הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
אי.טי.ויו מדיקל

אי.טי.ויו מדיקל חתמה על הסכם עם Amphar b.v.הפצת פלטפורמת ה- VIVASIGHT ™ בהולנד

אי. טי. ויו מדיקל, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם להפצת פלטפורמת ה- VIVASIGHT ™ (לשעבר TVT™) בהולנד, באמצעות חברת ההפצה ההולנדית Amphar b.v. (Amphar).

19/3/2012 10:20
ההסכם יאפשר לחברת Amphar לשווק בהולנד את פלטפורמת ה- VIVASIGHT™ של אי. טי. ויו מדיקל, המשמשת לניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, בין היתר בפרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ.

ביל אדלמן, מנכ"ל אי. טי. ויו מדיקל מסר: "אנו שמחים על הצטרפותה של Amphar לרשת ההפצה המתרחבת שלנו. פלטפורמת VivaSight™ מופצת כיום ברחבי אירופה וארה"ב. מוצרי VivaSight™ מספקים את הפתרון הטוב ביותר בתחומם לשליטה ובקרה על דרכי הנשימה בניתוחי חזה מורכבים בהם נדרש בידוד של הריאות."

אודות Amphar :

על פי מידע שהועבר לחברה, Amphar, שנוסדה בשנת  1975, הינה חברה שבסיסה באמסטרדם, ומשווקת מכשור רפואי ותרופות גנריות בכל רחבי הולנד. Amphar שמה דגש על פיתוח עסקי ושיווק אזורי באמצעות רשת של מרכזי מחקר אקדמיים ומסחריים ובתי חולים.

אודות אי.טי.ויו מדיקל:

אי.טי.ויו מדיקל פיתחה, משווקת ומוכרת את ה- VivaSight™ SL שהינו צינור הנשמה חד קני בשילוב עם מצלמת וידאו ברזולוציה גבוהה המיועד לשימוש חד-פעמי, המיועד לניטור דרכי נשימה עליונות בין היתר בפרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ ולאינטובציה (צנרור). בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של מוצריה בארה"ב, אישור מה- CE לשיווק ומכירת מוצריה באירופה ואמ"ר.

כמו כן, מפתחת החברה את ה- VivaSight™ DL, שהינו מוצר רפואי המיועד לשימוש חד-פעמי, המורכב מצינור הנשמה דו קני (dual lumen airway ventilation tube) עם מצלמת וידיאו ברזולוציה גבוהה, המאפשרת ניטור דרכי האוויר העליונות יחד עם בידוד ריאה (lung isolation) במהלך ביצוע פרוצדורות רפואיות מסוימות. בידוד ריאה נועד להנשמת ריאה אחת בלבד במהלך פרוצדורות ניתוחיות שונות, בעוד כיום, במהלך ביצוע בידוד ריאה, מושגת ויזואליזציה של דרכי הנשימה של המטופל באופן זמני בלבד באמצעות שימוש בברונכוסקופ, ואף הגישה מוצר זה ל FDA לצורך קבלת אישור רגולטורי.

בנוסף הגישה החברה לאישור ה- FDA וה- CE את ה- VIVA™ EB, שהינו מוצר רפואי המיועד לשימוש חד-פעמי, שהינו צנתר עם בלונית בקצה הממוקם בסימפון הריאה (ברונכוס) תחת ויזואליזציה ומאפשר חסימה של אחת הריאות באמצעות ניפוח הבלונית. לאחר מיקום הבלונית במקומה, נשאב האוויר מהריאה באמצעות צינורית ייעודית. ה- VIVA™ EB מוחדר דרך צינור הנשמה חד קני בשילוב עם אמצעי ויזואליזציה והינו מותאם לשימוש יחד עם מוצר החברה ה- VIVASIGHT™ SL עבור ביצוע פרוצדורות בידוד ריאה.

מידע צופה פני עתיד

הערכות החברה הכלולות בפרסום זה, לרבות בדבר היקף פעילותה הצפוי של החברה, מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968 ואין כל וודאות, כי מידע כאמור יתממש. הערכות החברה מבוססות על הנחות עסקיות, ניסיון העבר ומידע מקצועי. הערכות אלה עלולות שלא להתממש, כולן או בחלקן, או להתממש בצורה שונה באופן מהותי מכפי שנצפה על ידי החברה, וזאת מטעמים שונים, לרבות שינוי במגמות שוק, תחרות, מצב כלכלי גלובלי או מקומי, ושינויים ברגולציה.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מאיר-ברס
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: moran@km-ir.co.il
אתר: www.km-ir.co.il