הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
MoneyGram

חברת MoneyGram International מתגברת את ההנהלה הבכירה

ההנהלה החדשה משקפת את הדגש על צמיחה מתמשכת

6/2/2013 12:00
דלאס --( MoneyGram International (NYSE:MGI, חברה עולמית מובילה להעברת כספים, הודיעה היום כי פיטר אי. אוהסר קודם לתפקיד סגן נשיא בכיר לארצות הברית וקנדה, וגרנט ליינס הצטרף ל- MoneyGramכסגן נשיא בכיר למזרח אסיה והמזרח התיכון.

"אני שמחה מאוד להודיע על ההצטרפות של שני המנהלים המוכשרים לצוות הניהולי שלנו" אמרה פמלה ה. פטסלי, היו"ר והמנכ"ל של MoneyGram. "פיט עבד ב-MoneyGram מזה 12 שנים במגוון תפקידים, והפגין בעקביות מנהיגות יוצאת דופן, הבנה מעמיקה של החברה והענף, ויכולת לפתח ולשמר קשרים איתנים עם מסד הסוכנים שלנו. אני שמחה על ההזדמנות למצות את המאגר הפנימי של המנהלים המוכשרים של MoneyGram, ועל כך שהחברה תוסיף ליהנות מהתרומה של פיט בקנה מידה נרחב יותר".

"אני שמחה לא פחות להודיע על הצטרפותו של גרנט, אשר מצטרף ל- MoneyGram  כמנהל ותיק ועתיר הישגים בענף של הכרטיסים והתשלומים במזרח אסיה" הוסיפה פטסלי. "הניסיון של גרנט בפיתוח עסקי וניהול של מגוון אזורים גיאוגרפיים יסייע ל- MoneyGram להמשיך בצמיחה הנאה במזרח אסיה ובמזרח התיכון. עם גרנט ופיט, אנו מרחיבים באופן משמעותי את הצוות הניהולי שלנו כדי לתמוך בדגש החזק ששמה MoneyGram על יצירה של תמורה וצמיחה לטווח הארוך עבור בעלי המניות שלנו".

תחומי האחריות של אוהסר במהלך עבודתו ב- MoneyGram כללו ניהול של מכירות קמעונאיות, תכנון אסטרטגי, כספים, תפעול וניהול סיכונים. בתפקידו החדש יהיה אוהסר אחראי על הפעילות הקמעונאית של MoneyGram, חשבונות ארציים, תשלום חשבונות ומוצרים של מסמכים כספיים בארצות הברית וקנדה. הוא יפעל מדלאס.

תחומי האחריות הקודמים של ליינס כוללים תקופה בת 20 שנים בחברת First Data Corporation, בה מילא מגוון תפקידים במזרח אסיה, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל לאוסטרליה וניו זילנד. ליינס יפעל מסידני וישהה גם במשרדי החברה בדובאי, הונג קונג, מומביי ושנגחאי.

אודות MoneyGram

MoneyGram, חברה עולמית מובילה להעברת כספים, מאפשרת לצרכנים שאינם מקבלים שירות מלא במוסדות פיננסיים מסורתיים למצוא מענה לצרכים הפיננסיים שלהם. MoneyGram מציעה שירותים של העברת כספים ברחבי העולם ושירותים של תשלום חשבונות בארצות הברית וקנדה באמצעות רשת עולמית של יותר מ-293,000 מיקומי סוכנים - ובכלל זה קמעונאים, משרדי דואר בינלאומיים ומוסדות פיננסיים - ב-197 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. למידע נוסף על העברות כספים או תשלום חשבונות במיקומי סוכנים או באינטרנט, בקרו בכתובת moneygram.com או צרו עמנו קשר ב-Facebook.

המקור: חברת MoneyGram International

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

פיט אוהסר, סגן נשיא בכיר בחברת MoneyGram לארצות הברית וקנדה. (תצלום: Business Wire)

תצלום (Photo)

גרנט ליינס, סגן נשיא בכיר בחברת MoneyGram למזרח אסיה והמזרח התיכון. (תצלום: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

MoneyGram International
סופיה סטולר/מייק גוטירז,
214-303-9923
media@moneygram.com