הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Systagenix

חברת Systagenix משיקה בדיקה ראשונה שמתבצעת במקום שבו ניתן הטיפול להערכה של פצעים כרוניים

גטוויק, בריטניה --(BUSINESS WIRE)-- WOUNDCHEK™ Protease Status, הבדיקה המהירה הראשונה שמתבצעת במקום שבו ניתן הטיפול (point of care) להערכת הפעילות של האנזים protease בפצעים כרוניים, תושק בחודש דצמבר 2011 מחוץ לתחומי ארצות הברית. הבדיקה WOUNDCHEK™ Protease Status , אשר פותחה כדי לסייע למטפלים להעריך את מצב הפצעים ולהורות על טיפולים מתקדמים ויעילים יותר לטיפול בפצעים, היא המוצר הראשון שמניב שיתוף הפעולה בין Systagenix ו-Alere Scarborough, חברה בת של Alere, אחת החברות המובילות בעולם לבדיקות אבחון מהירות שמתבצעות במקום שבו ניתן הטיפול.

15/11/2011 11:00
פאולו דה וינצ'נזו, סגן נשיא לשיווק עולמי ב-Systagenix, ציין כי "מדי שנה מטפלים בכ-30 מיליון פצעים כרוניים ברחבי העולם, וכעת יכולים רופאים, אחיות ומטופלים ברחבי העולם ליהנות מבדיקה מהירה, קלה לשימוש, שמתבצעת במקום שבו ניתן הטיפול, להערכת הפעילות של האנזים protease בפצעים כרוניים (point of care test for protease activity). הבדיקה תסייע להם להורות על טיפול יעיל יותר. מממצאים קליניים שהתקבלו לאחרונה עולה כי בכ-30 אחוזים מהפצעים הכרוניים שאינם נרפאים מופיעה פעילות מוגברת של האנזים protease (Elevated Protease Activity - EPA), והסיכוי שפצעים אלה יירפאו ללא התערבות מתאימה מוערך ב-10 אחוזים בלבד. מאחר ואין שום סימנים קליניים ל-EPA (no clinical signs), לעתים קרובות לא מאובחנים פצעים עם EPA, בעיה שעולה למערכות הבריאות ברחבי העולם מיליארדי דולרים. הבדיקה WOUNDCHEK™ Protease Status מסייעת למטפלים לקבוע תוך דקות ספורות לאיזה פצעים מתאים במידה הרבה ביותר טיפול לוויסות של רמת האנזים protease, על מנת להבטיח שימוש יעיל וממוקד בטיפולים אלה. ממשלות ומטופלים פרטיים אינם צריכים עוד לממן שימוש גורף בתחבושות מסוימות או בטיפולים מסוימים, אלא שימוש בהתאם למצב הפצע שאובחן בלבד".
במסגרת שיתוף הפעולה ביניהן, אשר החל בשנת 2010, מבקשות החברות Systagenix ו-Alere לפתח שורה של בדיקות אבחון (diagnostic tests) לאיתור סמנים בהתאם להמלצות המופיעות במסמך 2008 World Union of Wound Healing Societies (WUWHS) consensus document. במסמך זה הודגשה החשיבות של הערכה יעילה ואבחון של פצעים כרוניים. חברת Systagenix פיתחה מערך של קניין רוחני וידע בתחום, ואלו יושמו בפלטפורמת הבדיקה המצליחה ICT של Alere. בדיקות אלה משמשות כבסיס לאבחון מצב הפצע, מסייעות לניהול אופטימלי של המטופלים ומבוצעות תוך דקות ספורות במקום שבו ניתן הטיפול - למשל בבית חולים או במקום מגוריו של המטופל.
"מערכת היחסים בין החברות Systagenix ו-Alere מייצגת אבן דרך חשובה באסטרטגיית הצמיחה של החברה שלנו. Systagenix ממקדת את משאבי הפיתוח המשמעותיים שלה באבחון ובטיפול בפצעים ושיתוף הפעולה עם Alere מעניק ל- Systagenixגישה גם לידע חסר תחרות בפיתוח של בדיקות אבחון שמתבצעות במקום שבו ניתן הטיפול, לפלטפורמה טכנולוגית מוכחת לאבחון במקום שבו ניתן הטיפול, וליכולות ייצור ועמידה בתקנות אשר מאיצות מאוד את השקת המוצר. היעד שלנו הוא למצב את Systagenix כחברה המובילה באבחון מתקדם, אשר מציעה מערכות שמסייעות למטפלים לרפא כל פצע בצורה עקבית, יעילה וחסכונית" אמר ארנסט וואאזר, מנכ"ל Systagenix.
אנדי ווילקינסון, מנהל אתר וסגן נשיא לכספים בחברת Alere Scarborough, הוסיף כי "אנו שמחים מאוד להחיל את התצורה המצליחה והמבוססת של בדיקות ICT גם בתחום של הטיפול בפצעים. טיפול בפצעים (Wound care) הוא תחום חדש לחלוטין של בדיקות אבחון שמתבצעות במקום שבו ניתן הטיפול, והדבר מציב אתגרים משמעותיים לחברות שאינן מתמחות בתחום זה. Systagenix, לפיכך, היא שותפה אידיאלית עבור Alere, עם מומחיות מעמיקה בטיפול בפצעים, מעמד מוביל בעולם בקטגוריה של תחבושות פעילות ורקורד מוכח בפיתוח של פעילויות חדשות בתחום של הטיפול בפצעים".
חברת Systagenixהוקמה בשנת 2008, בעקבות רכישת הפעילות של Johnson & Johnson’s לטיפול מתקדם בפצעים, והיא מספקת מדי חודש למעלה מ-20 מיליון תחבושות מתקדמות לפצעים ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.
מידע נוסף אודות Systagenix וטיפול בפצעים אפשר למצוא בכתובת www.systagenix.com.
המקור: חברת Systagenix
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
VSPR עבור Systagenix
ויקי סטוקס
+44-(0)7747-534-519
vicky@vs-pr.com