הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Samsung

Samsung מציגה חידושים שמקדמים הרכיבים בחוויות הניידות, בנאום המרכזי בתערוכת CES

נשיא Samsung הציג שיתופי פעולה בהיקף נרחב יותר, מוצרים חדשים ואת האפשרויות שהם פותחים

13/1/2013 12:00
תערוכת CES הבינלאומית 2013



לאס וגאס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Samsung Electronics, מובילה עולמית בפתרונות מתקדמים של מוליכים למחצה, הגדירה היום מחדש את הסיפור של האלקטרוניקה הבידורית מנקודת המבט שלה, שמתחת לפני השטח של המכשירים הניידים, בנאום המרכזי בתערוכת CES הבינלאומית 2013.

ד"ר סטיבן וו, נשיא פעילות System LSI בחטיבת Device Solutions של חברת Samsung Electronics, חלק את החזון של החברה לאפשרויות ניידות (Mobilizing Possibility) והדגיש את התפקיד של הרכיבים כמנוע שמאחורי החדשנות בזירת הניידות. הנאום המרכזי המחיש את האפשרויות שרואה Samsung בחזונה כי יוצעו באמצעות פתרונות הרכיבים שלה, והציגה מוצרים חדשים וחלוציים שיתנו מענה לציפיות אלה.

"אנו מאמינים שרכיבים עם ה-DNA הנכון מקדמים את גילוי האפשרויות" אמר וו. "רכיבים הם אבני הבניין - היסודות שעליהם נבנים המכשירים. אנו ב-Samsung מציעים פתרונות חדשים של רכיבים שמשנים את כללי המשחק, בכל ההיבטים של המכשירים".

באירוע לקחו חלק גם אורחים מחברות שמשתפות עם Samsung פעולה, ובהם וורן איסט, מנכ"ל ARM; אריק רודר, מנהל ראשי לאסטרטגיה טכנית ב-Microsoft; טרבור שיק, סגן נשיא בכיר לרכש בשרשרת האספקה בחטיבה לארגונים של חברת HP; וגלן רולנד, סגן נשיא ומנהל לפלטפורמות חדשות ו-OEM בחברת EA. האורחים הדגישו את משימתה של Samsung, להציע מוצרים פורצי דרך וליצור ערך משותף (CSV - create shared value) הן ליצרניות והן למשתמשי הקצה.

וו פתח בהצגת היעד של Samsung לאפשרויות ניידות (Mobilizing Possibility) - לקחת רעיונות גדולים משולחן השרטוט ולצקת בהם חיים עבור משתמשי הקצה, במיוחד בתחומים של ביצועי עיבוד, פתרונות זיכרון שחוסכים אנרגיה וטכנולוגיות תצוגה. הוא הדגיש כי האפשרויות הבלתי מוגבלות שמציגה האלקטרוניקה הבידורית יתבססו על חידושים ברכיבים שמציעה החברה.

עוצמת עיבוד

הראשון מבין המוצרים החדשים שלSamsung  שהוצגו בנאום המרכזי היה Exynos 5 Octa, המעבד הראשון בעולם ליישומים ניידים שבו יושמה טכנולוגיית העיבוד ARM® big.LITTLE™ אשר מבוססת על Cortex™-A15 CPU. בעקבות Exynos 5 Dual, אשר משולב כבר במוצרים מובילים בשוק דוגמת Google Chromebook ו-Nexus 10, מצטרף המעבד החדש ביותר למשפחת Exynos של מעבדי היישומים.

"מעבד Exynos 5 Octa החדש מציג תפיסה חדשה לחלוטין של ארכיטקטורת עיבוד ... והוא תוכנן לטלפונים חכמים ומחשבי לוח מהקצה העליון" אמר וו. "כאשר מבקשים שיישומים מרובים יעניקו את הביצועים הטובים ביותר, כדאי לבחור במעבד היישומים הטוב ביותר שמוצע כיום - Exynos 5 Octa".

