הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברותSES ו-SpaceX הכריזו על הסכם לשיגור של שלושה לוויינים

הסכם לשיגור שלושה לוויינים נוספים של SES, על גבי הרקטות Falcon 9 או Falcon Heavy של SpaceX

13/9/2012 12:00
הותורן, קליפורניה ולוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- החברות Space Exploration Technologies -SpaceX  ו-( SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG הודיעו היום על הסכם לשיגור שלושה לוויינים נוספים של SES, על גבי הרקטות Falcon 9 או Falcon Heavy של SpaceX.

שיגורים אלה - שיבוצעו באמצעות החברה המסונפת של SES, חברת SES-SL - נסמכים על שיתוף הפעולה המוצלח SpaceX-SES שהחל במרס 2011, עם חתימת ההסכם לגבי הלוויין SES-8 ששיגורו מתוכנן לשנת 2013. כל ארבע המשימות של רקטות Falcon יתמכו בהרחבת הצי העולמי של הלוויינים של SES.

רומיין באוש, הנשיא והמנכ"ל של SES, מסר כי "SES הייתה מפעילת הלוויין המסחרית המובילה הראשונה שחתמה על הסכם שיגור עם SpaceX, ואנו מצפים להשקה של הלוויין SES-8 בשנת 2013. ההסכם החדש מעיד על האמון שלנו במוצר וביכולות הטכנולוגיות של SpaceX. הוא ממחיש גם את החשיבות שמייחסים ב-SES לגיוון הספקים של שירותי השיגור ולהבטחה של גישה מהירה לחלל. אנו מצפים לקשרים ארוכי טווח עם SpaceX".

"אנו שמחים מאוד להוסיף עוד שלושה שיגורים להסכם שלנו עם SES" אמר גיווין שוטוול, נשיא SpaceX. "זו הערכה חשובה ליכולות השיגור שלנו, בהמשך לשיתוף פעולה יוצא דופן בין החברות שלנו".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא בכתובת: http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

אודות חברת SpaceX

חברת SpaceX מתכננת, מייצרת ומשגרת את הרקטות ורכבי החלל המתקדמים ביותר בעולם. עם מערך מגוון של יותר מ-40 שיגורים לחידוש האספקה לתחנת החלל והצבה של לוויינים מסחריים וממשלתיים במסלולם, SpaceX היא הספקית של שירותי השיגור בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם. בשנת 2012 עשתה SpaceX היסטוריה כאשר רכב החלל שלה Dragon הפך לרכב המסחרי הראשון שהתחבר בהצלחה לתחנת החלל הבינלאומית - הישג שעד כה נזקף רק לזכותן של ממשלות. עם תום הפעילות של מעבורות החלל, הרקטה Falcon 9 ורכב החלל Dragon של SpaceX מובילים מטען, ובעתיד יסיעו גם אסטרונאוטים, לתחנת החלל וממנה עבור NASA. SpaceX שהוקמה בשנת 2002 על ידי אילון מוסק, היא חברה פרטית בבעלות ההנהלה והעובדים, עם השקעות מיעוט של Founders Fund, Draper Fisher Jurvetson ו-Valor Equity Partners. החברה מעסיקה יותר מ-1,800 עובדים בקליפורניה, טקסס, פלורידה והבירה וושינגטון. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת SpaceX.com.

 

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של SES
איב פלטז
טל. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com
או
קשרי מדיה של SpaceX
קתרין נלסון
טל. +1 310 363 6447
katherine.nelson@spacex.com