ויצוא של גז טבעי נוזלי (LNG) למדינות ברחבי אסיה, אירופה ואמריקה. המשרדים הראשיים שלRasGas  שוכנים בראס לפאן שבקטאר, והיא מפעילה שבע רכבות של גז טבעי נוזלי. www.rasgas.com

אודות חברת Physio-Control

המשרדים הראשיים של חברת Physio-Control שוכנים ברדמונד שבוושינגטון. החברה פועלת ביותר ממאה מדינות והיא הספקית המובילה בעולם של פתרונות מקצועיים לתגובה רפואית בחירום. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.physio-control.com או לקבל בטלפון 1-800-442-1142.

 

המקור: חברת Physio-Control

 

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום http://mms.businesswire.com/bwapps/mediaserver/ViewMedia?mgid=335993&vid=4

דפיברילטור חיצוני אוטומטי מדגם LIFEPAK CR Plus (תצלום: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Physio-Control
ג'ניפר רות, 425-867-4393
jennifer.m.roth@physio-control.com
אריק דני, 425-867-4208
erik.b.denny@physio-control.com
המקור: חברת Physio-Control