כדי להרחיב על תפיסת big.LITTLE, הצטרף לוו על הבימה וורן איסט, מנכ"ל ARM, אשר הציג את הטכנולוגיה החדשה שגולמה זה עתה בסיליקון, במעבד Exynos 5 Octa. עם שמונה ליבות בסך הכל - ארבעה מעבדי Cortex-A15™ רבי עוצמה שמטפלים במשימות עתירות עיבוד וארבע ליבות Cortex-A7™ נוספות לעומסי עבודה קלים יותר - מציע מעבד היישומים ביצועים מרביים וניצולת אנרגיה טובה יותר בשיעור של עד 70 אחוזים בהשוואה למעבד Exynos הקודם, בעל ארבע הליבות.

גלן רולנד, סגן נשיא ומנהל לפלטפורמות חדשות ו-OEM בחברת EA, סייע לוו להמחיש את עוצמת העיבוד של מעבד Exynos 5 Octa בהצגת משחק המרוצים החדש של EA בתלת ממד, Need for Speed™ Most Wanted. במכשיר ההדגמה סיפק מעבד היישומים חוויית משחק משופרת וריאליסטית ביותר, בפלטפורמה ניידת - תוך הצגה של ביצועים גרפיים מדהימים ותגובה בזמן אמת.

יכולות זיכרון ירוקות

כאשר עוצמת עיבוד מתקדמת במכשירים ניידים מאפשרת להמונים ליהנות מנתונים רבים יותר, בקצב מהיר יותר, גוברת במקביל התלות של חוויית השימוש במכשירים ניידים במרכזי הנתונים הגדולים, שאחראים במידה רבה להיקפים הנרחבים של תעבורת הנתונים. נוכח הגידול בנפח הנתונים ובקצב התקשורת, מחייבות מערכות המיחשוב להתמודד עם אתגרים הן מבחינת הביצועים והן מבחינת החיסכון באנרגיה, על מנת להבטיח שמירה על קיימות גם בעתיד. התקני זיכרון, המוצרים העיקריים המיועדים לשרתים שמרכיבים את מרכזי הנתונים, יכולים להעניק יתרונות משמעותיים אם יאמצו את הטכנולוגיות המתקדמות שמציעה Samsung.

וו ציין כי ניהול של צריכת הכוח במרכזי הנתונים הופכת לגורם חיוני, ופתרונות הזיכרון הירוקים של Samsung, עם כונני SSD (solid state drives) ורכיבי DRAM (dynamic random access memory) מתקדמים נותנים מענה לסוגיה חשובה זו הודות ליכולות עיבוד רבות עוצמה וחיסכון באנרגיה. בהשוואה למרכזי נתונים מסורתיים, אשר כוללים כונני דיסקים קשיחים (HDD), מציעים שרתים ופתרונות אחסון אשר מצוידים בזיכרונות ירוקים קצבי עיבוד גבוהים עד פי שישה וצריכת החשמל שלהם נמוכה בשיעור של עד 26 אחוזים.

טכנולוגיות תצוגה

כרכיבים שנמצאים על פני השטח ואחראים לאינטראקציה ישירה של המשתמשים, מפיחים פתרונות התצוגה רוח חיים בחידושי הטכנולוגיה והופכים אותם למוחשיים באמצעות ממשק המשתמש. וו הציג את האפשרויות העתידיות בצגי Samsung ביחד עם בריאן ברקלי, סגן נשיא בכיר של Samsung Display. כאשר איכויות של תמונות צלולות כבדולח הופכות למציאות, שמחו שני הבכירים מחברת Samsung לספר שהחידושים אינם באים על חשבון החיסכון באנרגיה.

וו וברקלי תיארו צג LCD (liquid crystal display) בגודל של 10.1 אינץ' שמותקן כיום במחשבי הלוח מדגם Nexus 10. עם אבחנה של 2560x1600 וצפיפות של 300 פיקסלים לאינץ' (ppi), מעניק הצג איכויות תמונה מרהיבות וצריכת האנרגיה שלו היא 75 אחוזים בלבד מזו של פתרונות תצוגה קודמים.

באמצעות טכנולוגיית LCD הירוקה והחסכונית של Samsung, מפתחת החברה דגם בגודל של 10.1 אינץ' שצריכת החשמל שלו תהיה נמוכה עוד יותר - בשיעור של 25 אחוזים - תוך שמירה על רמת אבחנה דומה לזו של הדגם הקודם.

