הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Grid4C

התחרות היוקרתית Fierce Innovation: הסרטאפ הישראלי Grid4C הוכרז כפיינליסט

29/10/2015 01:20
אוסטין, טקסס—(BUSINESS WIRE)—הסטרטאפ הישראלי Grid4C הוכרז כפיינליסט בתחרות החדשנות היוקרתית Fierce Innovation לשנה זו: תחרות בחסות המוציאים לאור של FierceEnergy ושל Smart Grid News מבית FierceMarkets . הסטרטאפ Grid4C הוכרז כפיינליסט בקטגוריית ביג דאטה ופתרונות אנליטיים.

הסטרטאפ Grid4C הוכתר כפיינליסט הודות לפתרונות התכנה האנליטיים פורצי הדרך ומבוססי בינה מלאכותית שהוא מפתח עבור תעשיית האנרגיה.

הגשות המועמדים העולים לגמר נבחנו על ידי פאנל נבחר של בכירי מגזר האנרגיה בארצות הברית, נציגי החברות: CenterPoint Energy, Duke Energy, Ameren Corporation, San Diego Gas & Electric, Iberdrola USA, Commonwealth Edison ו-PECO. פרופיל מלא של צוות השופטים ניתן למצוא באתר https://www.fierceinnovationawards.com/energy/2015#our_judges.

המועמדים נבחנו בהתאם לקריטריונים הבאים: חדשנות טכנולוגית, יישומיות פיננסית, תיקוף שוק, תאימות לתשתיות הקיימות, חווית המשתמש והחדשנות הכללית.

"העובדה שעלינו לגמר בתחרות יוקרתית זו היא סימן לכך שהתעשייה מכירה בחוזקה של פתרונות התכנה האנליטיים מבוססי בינה מלאכותית של ,Grid4C המאפטמים את היעילות התפעולית של יצרני וספקי החשמל, מספקים פתרונות ערך מוסף משמעותיים ללקוחותיהם ומביאים להגדלת הרווחיות " אמרה ד"ר נועה רושין-רימיני, מייסדת ומנכ"לית Grid4C. "מסיבה זו Grid4C פעילה כיום בשווקי אנרגיה רבים, מנתחת מיליארדי קריאות של מונים חכמים משלוש יבשות, ומפיקה מעל ל-10 מיליון תחזיות עבור מערכות תפעול ושיווק של יצרני וספקי חשמל בעולם מדי יום" הוסיפה. 

אודות Grid4C

החברה הוקמה ע"י ד"ר נועה רושין-רימיני, במטרה לפתח פתרונות תוכנה אנליטיים ליצרני וספקי חשמל. פתרונות אלה מושתתים על אלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית ומספקים ליצרני ולספקי החשמל את היכולת לבצע תחזיות בזמן אמת, ברמת דיוק גבוהה וברמת גרנולריות גבוהה. לחברה מוצרים החוזים צריכה של חשמל ברמת הצרכן הבודד או המכשיר החשמלי ברזולוציה של דקות, חוזים תקלות ברשת החשמל, חוזים ומאתרים גניבות של חשמל, מאתרים דפוסים ותבניות צריכה של חשמל, חוזים תגובות לקוחות להצעות התייעלות ולתכניות מחירים שונות בשווקים שעברו דרגולציה, מאתרים חריגות ברמת הצריכה הביתית ועוד. כל אלה חוסכים כסף רב לכל מי שנמצא בשרשרת הערך של החשמל ומביאים להתייעלותם.

בין לקוחות החברה ניתן למנות תחנות כוח פרטיות בישראל, וייצרני חשמל באירופה ובארה"ב.

עוד אודות החברה באתר הבית: www.grid4c.com

אודות היזמית ד"ר נועה רושין-רימיני

לנועה ניסיון של 15 שנים בתעשיית התוכנה, בעבר כיהנה בתפקידי מפתח בחברות תוכנה מובילות דוגמת: אורקל, IBM וחברות סטארט-אפ.

נועה בעלת תואר PhD ב-Machine Learning ו-Data Science  מטעם הפקולטה להנדסה באוניברסיטת ת"א, עם התמחות בזיהוי אנומליות וחיזוי של Big Data.

אודות FierceMarkets

FierceMarkets, מחלקה של Questex LLC , היא חברה מובילה בתקשורת אלקטרונית לעסקות סיטונאיות (B2B), המספקת שירותי מידע ושיווק בתעשיות התקשורת, מדעי החיים, הבריאות, IT, האנרגיה, הממשלה, האוצר, ותעשיית הקמעונאות באמצעות תיק המוצרים שלה הכולל ניוזלטרים, אתרים, סמינרים ברשת והפקת אירועים חיים. בכל יום עסקים, מגוון הפרסומים הדיגיטליים הרחב של FierceMarkets מגיע למעל ל-2 מיליון מנהלים בלמעלה מ-100 מדינות.

הפרסומים כוללים: אנרגיה : FierceEnergy; SmartGridNews.com; FierceWater; טלקום: FierceWireless; FierceCable; FierceDeveloper; FierceOnlineVideo; FierceTelecom FierceWirelessTech; FierceWireless:Europe/TelecomsEMEA; FierceInstaller;; ו- Telecom Asia. שירותי בריאות: FierceEMR; FierceHealthcare; FierceHealthFinance; FierceHealthIT; FierceHealthPayer; FierceHealthPayerAntiFraud; FierceMobileHealthcare; FiercePracticeManagement  ו- Hospital Impact. מדעי החיים: FierceBiotech; FierceBiotechIT; FierceBiotech Research; FierceCRO; FierceDiagnostics; FierceDrugDelivery; FierceMedicalDevices; FiercePharma; FiercePharmaAsia; FiercePharmaMarketing; FiercePharmaManufacturing; FierceVaccines ו- FierceAnimalHealth. ארגוני IT: FierceBigData; FierceCIO; FierceContentManagement; FierceDevOps; FierceEnterpriseCommunications; FierceITSecurity ו- FierceMobileIT. פיננסים: FierceCFO; ו- FierceFinanceIT. ממשל: FierceGovernment; FierceGovernmentIT; FierceHomelandSecurity; FierceMobileGovernment; FierceCities ו- FierceGovHealthIT. שיווק ומסחר: FierceCMO; FierceMobileMarketer; FierceMobileRetail; FierceRetail ו- FierceRetailIT.

גלריית תמונות ומולטימדיה בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51207896&lang=en

מקור: Grid4C

ניתן לצפות בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20151023005102/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Grid4C
Noa Ruschin-Rimini, +1 512-960-0684
noa.rimini@grid4c.com