הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Macate Group

אפליקציית CyPeers™ החדשה הופכת את אבטחת הדוא"ל לפשוטה כמו החתמת מעטפה

אפליקציית המובייל החינמית גם תקל על העמדה לדין של האקרים

30/9/2015 01:10
עמק הסיליקון, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—תאגיד קבוצת Macate ) Macate), מפתח תוכנה וטכנולוגיית מובייל, הודיע על השקת אפליקציית הדוא"ל למובייל CyPeers™, בעלת אמצעי ביטחון ידידותיים לשימוש.

בחודשים האחרונים השפיעו פרצות אבטחת נתונים על חברות מובילות, עובדי ממשל ואפילו על ידוענים שחשבונותיהם הפרטיים נפרצו. כעת יש למשתמשי אנדרואיד ואייפון דרך לשמור על הודעות הדוא"ל אישיות וחסויות בעת שליחתן.

"ישנם הרבה עובדי ציבור, אזרחים פרטיים ועסקים קטנים המודאגים משאלת חשאיות הדוא"ל שלהם. אפליקציה זו תעזור למנויים לאבטח בצורה מתוחכמת את המידע שלהם מבלי להזדקק לכישורים טכניים," אמר אייזק דניאל, מנכ"ל תאגיד קבוצת Macate.

אפליקציית הדוא"ל CyPeers™ תספק הצפנת דוא"ל ברמה צבאית. היא תגן על דוא"ל ועל קבצים מצורפים מפני פרצות אבטחה ותמנע גישה מאנשים וממכשירים לא מורשים.

האפליקציה המהפכנית הושקה על ידי מרכז מחלקת הפיתוח והמחקר החדשנית של Macate שבמיראמר, פלורידה (IRAD).

נוח לשימוש, עיצוב מעטפת-e הממתינה לאישור רישום פטנט

האפליקציה עובדת על טכנולוגיית SEMPostmark® של Macate. היא משתמשת במעטפת דיגיטלית מיוחדת, הממתינה לאישור רישום פטנט, הדורשת משולחים פשוט 'ללחוץ' – לסגור, להחתים ולשלוח את ההודעה שלהם לנמען. הדוא"ל כעת הופך למסמך מוגן משפטית. 'שבירת החותם' כדי לפתוח את המעטפת הדיגיטלית מעידה על כך שמישהו ניגש בכוונה תחילה אל ההודעה המאובטחת.

"חוק פרטיות התקשורת האלקטרונית אומר שכאשר אדם פותח בכוונה תחילה מסר בתקשורת אלקטרונית ללא הרשאה, בעת השליחה או האחסון של ההודעה, הוא עובר עבירה וניתן להעמידו לדין פלילי או אזרחי. האופן בו האפליקציה מתוכננת מקל על איתור והעמדה  לדין בגין גישה בלתי מורשית," אמר אלברטו אינטריאן, יועץ משפטי של תאגיד קבוצת Macate.

עובדת עם פלטפורמות דוא"ל פופולריות

CyPeers™ משתלבת באופן חלק בפלטפורמות דוא"ל פופולריות כגון ג'ימייל ויאהו בין היתר, וזמינה להורדה חינמית בחנות גוגל פליי ובאפ סטור.

אודות תאגיד קבוצת Macate

תאגיד קבוצת Macate ) Macate) מספק מגוון רחב של הנדסת תוכנה מקצועית, פיתוח אפליקציות למובייל ושירותי ייעוץ הנדסי לשילוב API, בנוסף לפיתוח SDK של המוצרים שלנו. Macate מפתחת פתרונות חדשניים כדי לסייע ללקוחותינו לנהל את חוויות התקשורת המורכבות, פעילות הלקוחות, מסירת נתונים וחוויות המשתמש שלהם.

www.macate.com

דואר CyPeers™ הוא סין סחר רשום בארצות הברית.

ראו גרסת מקור של ההודעה ב: http://www.businesswire.com/news/home/20150929005994/en/

מקור: Macate Group Corporation

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Macate
Latifa Shorter, 305-371-5858
pr@macate.com