הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Carmat

בוצעה השתלה ראשונה בבן אדם של לב הביו-פרוטזה המלאכותי תוצרת חברת CARMAT

25/12/2013 10:00
פריזBusiness Wireחברת CARMAT (Paris:ALCAR) (FR0010907956, ALCAR), מפתחת פרויקט הלב המלאכותי המתקדם ביותר בעולם הנותן מענה לחולים הסובלים מכשל לבבי בשלב סופני, הודיעה על ההשתלה הראשונה של הלב פרי פיתוחה אשר בוצעה כחלק מבדיקת היתכנות ובהתאם לאישור הניתן על ידי רשות הבריאות הצרפתית  ANSM (Agence nationale de  sécurité du médicament et des produits de santé) ועל ידי וועדת האתיקה Comité de Protection des Personnes.

 

ההליך – הראשון מסוגו בעולם - בוצע ב 18 לדצמבר 2013 על ידי הצוות הרפואי בבית החולים האירופאי על שם ג'ורג' פומפידו בפריז.

 

השתלה ראשונה זו עברה בשלום, והפרוטזה החלה אוטומטית באספקת דם סדירה בקצב פיזיולוגי. המטופל כעת נמצא תחת השגחה ביחידת טיפול נמרץ, הוא ער ומסוגל לדבר עם בני משפחתו.

 

"אנו שמחים ונרגשים לגבי השתלה ראשונה זו, למרות שללא ספק מוקדם מדי להסקת מסקנות בהתחשב  בכך שזוהי השתלה ראשונה מסוגה ואנחנו רגע אחרי הניתוח," אמר מרצ'לו קונוויטי, מנכ"ל CARMAT.

 

אודות CARMAT: פרוייקט הלב המלאכותי המתקדם ביותר בעולם

 

הפתרון האמין היחידי לכל מקרי כשל לבבי בשלב סופני, שהוא נושא רציני בתחום בריאות הציבור: מטרת CARMAT היא לספק מענה לבעיה רצינית של בריאות הציבור הקשורה למחלות לב, גורם המוות הגדול בעולם: כשל לבבי כרוני ואקוטי. מחלות לב הן נחלתם של כמאה מיליון מטופלים בעולם המפותח. על ידי פיתוח הלב המלאכותי, חברת CARMAT מתכוונת להתגבר על המחסור הידוע והמכשול העיקרי בהשתלות לב עבור עשרות אלפי חולים הסובלים מכשל לבבי.

 

למידע נוסף בקרו באתר: www.carmatsa.com.

 


מקור: CARMAT
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
CARMAT
Marcello Conviti - CEO
Patrick Coulombier - COO
Valerie Leroy - Director of Marketing & Investor Relations
Tel. : +33 139 456450
contact@carmatsas.com
או
Alize RP
Press relations
Caroline Carmagnol
Christian Berg
+33 170 225386
caroline@alizerp.com
christian@alizerp.com
או
NewCap
Financial communication and investor relations
Dušan Orešanský / Emmanuel Huynh
Tel.: +33 144 719494
carmat@newcap.fr