הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Carestream Health

מערכת לדימות רפואי של Carestream Health יוצאת למסע באנטארקטיקה

חברת Carestream מספקת את טכנולוגיית DRX למשלחת שיצאה ל-"מסע הקר ביותר" בניסיון ראשון אי פעם לחצות את אנטארקטיקה בחורף

16/12/2012 12:00
ג'נבה --(BUSINESS WIRE)-- מערכתDRX-Transportable  של CARESTREAM עושה את דרכה לאנטראקטיקה במסגרת המשלחת האחרונה שמוביל חוקר הקוטב הוותיק סיר רנולף פינס. המשלחת, שיוצאת לאחד מאתגרי הקוטב האחרונים שנותרו, תנסה לחצות את אנטארקטיקה בחורף - המסע הקר ביותר בעולם - במסלול מפרך של קרוב ל-4,000 ק"מ, מרביתם באפלה מוחלטת ובטמפרטורות נמוכות של עד -90 מעלות צלסיוס.

המערכת לדימות רפואי של החברה תוכל לספק אבחון קל ומהיר במקרי חירום רפואיים. כחלק מסדרת DRX של פתרונות לרדיוגרפיה דיגיטלית אשר חולקים בגלאי האלחוטי DRX-1, מציעה מערכת DRX-Transportable פיתרון רב-תכליתי ועמיד, שתוכנן במיוחד לשימוש בשטח. המערכת כוללת גלאי אלחוטי, ציוד אלקטרוני, נקודת גישה אלחוטית ומחשב לוח (tablet) - כולם ארוזים ומאובטחים במארז נשיאה קשיח ונייד. להשלמת החבילה תרמה המפיצה של Carestream בבריטניה, חברת BCF Technology, מחולל (גנרטור) שישמש כמקור כוח לצילומי רנטגן.

"המסע הקר ביותר חייב הצטיידות במערכת רנטגן דיגיטלית קטנה, בעלת משקל נמוך וקלה לשימוש כאשר מתרחש הגרוע מכל. מערכתDRX-Transportable  של Carestream נותנת מענה מושלם לצרכים שלנו" אמר רופא המשלחת רוב למברט.

חברי המשלחת יבלו את חג המולד עם משפחתם וכעת הם משלימים הכנות ואימונים של הרגע האחרון. בסוף דצמבר הם יצטרפו לספינת המחקר SA Agulhas בקייפ טאון. המשלחת הראשונה אי פעם שיוצאת למסע טרנס-אטלנטי בחורף תנסה גם לגייס סכום של 10 מיליון דולרים לפרויקט הצדקה העולמי Seeing is Believing, ללוחמה באובדן ראייה.

בתאריך השוויון בין יום ללילה, 21 במרס 2013, יחלו שישה חברי המשלחת במסע בן שישה חודשים בדרך לים רוס. המסלול שיעשו מהבסיס הרוסי נובולזרסקיה (המכונה נובו) לבסיס קפטיין סקוט במפרץ מק'מורדו, דרך הקוטב הדרומי, יעמיד במבחן את המגבלות של כוח הסיבולת האנושי. במהלך המסע יהיו חברי המשלחת תלויים בעצמם בלבד, משום שאין שום מתקנים זמינים לחילוץ והצלה, ומטוסים אינם יכולים להיכנס לתחומי היבשת בחורף בשל החשיכה והסכנה שהדלק יקפא.

"שמחנו לקבל את הבקשה למערכת DRX-Transportable שהגיעה מסיר רנולף עצמו" אמרה ג'יין גרימסלי, מנהלת שיווק לדימות דיגיטלי של חברת Carestream באירופה. "המערכת תוכננה לפעול בסביבות מגוונות ומאתגרות, ולמרות שאנו מקווים שלא יזדקקו לה, אנו משוכנעים שהיא תסייע לספק אבחון מהיר שיתרום לטיפול מיידי ומדויק".

כיתוב לתמונה:

קרייג סמילי, מומחה שירות לרדיולוגיה דיגיטלית של חברת Carestream באירופה לבריטניה ולארצות הנורדיות (מימין), ושון סטיבנסון, מהנדס תמיכה במיחשוב בחברת BCF Technology, ערכו את כל הבדיקות והמבחנים במערכת DRX-Transportable לפני שזו הועלתה לספינה SA Agulhas.

אודות סיר רנולף פינס ממסדר האימפריה הבריטית (OBE)

סיר רנולף פינס ממסדר האימפריה הבריטית (OBE), על פי ספר השיאים של גינס, הוא "החוקר הגדול בעולם שחי כיום". סיר רנולף היה הראשון שחצה את יבשת אנטארקטיקה ללא תמיכה (ביחד עם ד"ר מייק סטראוד); האדם הראשון שחצה את שתי כיפות הקרח של הקטבים והאדם המבוגר ביותר שהעפיל להר האוורסט; ועד היום הוא האדם היחיד שהקיף את העולם בציר הקוטב (ביחד עם צ'רלס ברטון המנוח).

פרטים נוספים על המסע הקר ביותר אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.thecoldestjourney.org. עדכונים על המשלחת אפשר למצוא בשירות Twitter לפי @coldestjourney. מידע נוסף על הפרויקט אפשר למצוא ברשת Facebook, בכתובת www.facebook.com/thecoldestjourney.

אודות חברת Carestream Health

חברת Carestream Health היא ספקית עולמית של מערכות דימות לרפואה ולשיניים ופתרונות למיחשוב רפואי; מערכות רנטגן עם סרט צילום ומערכות רנטגן דיגיטליות לבדיקות ללא הרס; וחומרים מתקדמים לשווקים של יריעות מתקדמות (precision films) וציוד אלקטרוני.

פרטים נוספים על המערך הנרחב של המוצרים, הפתרונות והשירותים של החברה אפשר לקבל בפניה לנציגות Carestream Health או למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.carestream.com.

CARESTREAM הוא סימן מסחר של חברת Carestream Health.

אפשר לעקוב אחר Carestream Health בכתובות האינטרנט הבאות:

http://www.twitter.com/carestream

http://www.youtube.com/carestreamhealth1

http://blog.carestreamhealth.com/

http://www.facebook.com/carestream

המקור: חברת Carestream Health 

גלריית מולטימדיה חכמה

מערכת רנטגן של Carestream עושה כעת את דרכה לאנטארקטיקה במסגרת המשלחת האחרונה שמוביל חוקר הקוטב הוותיק סיר רנולף פינס.


יחידת רנטגן של Carestream תשמש בתנאי האקלים הקשים ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Carestream Health
רוברט אשבי, +44 (0) 1442 838821
robert.ashby@carestreamhealth.com
או
רוברט סלמון, 585-627-6560
robert.salmon@carestream.com