הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

ועידת IMS2012 יוצאת לדרך עם שיאים חדשים

הוועידה שתיערך במונטריאול שוברת שיאים חדשים, עם יותר מ-1,200 מסמכים טכניים שהוגשו מ-49 מדינות

17/1/2012 02:00
ועידת IMS2012
מונטריאול --(BUSINESS WIRE)-- לקראת The International Microwave Symposium (IMS2012), הוועידה השנתית והתערוכה של ארגון Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) Microwave Theory and Techniques Society (MTT-S), הוגש השנה מספר שיא של מסמכים טכניים - 1,225.
השיא הקודם, של יותר מ-1,000 מסמכים, הושג לקראת ועידת IMS שנערכה בשנת 2003 בפילדלפיה. מאז שנת 2004 עמד המספר הממוצע של המסמכים הטכניים שהוגשו לקראת הוועידה על 825, ובשנת 2011 הוגשו 841 מסמכים.
"אנו שמחים על ההתלהבות הרבה לקראת הוועידה שתיערך השנה ומרוצים מאוד מהאיכות הגבוהה של המסמכים שהוגשו" אמר רעפאת מנסור, יו"ר התוכנית הטכנית של הוועידה. "אנו מייחסים את מספר השיא של המסמכים שהוגשו הן למגבלת האורך, של שלושה עמודים לכל היותר, והן לזוהר שמשרה מונטריאול, אשר ידועה כעיר בינלאומית ברוח אירופאית, על הוועידה".
לקראת הוועידה הוגשו מסמכים מ-49 מדינות, ובהן פורטוגל, תוניסיה ומקאו. המובילה היא ארצות הברית עם 324 מסמכים, עלייה של 14 אחוזים בהשוואה לשנת 2011. במקום השני קנדה עם 134 מסמכים ובמקום השלישי סין, שמספר המסמכים שהוגשו ממנה גדל ביותר מפי שלושה - מ-27 מסמכים בשנת 2011 ל-125 מסמכים השנה. גם מספר המסמכים שהוגשו מאיראן גדל פי שלושה בהשוואה לשנת 2011, בעוד שמספר המסמכים שהוגשו משבדיה וצרפת גדל פי שניים.
בכל אחד מהמסמכים בני שלושה העמודים מופיעים פרטים ביחס לעבודה מקורית בלפחות אחד מבין 38 תחומים טכניים, ובכלל זה תיאוריה ושיטות של תדר רדיו, מיקרוגל, גלים מילימטריים וגלי טרה-הרץ (THz). הנושא הפופולארי ביותר השנה היה רכיבי מעגל פאסיביים - 95 מסמכים עסקו בתחום זה. רכיבים וטכנולוגיות של גלים מילימטריים וגלי טרה-הרץ נידונו ב-74 מסמכים בעוד שהתקנים ומעגלים להגברת כוח נידונו ב-72 מסמכים.
המסמכים ייבדקו על ידי הוועדה הטכנית לבדיקת מסמכים (Technical Paper Review Committee) בתהליך של סמיות כפולה על מנת לקבוע אם לכלול אותם בוועידה. הקריטריונים הם מקוריות, תוכן, בהירות ורלוונטיות. המחברים של המסמכים שיתקבלו יכולים להגיש מהדורה מורחבת של המסמכים לצורך פרסום אפשרי במהדורה מיוחדת של כתב העת IEEE Transactions on Microwave Theory and Techniques שתופיע לקראת ועידת IMS2012.
קרוב ל-29 אחוזים מבין המסמכים (351 מסמכים) הוגשו השנה על ידי סטודנטים. מסמכים אלה ייבדקו על פי אותם קריטריונים אך במסגרת תחרות נפרדת לסטודנטים. על מנת לעודד התפתחות מקצועית של מנהיגי העתיד, ייערכו בוועידת IMS2012 קבלת פנים לסטודנטים, יוצעו לסטודנטים הזדמנויות להתנדבות וייערכו תחרויות תכנון בלעדיות לסטודנטים.
ועידת IMS2012 תיערך תחת הסיסמה Microwaves without Borders בין התאריכים 17-22 ביוני 2012 במונטריאול, והיא תעמוד במוקד שבוע המיקרוגל 2012 (Microwave Week 2012). במסגרת הוועידה ייערכו דיונים טכניים, פורומים אינטראקטיביים, פאנלים והרצאות אורח, סדנאות, קורסים קצרים, תצוגות תעשייתיות, סמינרים יישומיים, תצוגות היסטוריות ושורה ארוכה של פעילויות נוספות, טכניות וחברתיות, ובכלל זה תוכנית לאורחים.
גם התערוכה רושמת השנה שיאים חדשים, עם מספר שיא של 460 חברות מציגות ולמעלה מ-8,000 מ"ר של שטחי תצוגה. למרות שנותרו עוד שישה חודשים עד לפתיחת התערוכה, הדוכנים שנותרו נמכרים בקצב מהיר ויתכן שתהיה זו השנה הראשונה שבה יימכרו כל שטחי התצוגה בוועידת IMS.
במקביל לוועידת IMS2012 ייערכו גם ועידת RFIC (www.rfic2012.org) וועידת ARFTG (www.arftg.org) שמשלימות את התוכנית הטכנית של שבוע המיקרוגל 2012. עם יותר מ-12,000 משתתפים ולמעלה מ-800 תצוגות תעשייתיות של מוצרי המיקרוגל המתקדמים ביותר, שבוע המיקרוגל הוא הכינוס הגדול בעולם של אנשי מקצוע בתחומים של תדר רדיו (RF) ומיקרוגל, והפורום החשוב ביותר למחקרים החדשים והמתקדמים ביותר בתחום.
אודות ועידת IMS
The International Microwave Symposium (IMS2012) היא הוועידה השנתית והתערוכה של ארגון IEEE Microwave Theory and Techniques Society (MTT-S). הוועידה כוללת תערוכה גדולה עם יותר מ-450 מציגים ותוכנית טכנית שכוללת למעלה מ-160 דיונים טכניים, סדנאות ופאנלים בתחומים של תקשורת אלחוטית, רדאר, טכנולוגיות RF, מוליכים למחצה בתדר גבוה ואלקטרומגנטיות, למגוון רחב של יישומים מסחריים וצבאיים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.ims2012.org/, ברשת Facebook (http://on.fb.me/yulsY3) ובשירות Twitter (twitter.com/MTT_IMS).
המקור: ועידת International Microwave Symposium
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
משרד יחסי ציבור Weber Shandwick
ברנדה סאות, 206-576-5561
bsouth@webershandwick.com