הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

קבוצת ביטוח ג'נראלי GPH בוחרת במערכת ארניקס בתור פלטפורמת התמחור שלה באירופה

מערכת האופטימיזציה של ארניקס תספק פלטפורמה לתמחור יעיל, ואפקטיבי לכל חברות ג'נראלי GPH

21/11/2012 12:00
תל-אביב – 21 בנובמבר, 2012. ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות אנליטיים ואופטימיזציה עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, הודיעה היום כי Generali PPF Holdings (GPH), קבוצת ביטוח מובילה בקהילה האירופית, רוסיה ומדינות חבר העמים לשעבר, בחרה לאמץ את מערכת האופטימיזציה של ארניקס (Earnix Optimizer) כפלטפורמת התמחור של הקבוצה.

קבוצת GPH רכשה את הפלטפורמה המלאה של ארניקס על כל מרכיביה, והיא תיושם בשלבים. למעשה ההתקנה כבר החלה, ועל פי התוכנית פלטפורמת ארניקס תהיה זמינה לחברות הבת של GPH כבר בחודשים הקרובים. לאחר השלמת ההתקנה, פלטפורמת ארניקס תספק לכל חברות הבת של GPH עקביות ויעילות בתהליכי התמחור על ידי מינוף הדדי של הפיתוחים והמודלים הסטטיסטיים של כל חברות הבת של GPH.

הבחירה של GPH בארניקס התקבלה לאחר ביצוע חקר שוק יסודי והערכה מקיפה של הפתרונות הזמינים. בהתייחס לבחירה בפלטפורמה של ארניקס, ג'ירי סטרליקי, ראש המרכז ליכולות תמחור של Generali PPF Holding, אמר, "האפקטיביות של פלטפורמת התמחור של ארניקס, ההיקף והעומק של האפשרויות שהיא מספקת, היו הגורמים העיקריים מאחורי ההחלטה הסופית שלנו. מאוד התרשמנו גם מהאיכות והמיומנות של צוות ארניקס, אשר הפגין ידע רב בביטוח בכלל, אך גם בניואנסים רלוונטיים לצורכי התמחור שלנו".

ג'ירי הוסיף כי "אנו צופים כי ממשק המשתמש האינטואיטיבי והתכונות האנליטיות המתקדמות שמציעה ארניקס יספקו יכולות מקוונות יוצאות מן הכלל לכל ערוצי ההפצה שלנו, ויאפשרו אינטגרציה עם מערכות ניהול קשרי הלקוחות (CRM) הקיימות, על מנת שנוכל להמשיך ולמנף את היכולות שפיתחנו. אנחנו מאמינים שהבחירה בארניקס היא בחירה בפלטפורמה שמסוגלת להתמודד עם אתגרי העתיד, ואשר תאפשר לנו להמשיך ללטש ולשפר את תהליכי התמחור שלנו עם הזמן, בהתאם לצרכים ולהתפתחויות בשוק".

"אנחנו מרוצים מאוד מהחלטתה של GPH להשתמש בפלטפורמת ארניקס ליישום תהליך תמחור גלובלי" אומר דיויד שפירא, מנכ"ל ארניקס. "באופן הולך ומתגבר, חברות ביטוח מחפשות דרכים לשפר את אסטרטגיית התמחור שלהן כאמצעי לחיזוק מתמשך של נאמנות הלקוחות, ולהשגת צמיחה בכמות לקוחות לצד רווחיות כוללת. בחירתה של GPH הינה עדות נוספת לערכה של פלטפורמת ארניקס, ואנו רואים בה הזדמנות שתסייע לנו להרחיב את טביעת הרגל שלנו בשוק ולהעמיק את ההבנה בתעשייה בנוגע ליתרונות שמציעה ארניקס".

אודות Generali PPF Holding

חברת Generali PPF Holding כוללת חברות ביטוח ב-14 מדינות – בלארוס, בולגריה, קרואטיה, צ'כיה, הונגריה, קזחסטן, מונטנגרו, פולין, רומניה, רוסיה, סרביה, סלובקיה, סלובניה ואוקראינה – והינה אחת מקבוצות הביטוח החשובות ביותר במרכז ובמזרח אירופה, עם נכסים בשווי של כמעט 15 מיליארד אירו תחת ניהול הקבוצה, הכנסה של יותר מ-3.3 מיליארד אירו מפרמיות, ולמעלה מ-13 מיליון לקוחות. חברת Generali PPF Holding הינה חלק מקבוצת Generali.



אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה חברות פיננסיים ומאפשרת להם לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתו על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק המשתנים וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

 

המקור: ארניקס בע"מ

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292