הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Velcro Companies

חברת Velcro רוכשת את החברות Alfatex ו-Gevaert, יצרניות מוצרי אריגה בלגיות

הרכישה תחזק את היכולות הגלובליות ותאיץ את חדשנות החברה

15/6/2015 04:00
דיינזה, בלגיה—(BUSINESS WIRE)— חברות ולקרו (Velcro Companies), מובילה עולמית בפתרונות לחיזוק והצמדה, הודיעה היום שרכשה את חברת  Alfatex, יצרנית מובילה של צמדני ווים ולולאות למגזרי הרפואה, הרכב והתעשייה, ואת חברת Gevaert, המייצרת רצועות חיזוק אלסטיות וקשיחות לענף ההלבשה. המהלך ירחיב את נוכחות חברות ולקרו באירופה, ירחיב את סל המוצרים שלהן ויפתח את הדרך להשקעה במחקר ופיתוח כדי להאיץ את קצב חידושי המוצר.

"אנחנו בונים במהירות יכולות גלובליות כדי להגיע לקנה מידה וליעילות גדולים יותר, ובו זמנית מחזקים את הנוכחות המקומית שלנו על מנת להישאר קרובים ללקוחות," אמר פרייזר קמרון, נשיא ומנכ"ל חברות ולקרו. "גישה זו תעזור לנו לענות על צרכי לקוחות, לזהות הזדמנויות למוצרים חדשניים ולשפר את יכולתנו לספק ללקוחות מוצרים במהירות וביעילות."

Alfatex ו-Gevaert הן חברות בבעלות פרטית היושבות בדיינזה, בלגיה. ל-Alfatex יש סל מוצרים רחב של מוצרים ייחודיים שנעים בין רצועות מותאמות במיוחד לתחבושות לפתרונות מותאמים עבור תעשיית הרכב. Gevaert היא יצרנית מובילה מאז 1899, המתמחה ברצועות חיזוק לגשרים, חגורות ומותניות אלסטיות בעיקר למותגי הלבשה. לא פורסמו הפרטים הכספיים של העסקאות.

ההודעה היא חלק מאסטרטגיית חברות ולקרו להרחיב את הפלטפורמה הגלובלית שלה, לחזק את יכולותיה המבצעיות ולהאיץ פיתוח מוצרים חדשים. בשנת 2014, חברות ולקרו הרחיבה את נוכחותה בברזיל ובאמריקה הלטינית באמצעות רכישת ופתיחת משרד חדש בסאו פאולו.

קמרון הוסיף: "לאחר שלוש רכישות ב-18 החודשים האחרונים, חברות ולקרו התפתחה והפכה לחברה העצמאית המובילה בתעשיית הצמדנים העולמית, עם אסטרטגיה ממוקדת השואפת להשתמש בזריזות, ביצירתיות ובקרבה שלנו ללקוחות כדי לקדם חדשנות וצמיחה."

"קנה המידה העולמי המתרחב שלנו מאפשר לחברות ולקרו להשקיע השקעה משמעותית במחקר ופיתוח. ההזדמנויות שלנו טמונות לא רק באספקת פתרונות טובים יותר מכל המתחרים שלנו, אלא יש לנו את האפשרות לפתח קטגוריות מוצר חדשות לגמרי. ל-Alfatex וGevaert- יש מוניטין חזק של חדשנות ותובנות לקוח שיעזרו לנו להגיע למטרה זו. "

אודות חברות ולקרו

חברות ולקרו היא ארגון גלובלי מונחה טכנולוגיה המספק פתרונות חיזוק והצמדה הפותרים בעיות בדרכים פשוטות, אלגנטיות ומפתיעות לעסקים ולצרכנים ברחבי העולם. עם יותר מ-50 שנות ניסיון, חברות ולקרו גאה במורשת החדשנית שלה. בבעלות החברה של מעל ל-400 פטנטים וסימני מסחר פעילים רבים, בכללם הסימן המסחרי VELCRO® שרשום ברחבי העולם. היא מציעה משאבים גלובליים לפתרונות ברמה עולמית, עם מתקני ייצור בספרד, בארצות הברית, בקנדה, במקסיקו ובסין וכן משרדי מכירות ברחבי העולם. בקרו באתר Velcro.com לרכישת מוצרים ולמידע נוסף. עשו לייק למותג VELCRO® בפייסבוק: http://www.facebook.com/velcrobrand.

המקור: Velcro Companies

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150615005028/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FleishmanHillard
Amy Thompson, 617-692-0508
Amy.Thompson@fleishman.com