הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Couchbase

החברות Couchbase ו-Wipro חוברת לשותפות אסטרטגית כדי לספק NoSQL בעל ביצועים גבוהים ומדרגיים לארגונים

Wipro תקים מרכז Couchbase עולמי למצויינות כדי להכשיר עובדים לעבודה עם ה-NoSQL לארגונים גדולים

7/10/2014 09:20
מאונטיין וויו, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)-- חברת  Couchbase, Inc., ספקית מסד הנתונים  NoSQL השלם ביותר, הודיעה היום על הסכם שילוב מערכות ושיווק מחודש גלובלי עם חברת Wipro (סימול: WIT), חברת IT, ייעוץ ושירותי תהליכים עסקיים מובילה. השותפות תאפשר לשתי החברות,  Couchbase ו-Wipro, לתת מענה טוב יותר לביקוש העולמי הגובר למסדי NoSQL ארגוניים לתמיכה ביישומי חברה חיוניים ולצרכי הביג דאטה של לקוחות ארגוניים במגזרים כגון אנרגיה ושירותים, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, קמעונאות, תעשיה ותקשורת.

"כחברה מובילה עולמית בסיוע לארגונים בבניית יתרון תחרותי באמצעות טכנולוגיה, חוברת Wipro לספקים שיכולים לתת את הפתרונות האמינים והטובים ביותר לחברות", אמר ניתין נרקהדה, מנכ"ל, המחלקה הטכנולוגית הראשית ב-Wipro. "בקרב פלח הולך וגדל של הלקוחות שלנו אנו רואים ביקוש הולך וגובר לטכנולוגיית מסדי נתונים NoSQL מדרגיים. השותפות שלנו עם Couchbase תאפשר לארגונים ברחבי העולם לפרוס מסדי נתונים NoSQL של Couchbase ולענות על דרישות הביג דאטה המורכבות יותר ויותר של עולם העסקים של היום."

על פי הסכם זה תקים Wipro מרכז Couchbase למצויינות שבו יוכשרו מומחים ביישום ובניית פתרונות עסקיים בטכנולוגיית Couchbase NoSQL. בנוסף, Wipro תמכור את תוכנת Couchbase ללקוחותיה הארגוניים במגזרי התעשייה איתם היא עובדת.

"השותפות שלנו עם Wipro מגיעה ברגע מכריע בשוק ה- NoSQL. ארגונים הולכים ומתקדמים אל מעבר ליישומי פרויקטי NoSQL קטנים ועוברים לפריסות חיוניות הדורשות ביצועי NoSQL מדרגיים, אמינים וגבוהים שיכולים לתמוך במגוון רחב של שימושים", אמר בוב וידרהולד, מנכ"ל Couchbase. "בקרב חברות כמו AT & T, BSkyB, eBay, PayPal וטסקו, Couchbase הוכיחה שהיא מסוגלת לתמוך בדרישות חסינות ארגוניות. השותפות עם Wipro תחזק את ההתפרסות הגלובלית שלנו ותבנה את המשאבים שלנו לתעשיית ניהול הדאטה."

למידע נוסף על שותפויות חברת Couchbase בקרו באתר www.couchbase.com/partners.

מקורות מידע נוספים

• Couchbase Server 3.0

• SDK 2.0

• ForestDB

• 2014 NoSQL High Performance Benchmark

• Simba Partnership

• Cloudera certification

• עקבו אחרי  @Couchbase בטוויטר

אודות Couchbase

Couchbase היא ספקית של טכנולוגיית מסדי נתונים NoSQL המקיפה, המתרחבת ובעלת הביצועים הטובים ביותר בעולם כיום. Couchbase Server פותח מתוך חזון פשוט אך נועז: לבנות את מסד הנתונים  NoSQLלמטרות כלליות הראשון והטוב ביותר. תוצאת החזון היא פתרון מוביל בשוק, הכולל ארכיטקטורת 'אפס שיתוף', ממסר יחיד, שכבת caching מוטמעת, קיטוע אוטומטי ראוי, ומוצר המובייל מבוסס ה-NoSQL הראשון: Couchbase Mobile, שירות NoSQL  מובייל מלא המורכב מ- Couchbase Server, Couchbase Sync Gateway ו- Couchbase Lite. Couchbase Server וכל מוצרי Couchbase Mobile הם מיזמי קוד פתוח. בין לקוחותיה של Couchbase כמה מן המותגים המובילים בעולם – Amadeus, Bally’s, Beats Music, Cisco, Comcast, Co' ncur, Disney, eBay / PayPal, Neiman Marcus, Orbitz, Rakuten / Viber, Sky, Tencent ו-Verizon, כמו גם מאות מותגים מוכרים ברחבי העולם. מטה חברת Couchbase נמצא בעמק הסיליקון, והיא גייסה מימון בסך 115 מיליון דולר מ-Accel Partners, Ignition Partners, Mayfield Fund , North Bridge Venture Partners ו- WestSummit. www.couchbase.com

אודות חברת Wipro

Wipro (סימול: WIT) היא חברת IT, ייעוץ ושירותי תהליכים עסקיים המספקת ללקוחותיה פתרונות המאפשרים להם לעשות עסקים טוב יותר. Wipro מספקת תוצאות עסקיות מנצחות ויודעת לעזור ללקוחותיה ליצור עסקים מצליחים וסתגלניים הודות לניסיון הנרחב שלה בתעשייה ולתפיסתה הכוללת של "עסקים באמצעות טכנולוגיה". החברה מוכרת בעולם הודות להיצע השירותים המקיף שלה, לגישה מקצועית חדשנית ולמחוייבות כלל ארגונית לקיימות. לחברת Wipro צוות עובדים של מעל ל-140,000 איש והיא משרתת לקוחות במעל ל-175 ערים בשש יבשות. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר החברה www.wipro.com.

המקור: Couchbase, Inc

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141006005322/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Bite for Couchbase
Preeti Wali, 315-727-8858
Couchbase@biteglobal.com