עוד הוצגו אבות טיפוס ותרחישי אמת מהסדרה של צגי OLED (organic light emitting diode) הגמישים של Samsung, אשר מבטיחים ליצרניות של אלקטרוניקה בידורית מגוון רחב של הזדמנויות ליישום במכשירים ניידים. הצגים הגמישים אשר מכונים YOUM מבוססים על פלסטיק דק במיוחד במקום על זכוכית, ומשום כך ניתן לכופף אותם והם כמעט אף פעם אינם נשברים. ברקלי הציג אב טיפוס של טלפון חכם עם שוליים מעוגלים, כאשר הצגת התוכן נמשכת בצורה רציפה גם בצידי המכשיר.

"אנשי הצוות שלנו הצליחו ליצור צג בעל אבחנה גבוהה על גבי פלסטיק דק במיוחד במקום על זכוכית, שאינו נשבר אפילו אם הוא נופל" אמר ברקלי. "התצורה החדשה תחולל שינוי אמיתי באופן שבו אנשים יוצרים אינטראקציה עם מכשירים, תפתח אפשרויות שימוש חדשות ... [ותאפשר] לשותפינו ליצור מערכת אקולוגית חדשה של מכשירים".

אחת השותפות של Samsung שמתכוונת לעשות שימוש ברכיבים המתקדמים של החברה היא Microsoft, אשר תוסיף עוד שכבות של ערך למוצר הסופי באמצעות פתרונות התוכנה שלה, המכשירים והשירותים. אריק רודר, המנהל הראשי לאסטרטגיה טכנית ב-Microsoft, הציג את המשפחה המלאה של מוצרי ATIV כדוגמה לאופן שבו פתרונות הרכיבים של Samsung, ומערכת ההפעלה Windows 8, מציעים יחדיו אפשרויות חדשות לממשקי משתמש. רודר דיווח כי בחטיבת המחקר של Microsoft מוסיפים לשקוד על טכנולוגיות התצוגה מהדור הבא, על מנת להציע צורות חדשות של אינטראקציה בין אדם למחשב.

אפשרויות לכולם

יצירה של עולם טוב יותר באמצעות המשאבים שלה הוא אחד מערכי הליבה של Samsung. ברוח זו הושק פרויקט הדגל של Samsung לאחריות חברתית - Samsung Hope for Children - שבמסגרתו מספקת החברה מוצרים, ידע ותמיכה כספית כדי לתת מענה לצרכים של ילדים ברחבי העולם, בתחומי החינוך והבריאות. וו הדגיש כי החדשנות ברכיבים של Samsung נובעת מאותה רוח של אפשרויות ללא גבולות וללא מחסומים.

"כשהטכנולוגיות של [Samsung] פועלות בהרמוניה, דברים מופלאים יכולים לקרות. החידושים ברכיבים מולידים עידן חדש של אפשרויות" אמר וו. "ב-Samsung, אנו שואפים לאפשרויות ניידות (Mobilizing Possibility). אפשרויות לא רק לקומץ מיוחסים, אלא לכולם".

פרטים נוספים על הנאום המרכזי של Samsung בתערוכת CES הבינלאומית 2013 אפשר למצוא בכתובת www.samsung.com/2013ceskeynote או בכתובת www.samsungces.com.

אודות חברת Samsung Electronics

חברתSamsung Electronics  היא מובילה עולמית באלקטרוניקה בידורית וברכיבי הליבה המותקנים בהם. באמצעות חדשנות ומחקר שאינם יודעים מנוח אנו מחוללים מהפכה בעולמות של טלוויזיות, טלפונים חכמים, מחשבים אישיים, מדפסות, מצלמות, מכשירי חשמל ביתיים, ציוד רפואי, מוליכים למחצה ופתרונות LED. אנו מעסיקים 227,000 בני אדם ב-75 מדינות והיקף המכירות השנתי שלנו עולה על 143 מיליארד דולרים של ארצות הברית. היעד שלנו הוא לפתוח אפשרויות חדשות לאנשים בכל מקום. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.samsung.com.

*****

השם Samsung והעיצוב המסוגנן של Samsung הם סימני מסחר וסימני שירות של חברת Samsung Electronics. כל שאר סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת Samsung Electronics
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם חברת Samsung Electronics:
קורטני קסלר, 212-277-3720
courtney.kessler@edelman.com